Achtergrond foto's passend maken

FOX123

Gevorderd
6 jun 2021
63
13
6
67
Als ik mp3's afspeel heb ik op de achtergrond de artiest of band mee draaien, erg leuk vind ik zelf. Maar nu is mijn vraag, is er iets dat die foto's passen blijven op mijn scherm, van sommige bands zie ik alleen de schouders, dus hun gezichten vallen buiten beeld, in de instellingen kan ik alleen de foto's laten bewegen.
Bedankt alvast 👍

Ja en ik ben door omstandigheden dat kodi 21 mijn DTS-HD-MA bestanden niet goed afspeelde en steeds eruit floepte (ook andere bestanden) naar het beginscherm weer teruggegaan naar versie 19.5, en daar draaid alles weer prima op. Maar van die achtergronden is aanwezig in elke versie van kodi, ik draai gewoon op de standaard skin, en ja ik gebruik Artist Slideshow, en alle muziek is gescand door Musicbrainz. Dus als ik een mp3 draai dan worden de afbeeldingen bijvoorbeeld zonder gezichten weer gegeven, of ik moet animatie instellen en dan zie door het in en uitzoomen wat meer van een afbeelding.

Ok, misschien heeft iemand anders nog een tip voor je of vind je een andere add on voor artwork die beter werkt.
Misschien word Kodi tegenwoordig ook minder gebruikt voor afspelen van muziek en heeft dit minder aandacht bij updates en skins.
Hier staat onder andere dat een skin niet altijd compatible is met deze add on.

Wel ik ben eruit, en zo moeilijk was het nou ook eigelijk weer niet, maar je moet het net ff weten, ik had in Artist Slideshow alles aangezet, enige wat ik moest doen was 2x Download all images regardless of resolution schuifie op off zetten, nu passen alle achtergronden mooi in 16X9 formaat.
Bedankt iig voor het mee denken 😄 😄😉

• Like
Reacties: Shaman en B. web