Add-on a4ksubtitles

Helaas is deze er niet voor een 🥚 phone of 👁️ pad, vandaar handmatig er in geklopt😉
Ah ok... Dat is dan ook mijn reden dat ik geen iphone wil.. Want yatse kan daar niet op 😂😂😂

Nee gekkigheid. Dat wist ik niet.

Heb hem er net opgezet android foon... En api key binnen seconde over gezet. Yatse bied zelf al aan als je hem gekopieerd hebt om hem in het kodi venster te plempen.

Ah ok... Dat is dan ook mijn reden dat ik geen iphone wil.. Want yatse kan daar niet op 😂😂😂

Nee gekkigheid. Dat wist ik niet.

Heb hem er net opgezet android foon... En api key binnen seconde over gezet. Yatse bied zelf al aan als je hem gekopieerd hebt om hem in het kodi venster te plempen.
Nee kon je ook niet weten😉 ik heb voor mezelf nog nooit een Android gehad, 1 x voor mijn werk, wat een onding, kon er niet mee overweg.

Rechtstreeks van een Nokia overgegaan op een 🥚 phone, en eigenlijk nooit meer anders gehad🤷🏼‍♂️

Via de Kore app werkt het ook gewoon. Weet niet of die wel beschikbaar is voor de 🥚 Phone?

@Arjan E. Op zoek naar een overjarig weggeef Android toestelletje om deze als afstandsbediening te gebruiken voor Kodi. Eventueel custom rom erop.

@Arjan E. Op zoek naar een overjarig weggeef Android toestelletje om deze als afstandsbediening te gebruiken voor Kodi. Eventueel custom rom erop.
Nope, ik kan echt niet overweg met zo’n ding, 1 keer gedaan omdat het moest van het werk, maar het liefst had ik hem tegen de muur gegooid, wat een onding😠

Heb er ook niet 1 keer mee gebeld, nam alleen op als ik gebeld werd.

Waarschijnlijk zullen mensen die Android gewend zijn hetzelfde zeggen als ze een 🥚 phone in hun mik gedrukt krijgen.

Ik heb het hele begin van Android overgeslagen , vandaar ook nooit aan gewend geraakt

Ging ook meer om deze alleen als afstandsbediening te gebruiken. Verwacht niet dat je hem ook echt als telefoon gaat gebruiken.

Ging ook meer om deze alleen als afstandsbediening te gebruiken. Verwacht niet dat je hem ook echt als telefoon gaat gebruiken.
Neuh, voor die hele enkele keer dat ik een code moet invullen lukt me nog prima😉 en anders pakken we de RII afstandsbediening bij, deze heeft een volledig fysiek toetsenbord, gaat het ook als een malle mee😁

• Geweldig
Reacties: Shaman
Hebben jullie a4k alweer aan de praat?
Ik heb hem er ook voor de grap eens opgezet en hij doet het hier in ieder geval niet.

Hij pakt alleen de subs bij opensubs vandaan en als ik deze dan uit zet in a4k vindt hij niets.
Subdl vindt ook niks, ik heb de API sleutel ingevoerd...

Hebben jullie a4k alweer aan de praat?
Ik heb hem er ook voor de grap eens opgezet en hij doet het hier in ieder geval niet.

Hij pakt alleen de subs bij opensubs vandaan en als ik deze dan uit zet in a4k vindt hij niets.
Subdl vindt ook niks, ik heb de API sleutel ingevoerd...
Ik heb telkens andere hits, lijkt ook aan een bepaalde stream te liggen, kan ook aan de video addon liggen, ik gebruik zowel umbrella als crew