Add-on a4ksubtitles

guyM

Nieuwkomer
19 feb 2024
1
0
1
55
Naam
a4k subtitles
Categorie
Video add-on
Hallo,
een paar weken geleden had ik a4k subtitles geïnstalleerd en KODI update gedaan naar nieuwste versie ne alles werkte perfect. Maar sinds enkele dagen krijg ik de ene addon foutmelding na de andere bij opstarten
version check error
a4k subtitle error
log viewer error
subtitle mangler error
youtube error

ik kan dus ook geen logs opvragen want log viewer geeft ook een error.

Ondertiteling opvragen lukt dus helaas niet Wat kan ik doen? Of wat zou de oorzaak plots kunnen zijn?

Je had ge-update naar Kodi 20. En nu allerlei fout meldingen. Ligt ook niet specifiek aan subtitles add on, je hebt het ook bij youtube. Soms is het nodig eens met een schone Kodi te beginnen, dat lost vaak problemen op. Kodi verwijderen via Instellingen > Apps en nieuwe uit de playstore.

En als aanvulling. Probeer het dan eerst eens zonder de Add-on:Subtitles Mangler. Deze add on had eerder ook al eens problemen met Kodi 20. Vraag je zelf af of je Subtitles Mangler wel echt nodig hebt.

Bovenstaande problemen had ik ook o.a vandaar weer terug naar kodi 19.5

Voor a4ksubtitles is er een update naar v3.15.0
Subscene is nu vervangen door SubDL.

Addic7ed
BSPlayer
OpenSubtitles
Podnadpisi.NET
SubDL

Hoe a4kSubtitles op Kodi te installeren:

• Like
Reacties: Shaman
Als je SubDL wil gebruiken moet je een API Key invoeren in a4ksubtitles. Of je kan SubDL uitvinken in a4ksubtitles. Anders krijg je een foutmelding in beeld bij het zoeken naar subs.
Je kan een gratis account aanmaken op SubDL com en daar de SubDL API-sleutel vandaan halen.

SubDL geen API Key.pngSubDL test film subs.png

Voor a4ksubtitles is er een update naar v3.15.0
Subscene is nu vervangen door SubDL.

Addic7ed
BSPlayer
OpenSubtitles
Podnadpisi.NET
SubDL

Hoe a4kSubtitles op Kodi te installeren:

• Like
Reacties: Shaman
Werkt goed, is wel sterk afhankelijk van welke stream je neemt , maar het doet zijn werk

Werkt goed, is wel sterk afhankelijk van welke stream je neemt , maar het doet zijn werk
Bij mij laad ie alleen de ondertitels van subdl na het invoeren van de code, terwijl opensubtitles, addic7ed, Bsplayer en podnapisi ook gewoon aangevinkt staan, en bij opensubtitles gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld.

Snap er geen jota van🤷🏼‍♂️

Kan kloppen hier ook, is echt afhankelijk van voor welk titel je het nodig hebt
[automerge]1716667693[/automerge]
P.s bsplayer heeft bij mij nog wat gegeven in al die jaren...

Kan kloppen hier ook, is echt afhankelijk van voor welk titel je het nodig hebt
Ik zocht op: in the land of sinners and saints🤷🏼‍♂️
[automerge]1716667805[/automerge]
Opensubtitles geeft zelf met zijn eigen addon een hele lijst, maar binnen a4kSubtitles nada, noppes niks, niets, zilch, niente, helemaal niks dus🤷🏼‍♂️

Ja hier ook, umbrella met kodi 19
Met 3x subdl en geen opensub

Met opensub.com 6x

Vreemd verhaal weer

Trouwens hetzelfde bij The Crew...

Laatst bewerkt:
Trouwens nog wat.

Hoe zetten jullie dan zo'n api key in kodi, handmatig invoeren of is er een ander handige manier, ik wil nog wel eens oooo voor een nul aanzien, heb al geprobeert Met een kodi remote app op android gsm maar dit lukt niet met copy/past...

Trouwens nog wat.

Hoe zetten jullie dan zo'n api key in kodi, handmatig invoeren of is er een ander handige manier, ik wil nog wel eens oooo voor een nul aanzien, heb al geprobeert Met een kodi remote app op android gsm maar dit lukt niet met copy/past...
Ik heb hem er handmatig in gezet🤷🏼‍♂️

Ik zocht op: in the land of sinners and saints🤷🏼‍♂️
[automerge]1716667805[/automerge]
Opensubtitles geeft zelf met zijn eigen addon een hele lijst, maar binnen a4kSubtitles nada, noppes niks, niets, zilch, niente, helemaal niks dus🤷🏼‍♂️
Issue is door iemand gemeld, verwijst naar eerdere melding " not getting any OpenSubtitles results for a given movie"
Afwachten, wordt misschien opgelost in een volgende update.

• Like
Reacties: Arjan E.
Issue is door iemand gemeld, verwijst naar eerdere melding " not getting any OpenSubtitles results for a given movie"
Afwachten, wordt misschien opgelost in een volgende update.
Ik zit trouwens nog op kodi 20, en tot aan gisteren gaf ie meerdere resultaten van meerdere providers, vandaag de nieuwste update van a4kSubtitles er op gezet, en nu dus alleen subdl resultaten🤷🏼‍♂️

Zal morgen eens wat anders testen, een paar series en films, kijken of het hetzelfde blijft, en anders is het denk ik gewoon afwachten, gelukkig heb ik de adons ook los er op staan, dus er is geen man overboord, maar toch jammer.

Bedankt voor je bericht @B. web 👍🏼

• Like
Reacties: B. web
Trouwens nog wat.

Yatse afstandsbediening