Add-on A4k vind wel Nl subtitles maar kan ze niet downloaden

@TomIsHere ja, ook van aflevering 4 is er een ondertiteling met a4ksubtitles. Een van de twee hoort niet bij deze serie. Maar de andere werkt wel.
Met opensubtitles add on krijg je veel resultaten die niet bij deze serie horen. Misschien omdat er meerdere series zijn met de naam monsters.

• Like
Reacties: TomIsHere
Misschien omdat er meerdere series zijn met de naam monsters.
Da's wel een probleem, ja. Bij zoeken op deze serie kreeg ik meerdere keuzes. Dan loop je het risico de verkeerde ondertiteling te krijgen.

@TomIsHere ja, ook van aflevering 4 is er een ondertiteling met a4ksubtitles. Een van de twee hoort niet bij deze serie. Maar de andere werkt wel.
Met opensubtitles add on krijg je veel resultaten die niet bij deze serie horen. Misschien omdat er meerdere series zijn met de naam monsters.

Ik ga het morgen nog eens proberen, handmatig zoeken lukt niet bij a4k.

Helaas wil hij bij mij geen ondertitels vinden voor aflevering 4. Kan de serie ook niet vinden bij opensubtitles.com

@TomIsHere ok, vreemd. Ik gebruik Fen Light. Heb het nu nogmaals getest. Ik neem aan dat je bij start van aflevering 4 gaat naar ondertiteling en klikt op Download ondertiteling. Dan krijg ik 2 ondertitels. En bij opensubtitles wel een stuk of 20. Ik neem aan dat je wel een account hebt aangemaakt bij opensubtitles com. Log eens in via een browser op opensubtitles com om te checken. Eventueel een nieuwe account aanmaken en nog eens eea checken :

Laatst bewerkt:
@TomIsHere ok, vreemd. Ik gebruik Fen Light. Heb het nu nogmaals getest. Ik neem aan dat je bij start van aflevering 4 gaat naar ondertiteling en klikt op Download ondertiteling. Dan krijg ik 2 ondertitels. En bij opensubtitles wel een stuk of 20. Ik neem aan dat je wel een account hebt aangemaakt bij opensubtitles com. Log eens in via een browser op opensubtitles com om te checken. Eventueel een nieuwe account aanmaken en nog eens eea checken :

Ja ik ga als de serie is gestart naar ondertitels en download en dan vind hij wel allerlei Monster ondertitels maar niet die van

Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story.

Ook niet op de site van opensubtitles.com als ik ben ingelogd?

@TomIsHere zoals ik schreef vind de opensubtitles add on heel veel van andere gelijknamige monster series. A4Ksubtitles vind er twee, waarvan 1 bij deze serie hoort.
Als A4Ksubtitles 2 bij mij vind dan moet dat bij jouw ook kunnen lukken. Anders is er iets mis met je account of instellingen.
Misschien werkt het met Seren ook anders dan met Fen Light.

@TomIsHere zoals ik schreef vind de opensubtitles add on heel veel van andere gelijknamige monster series. A4Ksubtitles vind er twee, waarvan 1 bij deze serie hoort.
Als A4Ksubtitles 2 bij mij vind dan moet dat bij jouw ook kunnen lukken. Anders is er iets mis met je account of instellingen.

Ja daar lijkt het dus op, maar wat? Als ik op de site van opensubtitles.com zoek kan ik ze ook niet vinden, wel bij opensubtitles.org

Ja, ik vroeg dat omdat sommigen nog steeds niet een account hebben aangemaakt bij opensubtitles com. Als je daar kan inloggen dan heb je daar al een account.
Je zou Fen Light eens kunnen proberen. Dan kan je uitsluiten dat het aan Seren ligt. Sommige add ons gaan anders om met namen en gegevens van series. Dat zie je al aan het verschil aan resultaten van A4Ksubtitles en opensubtitles com add on.
De 2.0.07 versie van Fen Light kan je halen uit de Umbrella repository, even googlen op "Best Kodi Addons"

Ja daar lijkt het dus op, maar wat? Als ik op de site van opensubtitles.com zoek kan ik ze ook niet vinden, wel bij opensubtitles.org
Dan moet je ze aanschrijven bij opensubtitlesSoms staan dingen wel op .org maar niet op .com.

Via de contact optie, en daar de link in plakken van .org, en aangeven dat ie niet op .com staat, dan zetten ze hem handmatig over voor je.

Op de site van opensubtitles.com vind ik er wel twee van deze, maar dat is een andere serie

1746613510401.png

Maar vinden jullie wel die ondertitel op opensubtitles.com of ook niet?
Nog niet geprobeerd, tot aan een paar weken terug vond ie via Fen Light niet eens bronnen, dus maar met een andere serie begonnen.

Zodra ik er aan toe ben zal ik het checken😉

Maar ze zijn best bereid je te helpen bij .com hoor, kan soms een dag tussen zitten, maar uiteindelijk heb je hem dan wel😉

Ja, ik vroeg dat omdat sommigen nog steeds niet een account hebben aangemaakt bij opensubtitles com. Als je daar kan inloggen dan heb je daar al een account.
Je zou Fen Light eens kunnen proberen. Dan kan je uitsluiten dat het aan Seren ligt. Sommige add ons gaan anders om met namen en gegevens van series. Dat zie je al aan het verschil aan resultaten van A4Ksubtitles en opensubtitles com add on.
De 2.0.07 versie van Fen Light kan je halen uit de Umbrella repository, even googlen op "Best Kodi Addons"

Heel gek maar Fen light vindt inderdaad voor die series wel ondertitels 🤔

• Like
Reacties: B. web

Helaas nu vindt Fen Light ook geen ondertitels meer?

@TomIsHere voor deze specifieke serie vond ik nu voor aflevering 7 en verder geen streams. Ook met Umbrella zijn er geen streams.
Voor andere series is ondertiteling geen probleem. Ik krijg ze zelfs automatisch zonder zoeken.
Jouw serie is dus niet een goed voorbeeld om iets te kunnen testen. Er zijn weinig streams en er is een probleem met de naam van de serie.
Probeer gewoon eens een andere iets populaire serie waar wat meer streams van zijn. Dan heb je vast ook geen probleem meer.

Laatst bewerkt: