(Afgesloten) Kerst Giveaway 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe graag mee! Ik heb helemaal geen box staan thuis en ga er graag mee aan de slag. Ik kijk terug op een bijzonder jaar. Afgelopen voorjaar verhuisd, afgelopen week getrouwd en midden volgend jaar verwachten we een tweeling. Het zal een druk jaar gaan worden. Daarom zeker belangrijk om af en toe met Kodi te ontspannen.

Kerst maakt mij altijd wat meer bewust van wat je hebt en hoe waardevol dat is. Wat mooi ook dat hier een actie ontstond naar een forumlid met een zwaar jaar achter zich. Zegt in mijn beleving toch iets over de sfeer op dit forum.

Favoriete kerstnummer blijft Pretenders - 2000 miles

Ik wens iedereen een fijne feestdagen en een goed nieuw jaar toe!

Vrees dat je met die tweeling geen tijd overhoud voor een box.Fijne dagen en alle geluk van de wereld met je (aanstaande) kinderen.:)(y)
 
  • Like
Reacties: Mij1982
Zal ook eens mee doen.....leuke box voor onze dochter die sinds kort op kamers woont.

Gr Johan.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee.

Kerst dit jaar is zo bijzonder omdat ik het nog mag meemaken, vorig jaar vlak voor de kerst geveld door een massale hartinfarct leek dat er niet meer van te gaan komen, nu een jaar later is er veel veranderd en is het veel thuiszitten en genieten van elkaar en de mensen om ons heen, vooral familie.
Ik wil niet zielig doen, en ook niet zwak overkomen, elke ziekte is voor elk persoon anders en iedereen moet de moed niet verliezen, wij (mijn vrouw en ik, beide hartpatient en herintreder in het land der levenden :) ) putten veel steun en liefde uit onze kinderen en vooral kleinkinderen, die vooral met deze koude dagen wel wat extra warmte kunnen gebruiken, maar die het ook géven aan ons, ondanks dat het ook voor onze kleinzoon met een lichte hersenaandoening niet altijd even makkelijk is.
Laten we naast onze eigen sores daarom voorál denken aan degenen die het nóg minder goed getroffen hebben en proberen ook hen een onvergetelijke ontmoeting te beleven met de mooie dingen die het leven je kan bieden.

Daarom tot slot, voor IEDEREEN een gewéldige kerstbeleving en denk ook eens aan een ander !!

Oops vergeet ik bijna de muzikale afsluiting, natuurlijk is dat: Born to be alive van Patrick Hernandez
 
Laatst bewerkt:
Ik doe ook mee. Ben er zelf erg tevreden over en mijn petekind heeft zojuist haar eigen huis en die wil ik hiermee verrassen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Vrees dat je met die tweeling geen tijd overhoud voor een box.Fijne dagen en alle geluk van de wereld met je (aanstaande) kinderen.:)(y)
Haha, ervaring mee?? De komende in ieder geval nog wel tijd én ik hoop zeer dat de tweeling af en toe ook slaapt zodat hun vader zich met andere dingen bezig kan houden :D
 
  • Like
Reacties: Rudolf en ateam278
Ik doe mee.. Niet omdat het moet, maar omdat het kan :D... Hierbij wens ik iedereen op het forum een fijn kerstfeest en een gezond 2019 !!! :fireworks:
mijn favoriete kerstlied is All I Want for Christmas is You – Mariah Carey en White Christmas – Bing Crosby :merrychristmas:
 
  • Like
Reacties: Rudolf en Lex
Als niewbie doe ik mee en dit omdat ik na 20 jaar eindelijk tijd voor mijn gezin heb.
Werken werken werken werken.
Nu gewoon genieten.
Verder wens ik iedereen een gezond 2019 tot.


De top 2000 is al jaren mijn favoriete muzikale emoties,waarom gewoon de lekkerste muziek?
 
  • Like
Reacties: Lex en Reidinga
luitjes, allen een vrolijk kerstmis toegewenst en dat we veel plezier mogen beleven met Kodi en addons etc etc en natuurlijk van het forum.

