Opgelost 3d films

Mij1982

Expert
14 okt 2017
187
59
16
43
Hoi Allemaal,

Ik wou gisteren een 3d film gaan draaien via kodi, maar kreeg dit moeilijk voor elkaar. Ik zocht bijv Avatar via placenta en krijg veel resultaten, maar geen 3d. Ik had nog een add on waar een aparte sectie is voor 3d, maar deze add on werkt niet meer.

Mijn vraag is dus of er nog werkende add ons zijn met 3d materiaal?

Daarnaast viel mij bij Avatar op dat het erg lastig is om ondertiteling te vinden die synchroon lopen. Er zijn er zo veel, maar de versie was overal anders dan de film. Is er een manier voor om te checken welke subs passen bij welke versies?

Dank voor de hulp!

Dank voor de Gaia tip, ga ik uitproberen.

Ik ken de ondertitel tips, maar loop er bij 3D films tegenaan dat de ondertiteling over het scherm uitlopen (veel te groot/niet passend in het scherm). Ondertiteling is dan dus wel sync te krijgen maar past niet bij een 3D film. Wat kan ik daar aan doen?

Dank voor de Gaia tip, ga ik uitproberen.

Ik ken de ondertitel tips, maar loop er bij 3D films tegenaan dat de ondertiteling over het scherm uitlopen (veel te groot/niet passend in het scherm). Ondertiteling is dan dus wel sync te krijgen maar past niet bij een 3D film. Wat kan ik daar aan doen?
moet juist lukken , was vandaag wat aan het spelen met mijn kastje en kwam bij de adon" supremacy" een genre 3D films tegen , beetje pech dat juist daar ook den avatar ontbrak, maar nog zoveel andere keuzes en ondertiteling was meestal zonder boe of ba direct topp bij de films die ik dan ook direct eens getest heb, zeker de moeite van deze adon eens op te halen, ga der bij zeggen heb wel een RD account maar denk zelfs dat dat niet nodig is
Mvg Daniel

• Like
Reacties: Mij1982
Ik ben er inmiddels achter hoe ik de ondertiteling goed op het scherm kan laten lopen. Ik gebruik kodi op de laptop (Windows), zowel in kodi als op de tv moet ik 3d instellingen aanpassen, dan loopt het goed. Nu alleen nog subs zoeken bij avatar die synchroon lopen. Ik merk dat ik de sub wel wat bij kan stellen (eerder of later), maar dat hielp bij het testen van avatar maar even en dan loopt het weer verder verkeerd.

Ik gebruik real debrid trouwens.
Ik zie dat gaia veel torrent bronnen gebruikt. Is dit in samenwerking met RD maar (nog) zonder VPN veilig te gebruiken?

• Like
Reacties: Spinix
Ik zie dat gaia veel torrent bronnen gebruikt. Is dit in samenwerking met RD maar (nog) zonder VPN veilig te gebruiken?
Laten we het zo zeggen: Er zijn nog geen signalen naar buiten gekomen dat RD users gepakt zijn. Om extra veilig te zijn kun je Premiuimze gebruiken (een soort van RD) hierbij heb je meteen een ingebouwde VPN.

• Like
Reacties: Mij1982