ZOEK HET EI ?

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Het leek ons leuk na de succesvolle kerstactie in samenwerking met onze sponsor ook met Pasen iets op touw te zetten.En zonder te overdrijven zijn we ervan overtuigd dat dit nu ook gaat lukken omdat we doodleuk een Nvidia Shield TV incl.controller gaan weggeven ?

Hoe wordt ik de eigenaar van dit top setje Lex?
Nou dat ga ik je nu haarfijn vertellen:​

Vanaf 1 Maart t/m 11 April heeft onze paashaas eieren verstopt in diverse topics die in deze periode nieuw zijn aangemaakt.
Tevens had dat beest de brutaliteit dit ook te doen in topic die gedateerd waren (dus voor 1 Maart ) maar waarin genoemde periode ook berichten zijn geplaatst.

Hoe kunnen we zo'n ei herkennen?
Nou als dit ? je pad kruist zit je gebeiteld.​

Maar je raadt het al ......het is de bedoeling om een optelsom te maken hoe vaak je dat kuiken tegenkom in zijn halve ei, en dan kun je hier een reactie plaatsen met als voorbeeld.
Iedereen straks fijne paasdagen of iets dergelijks.
Het aantal door mij gevonden eieren is .... hier niks invullen
Om plagiaat te voorkomen van je zoekresultaat geef je dit cijfer via pm door aan @LeX
Nieuwe leden nog zonder pm mogelijkheid [email protected]

Wat kun je winnen !!!!
Een Nvidia Shield TV incl.controller
Deze prijs is geheel belangeloos beschikbaar gesteld door onze sponsor @Andre19721972
Wij van kodi-forum.nl zijn André daar dan ook zeer erkentelijk voor.

André en Anita super bedankt ???



Regels & voorwaarden:​

- De looptijd van deze Paasactie is van 12 April 2019 t/m 22 April 2019 .
- De winnaar wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt .
- Je reactie moet aan de genoemde voorwaarden voldoen om mee te kunnen dingen.Bij meerdere winnaars wordt er geloot en als niemand het juiste aantal doorgeeft gaat de dichtstbijzijnde er met de prijs vandoor.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Kodi-Forum.nl. en hun huisdieren Bo en Lex.
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- Na de bekendmaking van de winnaar graag binnen 1 week reageren.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos. (Uitgezonderd: Familie die op het zelfde adres Kodi-Forum.nl bezoeken en actieve gebruikers zijn).
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over deze actie kunnen worden gestuurd naar @LeX
 
Potverdorie had ik nog vergeten iedereen super veel succes te wensen ?

Nog even voor de duidelijkheid (kreeg daar vragen over) eieren die terugkeren in een quote tellen ook mee ,net als dat ei hierboven van 6 April .
 
Laatst bewerkt:
134 st lex

Nou Lex adviseert grapjas Niels om een bijdrage te plaatsen die wel aan de voorwaarden voldoet.

134 doorgegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Bob Gies
Hoewel het nog wel een paar daagjes duurt voor het zover is , wil ik toch alvast iedereen vrolijke paasdagen toewensen.
En het aantal eitjes verstopt, tja, dat waren er .......................... ?

En natuurlijk André bedankt voor het mogelijk maken van deze actie

42 doorgegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje dat is wel een hele originele manier om te voorkomen dat ik de contest in de war schop @LeX ?

Iedereen een hele fijne Pasen toegewenst natuurlijk, en veel geluk tijdens het eieren zoeken?

Het aantal gevonden door mij is: zeg ik hier lekker niet?

@forumleiding bedankt voor deze geweldige actie, en @Andre19721972 ook bedankt voor het mede mogelijk maken van deze actie??

43 doorgegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hohoho vrolijk paasei allemaal, ik ben net eens aan't zoeken begonnen en bij 8 was ik al helemaal tureluut, de persoon die al die kuikens echt correct telt verdient de shield dubbel en dik, ik geef het tellen op ... maar ga toch een gokje wagen.

ik denk dus dat er ..... piepkuikes verstopt zitten

21 doorgegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen een heel prettig passen toegewenst (niet teveel chocolade eitjes eten want daar krijg je puistjes van :p )
en mijn zoektocht leverde .....ach ik weet het ook niet meer ....of toch?.....uhhhh........laat maar.
En Andre en vrouw ,FANTASTISCH dat jullie beschikbaar stellen.?

