Zoals in mr.robot

Reidinga

VIP
28 mei 2017
1.096
1.180
216
38
Zelf was ik al bekend met deze tool - en heb ik zelf al verschillende van zulke tools gemaakt, steganografie en cryptografie heeft me altijd geboeit. Wel leuk - als fan van MR.Robot om bekende dingen tegen te komen, zo kwam ik tijdens het browsen deze pagina tegen:



Ik dacht ik ga deze hier toch even delen voor degene die het leuk vinden, of misschien nuttig - ik heb genoeg data die ik niet wil dat andere lezen, en het "verstoppen" van je belangrijke files in audio bestanden - wie gaat er daar kijken? Daarbij is bovenstaande tool ook gewoon "gratis" te downloaden, je kan doneren maar is niet vereist.

Ik heb zo zelf een hoop informatie verstopt in mijn gigantische video collectie.. Met "big brother watching over your shoulder" kan het tegenwoordig toch geen kwaad om voorzichtiger te zijn met wat je wel en niet wilt dat een ander kan zien / lezen. Je kan er niet alleen tekst bestanden, ook programma's, afbeeldingen, etc in verbergen..

Leuk om op zondag middag eens mee bezig te zijn - let wel op! Vergeet je wachtwoord niet, en .. gebruik niet altijd en overal het zelfde wachtwoord :)