AEON MQ9

Al enige tijd weer terug naar Kodi 19 met deze skin en het blijft nu wel goed doen...

deze skin is echt heel heel goed...
 
Kan mijn ondertitels niet normaal syncen , vanwege ontbreken beeld op de achtergrond meer mensen dit probleem, kodi 19.5 met promise en umbrella geprobeert beiden zelfde issue
 
Met welke kodi versie?
Kodi 20.1 Als ik enkele secondes wacht komt het beeld wel maar syncen is dan niet direct terug te zien. Pas door terug te gaan zie je dat de sync waarde wordt overgenomen en kan het venster weer gesloten worden.
 
Ok, Ligt dus niet aan de kodi versie, maar synchroniseren is amper te doen zo zonder film beeld, de standaard skin heeft dit probleem niet.

Miss dat de ontwikkelaar hier mee kijkt, hopelijk komt hij met een oplossing
@Wanilton
 
Na vele testen en nog meer problemen alles maar dan ook echt alles, zucht, opnieuw spul maar weer eens geïnstalleerd, zolas gewoonlijk ging dit natuurlijk weer met de nodige problemen, na alle nodige er weer erop gezet te hebben met zo ongeveer de zelfde addons wederom problemen met het syncen van de ondertitels, weer geen beeld maar een achtergrondplaatje, waarmee je geen concrete instelling kunt geven, alles moet op gevoel, heb ook maar weer eens andere favoriete app ipv umbrella de promise maar weer eens getest, en wat denk je, alles werkt weer zoals het moet, dus er is ergens iets fout gegaan met een update van deze videoaddon, pfffffff, nu nog mijn bekende problemen met de bibliotheek oplossen en we kunnen weer vooruit, het blijft maar gaan met Kodi, maar dan heb je ook wel weer wat, pffffffff
Post automatically merged:

Na vele testen en nog meer problemen alles maar dan ook echt alles, zucht, opnieuw spul maar weer eens geïnstalleerd, zolas gewoonlijk ging dit natuurlijk weer met de nodige problemen, na alle nodige er weer erop gezet te hebben met zo ongeveer de zelfde addons wederom problemen met het syncen van de ondertitels, weer geen beeld maar een achtergrondplaatje, waarmee je geen concrete instelling kunt geven, alles moet op gevoel, heb ook maar weer eens andere favoriete app ipv umbrella de promise maar weer eens getest, en wat denk je, alles werkt weer zoals het moet, dus er is ergens iets fout gegaan met een update van deze videoaddon, pfffffff, nu nog mijn bekende problemen met de bibliotheek oplossen en we kunnen weer vooruit, het blijft maar gaan met Kodi, maar dan heb je ook wel weer wat, pffffffff
Gvd, sorry, maar problemen zijn weer terug, skin heeft weer problemen met de ondertitels te synchroniseren, heb weer geen beeld, dus word weer gokken wanneer dit nodig is...

miss afscheid nemen van deze mooie skin?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, @Espero kijk eens op kodi forum int over deze ski n . Er staat een uitleg over een zip file. Wellicht heb je iets aan. Succes.
 
De mq9 mod versie erop gezet en kodi v20.2, maar helaas nog steeds problemen met de ondertitels tijdens synchroniseren geen lo0end beeld, jammer dat er nog weinig animo hier zit zo...