Groetjes,Simon

16 doorgegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Winnaar krijgt buiten de Shield om ook nog via mij een nieuwe Usb hub met losse adaptervoeding om van poort 2 weer 4 poorten te maken en een goede Q5 afstandsbediening. (Usb poort 1 vd Shield is voor opslaguitbreiding)
De Usb hub werkt ook zonder adapter uiteraard, want dan word hij gevoed via de usb poort en de adapter van de Shield.
Om deze niet te belasten moet de winnaar echt de losse adapter erbij gebruiken, dan belast je de Shield niet extra.
Ik gebruik hem zelf ook, en werkt als een klokje.
Dus ik hoor via Lex wel waar ik het heen kan sturen.
Ik heb zelf de Shield in een originele standaard staan, ik raad aan om dat voetje los te kopen voor 25/35 euro.
Of leg er een doekje onder ivm krassen. (standaardje erbij is erg prettig, ik heb hem voor 10 euro via via)
De Usb hub en Q5 liggen hier al nieuw klaar en had ik al eerder besteld.
Alleen de Voice controll werkt niet op de Q5, maar verder is hij prima (Plug en play)
Er komen nog wel meer acties, maar dan gaan we voor goede Chinese boxjes.
Ik heb hier een zeer fijne Beelink voor 52 euro 4/32G Android 8.1 en een super interface.
Ik ben nog testende. (Benchmark rond de 60.000)
Lex had liever 4 kleinere prijsjes weg gegeven, en dat snap ik ook wel.
Maar ik heb hem kunnen overtuigen om deze actie eenmalig te doen.
Ik vind de Chinese boxjes altijd leuk om te testen, en soms zitten er hele goede uitschieters bij voor weing geld.
En wie weet ooit weer eens een Shield.
De prijs is nu 229/8/7 = 243 euro + verzending voor toebehoren maakt het een hoofdprijs van 250 euro.
Wat Lex niet heeft vermeld, de Shield word geleverd bij de winnaar, maar het factuuradres is die van Lex.
men snapt wel waarom. (Garantie via Lex, cq Winkel)
Ik zou het betreuren als anders misbruik word gemaakt, en men zich heroept bij de verkoper om vervolgens het geld op te strijken.


Iedereen een heel prettig passen toegewenst (niet teveel chocolade eitjes eten want daar krijg je puistjes van :p )
en mijn zoektocht leverde .....ach ik weet het ook niet meer ....of toch?.....uhhhh........laat maar.
En Andre en vrouw ,FANTASTISCH dat jullie beschikbaar stellen.?

Groetjes,Simon
 
André bedankt voor de aanvullende informatie en natuurlijk de extra prijzen ..top hoor.

Tussenbalans :
Er hebben mij al veel oplossingen bereikt (ook mensen die dat hier niet vermeld hebben) maar de het juiste aantal zit er nog niet tussen. Dus een oproep aan iedereen grijp je kans om het prijzenpakket van €250,- binnen te slepen door een half uurtje dit forum te doorzoeken en vervolgens een gokje te wagen ?

Er komen nog wel meer acties, maar dan gaan we voor goede Chinese boxjes.
Ik heb hier een zeer fijne Beelink voor 52 euro 4/32G Android 8.1 en een super interface.
Ik ben nog testende. (Benchmark rond de 60.000)
Het zou wat zijn dat we bij 60.000 leden die Benchmark gaan weggeven, uitgevoerd dit keer in een gouden uitvoering ??
Geintje André ?
 
Phuuu, dat word een actie in 2035 ben ik bang als hij van goud moet zijn.
Ik ben voor een dubbie geboren en dan word ik vast geen kwartje.

André bedankt voor de aanvullende informatie en natuurlijk de extra prijzen ..top hoor.

