U maakt gebruik van een Adblocker om advertenties te verbergen. Door dit soort programma's is het moeilijk om deze website in de lucht te houden, aangezien het tonen van advertenties de enige manier is om de hosting te betalen. Zou u voor deze site een uitzondering willen maken? We beloven dat je geen last zult hebben van de advertenties.
Klik hier om te zien hoe je je Adblocker uitschakelt. Je kunt ook een uitzondering maken voor onze website zodat je alleen op Kodi-Forum.nl advertenties te zien krijgt.
Bedankt voor uw medewerking. ❤️
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Welke add on gebruik je binnen die build? En maak je ook gebruik van een debrid service? Zonder een debrid service krijg je tegenwoordig vaak alleen SD kwaliteit of helemaal geen streams.
@niccifrench Met Elementum ben je aan het downloaden en aan het uploaden. Dat is nogal risicovol. Dan heb je een vpn nodig.
Je kan beter real debrid even verlengen en gebruiken met een andere add on. Dan heb je geen vpn nodig omdat je dan aan het streamen bent en niet aan het downloaden en uploaden.
Sommige add ons worden niet meer bijgehouden. De drie genoemde zijn bijgewerkt met een Fix en werken met real debrid. Dus beter die proberen. Even googlen op Best Kodi addons.
Homelander is minder populair, maar werkt misschien ook nog met real debrid.
Ik weet niet wanneer je real debrid is verlopen. Daar kan het ook mee te maken hebben.
Er zijn add ons die zijn gemaakt om alleen te werken met een debrid service. Met die add ons krijg je geen gratis streams.
De populairste add on die werkt zonder debrid service is scrubs v2. Echter de laatste tijd zijn er vrijwel geen goede gratis streams meer te vinden. Daardoor krijg je soms nog wat sd kwaliteit streams voor sommige films, maar voor series wordt het moeilijk iets te vinden.
Hallo ik heb een vraagje, als ik een film of serie wilt bekijken via scrubs v2 dan staat er one or more items failed to play, check.the log for more information, of er staat error there is no stream. Wat kan dit zijn want een paar weken terug was dit nog niet?