Ik doe mee
Wat ik aan kerst bijzonder vindt? Ik vindt er geen bal aan
Muzikale inspiratie kerstmuziek >> Weinig, maar dit komt wel in de buurt
You must be registered for see medias
:D

Merry Xmas allemaal
 
  • Like
Reacties: JaapK1962 en Lex
Hallo forum leden​


Tradities zijn er om te koesteren en omdat de feestdagen voor de deur staan ook dit jaar weer onze super gezellige kerst giveaway.​




Ook dit jaar pakken wij deze giveaway groots aan! Om mee te doen moet je een reactie achterlaten met: "Ik doe mee", de reden wat jij zo bijzonder vindt aan kerst en de muzikale inspiratie die dat bij je oproept.
Uiteraard is dit ook meteen de mogelijkheid om iedereen alvast fijne kerstdagen te wensen.. Je kunt tot 24 December 18:00 mee doen en de uitslag wordt daarna z.s.m. bekend gemaakt.

:merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas::merrychristmas:


-- PRIJZEN --
1x XIAOMI MI BOX
2x DONATEURS LIDMAATSCHAP OP KODI-FORUM.NL
2x 10 EURO en 1x 5 EURO BOL.COM CADEAUBONNEN






Het Kodi-Forum team wenst iedereen alvast hele fijne feestdagen,​

super veel gezondheid in 2019 en veel geluk met de giveaway

:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:


Regels & voorwaarden:​

- De looptijd van de giveaway is van 14 December 2018 t/m 24 December 2018 18:00 uur. (Dus je kunt nog net voor kerstavond mee doen)
- De winnaar wordt willekeurig gekozen en zo snel mogelijk bekend gemaakt.
- Je reactie moet aan de genoemde voorwaarden voldoen om mee te kunnen dingen.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van Kodi-Forum.nl. en hun huisdieren Bo en Lex.
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- Na de bekendmaking van de winnaar graag binnen 1 week reageren anders wordt je prijs meegenomen naar de volgende giveaway.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos. (Uitgezonderd: Familie die op het zelfde adres Kodi-Forum.nl bezoeken en actieve gebruikers zijn).
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de giveaway kunnen worden gestuurd naar @LeX


:friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday::friday:
Ik doe mee. Wat ik bijzonder vind aan de kerstperiode is dat dit voor mij de ideale periode is om eens met enkele projectjes bezig te zijn zonder dat ik de deur uit moet. Qua muzikale inspiratie heb ik het niet zo op al die kerstmuziek die nu overal gespeeld wordt maar ik hou het meest van de jaarmixen die er nu beginnen aan te komen.
 
  • Like
Reacties: Lex
ik doe graag mee en wens iedereen fijne kerst dagen en duim voor jullie allemaal laat de beste winnen
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee, uiteraard wens ik hierbij iedereen fijne Kerstdagen en alvast een goed 2019 toe!
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee

Kerst is een mooie tijd, natuurlijk is het voor veel families belangrijk.dit is vaak het moment om samen te komen. Het is ook belangrijk om de werkelijk reden niet te vergeten. We herdenken de geboorte van Jezus.

Muzikaal is dit ook een mooie tijd. We kunnen allemaal genieten van de top 2000. Hier zit voor iedereen wel een lied net mooie herinneringen.

Ik wens alle leden een zalige kerst en een gelukkig nieuwjaar.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee.

Die hard 1&2 kijken met een speciaal biertje en tijdens het koken voor de fam

You must be registered for see medias

Beste wensen allemaal!
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik doe mee.
Eerste stuk muziek wat mij te binnen schiet met kerst is MUD : "lonely this christmas" Mijn engels was in die tijd niet zo denderend en de exacte inhoud ontging mijzelf een beetje. Omdat ik het toch een mooi liedje vond ,had ik het plaatje gekocht.Ook een voor mijn zuster , maar omdat deze net met relatie problemen zat was dit achteraf toch niet zo,n geslaagd kado. Op dat moment begreep ik ook pas de tekst. !
André.
 
  • Like
Reacties: Rudolf en Lex
ik doe mee lekker zitten relaxen met biertje en lekker eten en pretige kerst iedereen toegewenst
 
  • Like
Reacties: Lex
"ik doe mee" HET ERFGOED VAN SINTERKLAAS WERD IN 1611 DOOR NEDERLANDERS NAAR AMERIKA MEEGENOMEN: SANTA CLAUS WAS GEBOREN. Mijn muziekmoment voor kerstmis is SLADE met Merry Christmas everybody.


You must be registered for see medias
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Hallo, ik doe mee. Het bijzondere aan kerst, het gezellige samenzijn.
Mijn muzikale inspiratie voor kerst; pentatonix met hallelujah.

Fijne feestdagen voor iedereen!
Groeten Jelmer.
 
  • Like
Reacties: Lex
Status
Niet open voor verdere reacties.