Tussenbalans :
Er hebben mij al veel oplossingen bereikt (ook mensen die dat hier niet vermeld hebben) maar de het juiste aantal zit er nog niet tussen. Dus een oproep aan iedereen grijp je kans om het prijzenpakket van €250,- binnen te slepen door een half uurtje dit forum te doorzoeken en vervolgens een gokje te wagen ?


Het zou wat zijn dat we bij 60.000 leden die Benchmark gaan weggeven, uitgevoerd dit keer in een gouden uitvoering ??
Geintje André ?
 
De Winnaar krijgt buiten de Shield om ook nog via mij een nieuwe Usb hub met losse adaptervoeding om van poort 2 weer 4 poorten te maken en een goede Q5 afstandsbediening. (Usb poort 1 vd Shield is voor opslaguitbreiding)
De Usb hub werkt ook zonder adapter uiteraard, want dan word hij gevoed via de usb poort en de adapter van de Shield.
Om deze niet te belasten moet de winnaar echt de losse adapter erbij gebruiken, dan belast je de Shield niet extra.
Ik gebruik hem zelf ook, en werkt als een klokje.
Dus ik hoor via Lex wel waar ik het heen kan sturen.
Ik heb zelf de Shield in een originele standaard staan, ik raad aan om dat voetje los te kopen voor 25/35 euro.
Of leg er een doekje onder ivm krassen. (standaardje erbij is erg prettig, ik heb hem voor 10 euro via via)
De Usb hub en Q5 liggen hier al nieuw klaar en had ik al eerder besteld.
Alleen de Voice controll werkt niet op de Q5, maar verder is hij prima (Plug en play)
Er komen nog wel meer acties, maar dan gaan we voor goede Chinese boxjes.
Ik heb hier een zeer fijne Beelink voor 52 euro 4/32G Android 8.1 en een super interface.
Ik ben nog testende. (Benchmark rond de 60.000)
Lex had liever 4 kleinere prijsjes weg gegeven, en dat snap ik ook wel.
Maar ik heb hem kunnen overtuigen om deze actie eenmalig te doen.
Ik vind de Chinese boxjes altijd leuk om te testen, en soms zitten er hele goede uitschieters bij voor weing geld.
En wie weet ooit weer eens een Shield.
De prijs is nu 229/8/7 = 243 euro + verzending voor toebehoren maakt het een hoofdprijs van 250 euro.
Wat Lex niet heeft vermeld, de Shield word geleverd bij de winnaar, maar het factuuradres is die van Lex.
men snapt wel waarom. (Garantie via Lex, cq Winkel)
Ik zou het betreuren als anders misbruik word gemaakt, en men zich heroept bij de verkoper om vervolgens het geld op te strijken.

Dit, en het bericht van @LeX dat het juiste aantal nog niet was geraden, was voor mij extra stimulans om er nogmaals voor te gaan zitten?

Eigenlijk maken jij en Anita het veel te gek, maar mij hoor je niet klagen hoor @Andre19721972 ?
 
Jongens en meiden natuurlijk ? we gaan af op de eindsprint. Nog maar 48 uur om die felbegeerde Nvidia Shield TV incl.controller binnen te harken.

Een compliment voor de paashaas voor zijn verstop kwaliteiten, want niemand heeft het juiste aantal (tot nu toe) geraden.
Twee inzendingen dingen nu mee voor de Shield, hun doorgeven cijfer is exact gelijk.
Dus deze spannende strijd krijgt binnenkort zijn ontknoping ... of denk je "die Shield is voor mij ?
Stuur mij een pm met het juiste aantal verstopte eieren en de pakketbezorger kan deze week uw adres meenemen in zijn route.
 
Het leek ons leuk na de succesvolle kerstactie in samenwerking met onze sponsor ook met Pasen iets op touw te zetten.En zonder te overdrijven zijn we ervan overtuigd dat dit nu ook gaat lukken omdat we doodleuk een Nvidia Shield TV incl.controller gaan weggeven ?

