Zwarte titelbalken sources

Capital

Forumlid
31 aug 2019
10
0
1
47
Mijn Kodi staat op een libreelec kastje.

Als ik een stream van een willekeurige titel zoek en de resultaten komen onder elkaar te staan dan krijg ik de laatste tijd alleen maar een zwart veld te zien. Dus geen namen van sources op nummer. Soms staan er een paar tussendoor die wel zichtbaar zijn. Ik kan wel naar beneden scrollen en de lege zwarte balken selecteren en activeren.

Dit probleem had ik al bij RD maar nu nog steeds bij PM. Ik heb Xanax en heb deze ook al reeds een nieuwe fresh install gedaan.
 
Dit kan heel goed liggen aan de instellingen van de addon.

De links die wel zichtbaar zijn, waren dat toevallig de niet premium links?

Als dat zo is, dan moet je naar de instellingen van de addon gaan, en dan even zoeken naar premium source identifier colour.

Deze even aan klikken, en de gewenste kleur uit de lijst selecteren.

Sommige addons hebben zelfs eenzelfde instelling voor torrents, als jouw addon dat ook heeft, dan ook bij de torrent identifier colour een kleur uit de lijst selecteren.

Bij beiden niet vergeten de verandering te bevestigen met ok, anders heb je het de volgende keer weer.

Ik heb dit zelf een keer gehad, het bleek dat de ontwikkelaar van de addon de oude vertrouwde kleuren had verwijderd, en deze had vervangen voor nieuwe kleuren, met een nieuwe naam, doordat mijn addon nog op de kleuren stond die inmiddels niet meer aanwezig waren, waren ze dus ook niet meer zichtbaar.

Ik heb het toen opgelost door het bovenstaande toe te passen.

Ik hoop dat het voor jou hetzelfde probleem is, want dan is het eenvoudig op te lossen?

Succes??
 
Heb eens gegoogeld naar xanax en vraag me af of de addons die daar instaan nog wel up to date zijn? Wellicht beter om gewoon zelf een build te maken/ onderhouden?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Heb eens gegoogeld naar xanax en vraag me af of de addons die daar instaan nog wel up to date zijn? Wellicht beter om gewoon zelf een build te maken/ onderhouden?

Dat is sowieso beter, want dan hou je zelf de controle?
 
  • Like
Reacties: Slikt