1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

Zo werkt kodi

Discussie in 'Vragen' gestart door Aggie, 6 okt 2017.

1. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Wordt deze site bij gehouden?
    Bij mij werkt NaN en Bas Rieter niet terwijl ze er wel tussen staan.
    Is er een vervanging voor retrospect?
    Voor nu heb ik alleen uitzending gemist van NOS en geen SBS en RTL meer.
    Ook heb ik steeds problemen met covenant

2. Uha

Uha Actief

Leuk Bevonden:
    6
    Hoi, ja ik had ook steeds meer problemen met covenant, steeds minder streams... dus toen heb ik een complete update gedaan van kodi, kodi er helemaal van afgegooid en opnieuw geïnstalleerd en gelijk maar een real debrid account aangeschaft. Nu werkt echt alles top, heel veel films en echt top kwaliteit. Een vervanger voor retrospect, ik neem aan dat je via kodi live tv wilt kijken? Dan is iptv een optie of prv instellen. Ik heb in een eerder antwoordt een link gegeven naar een oplossing die geboden wordt in de computer totaal.

3. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Nee geen live tv.nuitzendingen terug kijken zoals SBS en RTL.die had retrospect.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 6 okt 2017, Originele post datum: 6 okt 2017 ---
    Moeten dus steeds meer aan schaffen. Eerst IVanish nu real debrid .
    Wordt een beetje irritant dat veel addons en build verdwijnen . Straks wordt t nog Zo, dat je alleen tegen betaling kunt kijken.
    Beetje jammer

4. Uha

Uha Actief

Leuk Bevonden:
    6
    Tja... een beetje zoeken en experimenteren is ook leuk om te doen, het is maar wat je wilt, je zou idd ook een uitgebreid abbo kunnen nemen op bv ziggo dan betaal je maar 1 keer een bepaald bedrag en kun je 'zorgeloos' kijken ... als jij een beter alternatief kent horen we het graag natuurlijk!

akko vindt dit leuk.
  5. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga HIPTV proberen ( als ik een link binnen krijg)

6. akko

akko Expert

Leuk Bevonden:
    95
    Hallo @Aggie de add-on die jij zoekt staat in de repository van XvBMC maar hier wordt wel aangegeven dat je ook voor bepaalde uitzendingen moet betalen of een account aan moet maken,ook kan het zijn dat die aangeeft niet voor kodi geschikt.
    Wat covenant betreft heb ik een api van alluc ingevoerd(gratis aan te maken op Alluc) en heb ik genoeg links naar films ook zou je eens kunnen kijken naar bijv Real Movies,1080 films enz ga gewoon eens rustig door de verschillende repositorys en kijk wat het beste bij u past ! Succes.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 6 okt 2017 ---
    Precies @Uha ook mijn advies ga eens rustig experimenteren en door repositorys lopen je komt er van alles tegen en leert weer een hoop van kodi enz.

Uha en Aggie vinden dit leuk.
  7. LeX

LeX Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    2.418
    Inmiddels Hiptv uitgeprobeerd zodat je leed op tv gebied inmiddels wat verzacht is :vraag:

8. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Heb net een proef aangevraagd. Maar als ik de link krijg, waar moet ik HIPTV vandaan halen. In staat iets in playstore.

jaapjaap vindt dit leuk.
  9. jvs26

jvs26 Gevorderd

Leuk Bevonden:
    35
  10. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
  11. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
  12. mrmiyagi

mrmiyagi Gevorderd

Leuk Bevonden:
    54
    jaapjaap vindt dit leuk.
  13. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
    Inmiddels worden daar de testen weer verstrekt dus grijp die kans :)

Spinix vindt dit leuk.
  14. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.389
    Lees ik er over heen of is er ook een reden dat @Eric Hebs de test lijnen soms sluit? Waarschijnlijk teveel mensen op 1 dag die een test lijn aanvragen of niet?

15. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Heb nu een link
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 12 okt 2017, Originele post datum: 12 okt 2017 ---
    Heb nu een link en precies zo over getypt maar krijg geen zenders
    Moet ik soms eerst een account aan maken en de inloggegevens neer zetten.
    Heb in de link nl gewoon username en password neer gezet zoals t er stond

LeX vindt dit leuk.
  16. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
    Nee je hoeft geen account aan te maken dat hebben ze bij Hiptv al voor je gedaan.
    Hier boven staan diverse linkjes om je M3u te verwerken en vervolgens is het zaak om deze 1 op 1 te verwerken ...dus denk aan hoofdletters, punten en heel belangrijk het onderliggend streepje _

Succes

17. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Heb geen onderliggend streepje.
    Heb nu 2x de link ingevoerd maar er gebeurt niets. Alles volgens de handleiding gedaan

18. A_rjen

A_rjen Donateur

Leuk Bevonden:
    81
    m3u_plus&output=ts Ik denk dat Lex het onderliggende streepje bedoeld tussen m3u en plus, ging bij mij ook eens fout..

LeX vindt dit leuk.
  19. LeX

Leuk Bevonden:
    2.418
    Dank je Arjan als ervaringsdeskundige met zelfs een onderliggende streepje in zijn naam :p
    Aggie als je de aanwijzingen van A _ rjan opvolgt gaat het goed komen.

20. Aggie

Aggie Gevorderd

Leuk Bevonden:
    11
    Nu 3x gedaan inclusief _ maar lukt niet
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 13 okt 2017 om 08:41, Originele post datum: 13 okt 2017 om 08:39 ---
    Gedaan zoals t er stond maar geen zenders