Hoe wordt ik de eigenaar van dit top setje Lex?
Nou dat ga ik je nu haarfijn vertellen:​

Vanaf 1 Maart t/m 11 April heeft onze paashaas eieren verstopt in diverse topics die in deze periode nieuw zijn aangemaakt.
Tevens had dat beest de brutaliteit dit ook te doen in topic die gedateerd waren (dus voor 1 Maart ) maar waarin genoemde periode ook berichten zijn geplaatst.

Hoe kunnen we zo'n ei herkennen?
Nou als dit ? je pad kruist zit je gebeiteld.​

Maar je raadt het al ......het is de bedoeling om een optelsom te maken hoe vaak je dat kuiken tegenkom in zijn halve ei, en dan kun je hier een reactie plaatsen met als voorbeeld.
Iedereen straks fijne paasdagen of iets dergelijks.
Het aantal door mij gevonden eieren is .... hier niks invullen
Om plagiaat te voorkomen van je zoekresultaat geef je dit cijfer via pm door aan @LeX
Nieuwe leden nog zonder pm mogelijkheid [email protected]

Wat kun je winnen !!!!
Een Nvidia Shield TV incl.controller
Deze prijs is geheel belangeloos beschikbaar gesteld door onze sponsor @Andre19721972
Wij van kodi-forum.nl zijn André daar dan ook zeer erkentelijk voor.

André en Anita super bedankt ???



Regels & voorwaarden:​

- De looptijd van deze Paasactie is van 12 April 2019 t/m 22 April 2019 .
- De winnaar wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt .
- Je reactie moet aan de genoemde voorwaarden voldoen om mee te kunnen dingen.Bij meerdere winnaars wordt er geloot en als niemand het juiste aantal doorgeeft gaat de dichtstbijzijnde er met de prijs vandoor.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Kodi-Forum.nl. en hun huisdieren Bo en Lex.
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- Na de bekendmaking van de winnaar graag binnen 1 week reageren.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos. (Uitgezonderd: Familie die op het zelfde adres Kodi-Forum.nl bezoeken en actieve gebruikers zijn).
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over deze actie kunnen worden gestuurd naar @LeX
Post automatically merged:

Fijne paasdag nog in de zon, iedereen succes met zoeken

33 doorgegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als Lex de winnaar bekend maakt, dan zal hij de Shield laten bezorgen, en ik verstuur alle extra dingen wat de Shield nog beter maakt.
Een extra AB (Q5 2.4), een usb Hub met adapter, en ik doe nog wat GP batterijen erbij voor de orginele AB van de Shield.
Met die snufjes heb je straks 5x Usb 3.0.
Ik ben er morgen na 20uur weer. #Goedenacht
 
Laten we aan de onzekerheid en spanning een einde maken door deze actie af te sluiten en overgaan tot de bekendmaking van de uitslag en de prijswinnaar.

Allereerst wil ik Dominique, Simon, Arjan, Wim,Koen,Jelmer, Niels,Roy,René,Ronald, Slikt, Vasqure, Linda en Luuk vriendelijk bedanken voor hun deelname en inspanning ?

En dan nu het aantal verstopte eieren
Dit waren er ...

Oh nee, heb maar eerst de cijfers vermeld die ik heb binnengekregen.

Er word massaal naar bloeddrukverlagers gevraagd in de chatbox ? dus tijd dat ik in actie kom.
Niemand heeft het juiste aantal van 44 gevonden in diverse topics.
@Shaman met 42 eieren heeft een uitstekende 2e plaats ?
Maar @Arjan E. met 43 stuks is de winnaar van de Nvidia Shield TV incl.controller ?
Beide van harte proficiat met dit prima resultaat.

Tot slot een woord van dank aan onze sponsoren André en Anita voor het beschikbaar stellen van deze geweldige prijs.
Wij prijzen ons maar wat gelukkig met zo'n geweldig echtpaar in ons midden ?

Met Pinksteren heb ik al weer iets leuks uitgedacht, dus nu niks gewonnen?
Dan een nieuwe kans voor een leuke prijs.


 
Laatst bewerkt: