Zonder Real Debrid

smetje

Gevorderd
27 jan 2017
79
12
6
47
Hallo,

Na het een tijd niet meer gebruikt te hebben, wou ik nog eens experimenteren met Kodi.

Ik heb een build met recente add-ons (oa Seren) geinstalleerd.

Probleem is dat ik voor alles enkel "real debrid only" resultaten krijg.

Is Kodi niet meer te gebruiken zonder Real Debrid? Indien wel, enkele tips.

Alvast bedankt.
 
Probeer Venom en The Crew eens. Voor deze addons heb je geen RD account nodig. Al is je keuze in streams dan wel een stuk beperkter.

Seren, daarvoor heb je echt een RD account nodig. Mocht je niet van plan zijn een abonnement af te sluiten, dan kun je deze wel verwijderen. Een andere topper, de Shadow addon, werkt ook alleen met RD. Dus ook niet zinvol om deze erop te zetten.
 
Een andere topper, de Shadow addon, werkt ook alleen met RD. Dus ook niet zinvol om deze erop te zetten.
Shadow addon heeft sinds de laatste paar updates ook free providers toegevoegd... ?

Maar mijn advies is probeer Real debrid eens een maandje... 30 dagen voor €4..(mocht je dit kunnen missen natuurlijk wat voor de een weinig is.....)
Het zal je zeker niet tegen vallen iig..

Anders @Shaman zijn andere adviezen opvolgen voor "gratis" streams... The crew of Venom...
 
  • Like
Reacties: Shaman
Shadow addon heeft sinds de laatste paar updates ook free providers toegevoegd... ?

Maar mijn advies is probeer Real debrid eens een maandje... 30 dagen voor €4..(mocht je dit kunnen missen natuurlijk wat voor de een weinig is.....)
Het zal je zeker niet tegen vallen iig..

Anders @Shaman zijn andere adviezen opvolgen voor "gratis" streams... The crew of Venom...

Real Debrid is inderdaad niet duur. Maar ik heb al 2 IPTV abo's, Netflix en Amazon Prime. Kodi is dus maar een extratje om heel uitzonderlijk te gebruiken. Daarom dat ik eens wou testen wat nog mogelijk was zonder RD.
 
Real Debrid is inderdaad niet duur. Maar ik heb al 2 IPTV abo's, Netflix en Amazon Prime. Kodi is dus maar een extratje om heel uitzonderlijk te gebruiken. Daarom dat ik eens wou testen wat nog mogelijk was zonder RD.
Real Debrid betaald zich dubbel en dwars terug.Ik heb ook diverse abonnementen maar die zenden de nieuwste films niet uit en met R.D heb je die in kodi met nl- subs en vaak 4K en diverse geluidsopties.
 
dat weet ik ook wel, maar dat was mijn vraag ook niet.
Het gegeven antwoord was ook niet voor jou bedoeld.. (zie citaat in @floppie zijn antwoord)
Antwoord was aan @smetje gericht

En eigenlijk stel je ook nog eens vraag in het verkeerde topic.. (dit gaat over addons die nog werken zonder real debrid)

Iptv vragen, reviews etcetera heeft het forum een iptv sectie voor in het leven geroepen..
 
  • Like
Reacties: Lex en Shaman
Het gegeven antwoord was ook niet voor jou bedoeld.. (zie citaat in @floppie zijn antwoord)
Antwoord was aan @smetje gericht

En eigenlijk stel je ook nog eens vraag in het verkeerde topic.. (dit gaat over addons die nog werken zonder real debrid)

Iptv vragen, reviews etcetera heeft het forum een iptv sectie voor in het leven geroepen..

ik zag de citaat helaas niet. Excuses daarvoor. De vraag die stelde ik, omdat ik iets zag over iptv. Maar goed nevermind.
 
JA ZIJN ER NOG ADDONS DIE HET DOEN ZONDER DEBRID.VANDAAG KODI WEER AAN GEHAD DEED HET EVEN EN GING ETEN EN WOU HET WEER GAAN KIJKEN MAAR TOEN DEED HET IN EENS NIET MEER
 
JA ZIJN ER NOG ADDONS DIE HET DOEN ZONDER DEBRID.VANDAAG KODI WEER AAN GEHAD DEED HET EVEN EN GING ETEN EN WOU HET WEER GAAN KIJKEN MAAR TOEN DEED HET IN EENS NIET MEER
Misschien even je caps lock uitzetten..? BEETJE SCHREEUWERIG ZO!!

Maar aangezien we verder weinig tot geen info krijgen over je systeem,android versie.. of misschien wel Windows of libreelec.. etcetera.. (glazenbol is terug naar coolblue trouwens)

Stel ik dan maar een andere vraag..

Wel lekker gegeten??

Chinees? Patat? kfc? mc donalds? Of zelf gekokkereld?
 
  • Like
Reacties: Slikt
Misschien even je caps lock uitzetten..? BEETJE SCHREEUWERIG ZO!!

Maar aangezien we verder weinig tot geen info krijgen over je systeem,android versie.. of misschien wel Windows of libreelec.. etcetera.. (glazenbol is terug naar coolblue trouwens)

Stel ik dan maar een andere vraag..

Wel lekker gegeten??

Chinees? Patat? kfc? mc donalds? Of zelf gekokkereld?
windows en ja heb lekker gegeten
Post automatically merged:

windows en ja heb lekker gegeten
ga me inschrijven bij real-debrid
Post automatically merged:

windows en ja heb lekker gegeten
Post automatically merged:


ga me inschrijven bij real-debrid
ben ik gelijk van het gezeur af als het goed is
 
Probeer Venom en The Crew eens. Voor deze addons heb je geen RD account nodig. Al is je keuze in streams dan wel een stuk beperkter.

Seren, daarvoor heb je echt een RD account nodig. Mocht je niet van plan zijn een abonnement af te sluiten, dan kun je deze wel verwijderen. Een andere topper, de Shadow addon, werkt ook alleen met RD. Dus ook niet zinvol om deze erop te zetten.
Voor venom wel hoor