Helaas is deze er niet voor eenYatse afstandsbediening
![]()
Yatse: Kodi Afstandsbediening - Apps op Google Play
Originele Kodi afstandbediening sinds 2011 met streaming-functies en meer!play.google.com
Helaas is deze er niet voor eenYatse afstandsbediening
![]()
Yatse: Kodi Afstandsbediening - Apps op Google Play
Originele Kodi afstandbediening sinds 2011 met streaming-functies en meer!play.google.com
Ah ok... Dat is dan ook mijn reden dat ik geen iphone wil.. Want yatse kan daar niet opHelaas is deze er niet voor eenphone of
pad, vandaar handmatig er in geklopt
![]()
Nee kon je ook niet wetenAh ok... Dat is dan ook mijn reden dat ik geen iphone wil.. Want yatse kan daar niet op
Nee gekkigheid. Dat wist ik niet.
Heb hem er net opgezet android foon... En api key binnen seconde over gezet. Yatse bied zelf al aan als je hem gekopieerd hebt om hem in het kodi venster te plempen.
NopeVia de Kore app werkt het ook gewoon. Weet niet of die wel beschikbaar is voor dePhone?
Jee wat een k*t ding dan... Gat graven in de IJssel en hem daar in mikken.
En dat allemaal omdat ik niet in Kodi kan knippen en plakken?Jee wat een k*t ding dan... Gat graven in de IJssel en hem daar in mikken.
Nope, ik kan echt niet overweg met zo’n ding, 1 keer gedaan omdat het moest van het werk, maar het liefst had ik hem tegen de muur gegooid, wat een onding@Arjan E. Op zoek naar een overjarig weggeef Android toestelletje om deze als afstandsbediening te gebruiken voor Kodi. Eventueel custom rom erop.
Neuh, voor die hele enkele keer dat ik een code moet invullen lukt me nog primaGing ook meer om deze alleen als afstandsbediening te gebruiken. Verwacht niet dat je hem ook echt als telefoon gaat gebruiken.
Ik heb telkens andere hits, lijkt ook aan een bepaalde stream te liggen, kan ook aan de video addon liggen, ik gebruik zowel umbrella als crewHebben jullie a4k alweer aan de praat?
Ik heb hem er ook voor de grap eens opgezet en hij doet het hier in ieder geval niet.
Hij pakt alleen de subs bij opensubs vandaan en als ik deze dan uit zet in a4k vindt hij niets.
Subdl vindt ook niks, ik heb de API sleutel ingevoerd...