4K OTT 50Hz?

Ja en nee.

Elke app geeft bij mij 25 fps maar Tivimate 50 fps dus wat waar is geen idee.

Meeste kanalen in de 8K Nederland map zijn 50fps op Tivimate en LillyPlayer (iOS, zegt ook 25) het is alleen soms dat de programma's zelf niet 50fps zijn, maar programmas zoals bijv. NOS-Journaal/Hart van Nederland/RTL Nieuws (ben nu aan het kijken) zijn duidelijk 50fps, ook duidelijker met multi-screen.

Ik weet niet of het van de forumregels mag, maar ik kan het opnemen en hier plaatsen als het nodig is.

OK, ik heb de 8K Nederland kanalen ook gezien. Zijn dat 8K resolutie streams? Ik wist niet dat er 8K streams bestonden van npo...

Echter heb ik alleen 1080p schermen.
Ziggo zend 50Hz interlaced uit, wat zich tot 25Hz laat omzetten als deinterlaced iptv stream. Echter een TV deinterlaced de stream en schaalt op naar 50Hz (doen bijna alle TVs).

Zijn er ook iptv providers die de interlaced streams aanbieden? Of een echt 50Hz deinterlaced streams?

OK, ik heb de 8K Nederland kanalen ook gezien. Zijn dat 8K resolutie streams? Ik wist niet dat er 8K streams bestonden van npo...

Echter heb ik alleen 1080p schermen.
De kanalen zijn 1080p50, (behalve Ziggo Sports 4K, die heeft een best hoge bitrate en zegt 4K maar weet niet of het echt zo is).