(Afgesloten) Kerst Giveaway 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om mee te doen moet je een reactie achterlaten met: "Ik doe mee", de reden wat jij zo bijzonder vindt aan kerst en de muzikale inspiratie die dat bij je oproept.
Als ik er echt een punt van wil maken voldoen die meeste reacties ook niet aan de voorwaarden helaas.

Inderdaad, en de winnaar kiezen gebeurt gewoon willekeurig door middel van een tool, dus ook jij kunt hem gewoon winnen mits je aan de voorwaarden voldoet?

Ik heb ervoor gekozen om de winkans van @Regnerus te vergroten door te stellen als ik hem mocht winnen ik hem graag aan hem zou schenken, omdat ik in geen geval in zijn schoenen zou willen staan, en het siert de leden die hetzelfde hebben gedaan als ik.

Als ik daardoor iemand een fijne (hopelijk nog niet laatste) kerst kan bezorgen, dan heb ik dat er graag voor over, er komen vast nog wel meer acties?

Dat klopt wat jullie zeggen , en als iedereen hem wel schenken dan hou het gewoon simpel .
Bij deze schenk ik hem ook

Ik doe ook mee, niet voor de prijzen die er te winnen zijn, maar gewoon om iedereen hier een hele fijne afsluiting van het jaar te wensen, en vooral lekker genieten van het gezin, de familie vrienden en buren.

Laten we samen nog lang genieten van de hobby['s] die wij hebben, en elkaar helpen, maar ook nieuwe leden helpen met vragen omtrent de problemen waar hun tegen aan lopen.

• Like
Reacties: Lex en Arjan E.
Nou wil ik eigenlijk ook wel mee doen, omdat ik graag eens wat win, maar ook omdat ik graag op dit forum aanwezig ben :) uiteraard wil ik iedereen op dit forum alvast een fijne kerst en prettige (en veilige) feestdagen toewensen, dat we allemaal met onze 10 vingers en met goede gezondheid het nieuwe jaar in kunnen. En voor diegene die op dit moment een zware periode doorgaan, veel steun toegewenst.

Kerst inspiratie.
Eigenlijk niet nodig. Kerst(gedachte) zou het eigenlijk het hele jaar moeten zijn.... Niet de Kerstman /kerstboom kadoos dat soort dingen maar de gedachte erachter. Dit moet eigenlijk niet alleen deze paar dagen zo zijn. Maar het hele jaar...
Muziekale gedachte.
Pff geen kerst nummers... Lekker op de bank en een concert op van bijvoorbeeld de beegees. Biertje erbij..
Ha ha Metallica of guns roses ook lekker. Maar das niet zo kerst... o_O

• Like
Reacties: Lex en Arjan E.
Ik doe mee.

Voor mij is kerst, naast het familiegebeuren, ook weer eens een momentje om weer eens te denken aan de mensen die het wat moeilijker hebben in het leven. Dat schiet er in de dagelijkse rompslomp nog wel eens bij in. Mijn favoriete bezigheid met de kerst is, met m'n meisie en een biertje onder handbereik, languit op de bank liggend, een smeuïge kerstfilm kijken.

Favoriete kerstmuziek............ da's een lastige. Probeer meestal weg te blijven van radiozenders die kerstmuziek uitzenden.
Maar om er dan toch eentje te noemen:

Blackmore's Night - Christmas Eve

• Like
Reacties: Lex
Ik doe mee.

Kerst is voor ons een heerlijke tijd, samen met de familie weer het oude jaar langzaam zien verdwijnen en ons opmaken voor het nieuwe jaar. Aan de kerstnummers heb ik een speciale uitgekozen en dat is Mud met lonely this Christmas, iedereen wens ik een zalig kerstfeest en een voorspoedig uiteinde.

• Like
Reacties: Lex
Ik doe mee

omdat Ik kerstmis heerlijk vind, gelukkig weer een keer vrij van het werk, lekker weinig doen en genieten van het lekkere eten en van mijn kinderen en kleinkinderen die komen eten. Natuurlijk zijn dit ook dagen om heerlijk met zijn allen tv te kijken met die mooie kerstfilms of een paar vette series om toch dat kerstgevoel te creeren En natuurlijk kan dit ook met een paar mooie kerstliedjes die we allemaaal kennen dus ook mee kunnen zingen Gezellig heb er nu al zin in. Ik hoop dat jullie allemaal dat kerstgevoel krijgen, en ik wens jullie daarom allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Ik zou willen dat iedereen in de hele wereld dit zou lezen en het kerstgevoel zou krijgen, dat de oorlogen stopten wereldwijd en er veel meer liefde op de wereld zou komen dan dat er nu is.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Rudolf en Lex
Ik doe graag mee! Ik heb helemaal geen box staan thuis en ga er graag mee aan de slag. Ik kijk terug op een bijzonder jaar. Afgelopen voorjaar verhuisd, afgelopen week getrouwd en midden volgend jaar verwachten we een tweeling. Het zal een druk jaar gaan worden. Daarom zeker belangrijk om af en toe met Kodi te ontspannen.

Kerst maakt mij altijd wat meer bewust van wat je hebt en hoe waardevol dat is. Wat mooi ook dat hier een actie ontstond naar een forumlid met een zwaar jaar achter zich. Zegt in mijn beleving toch iets over de sfeer op dit forum.

Favoriete kerstnummer blijft Pretenders - 2000 miles

Ik wens iedereen een fijne feestdagen en een goed nieuw jaar toe!

• Like
De reden dat ik meedoe ? Ik lig na een operatie nu reeds 4 op bed en moet dit nog een paar weken volhouden. Dus kerst op bed samen met de familie erom heen.
Dit maakt het toch nog gezellig.

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.