Shaman
Staff
- 4 sep 2016
- 1.825
- 1.282
- 216
Heb nu hetzelfde met ??. Zal nog wel effe duren voor ik daar overheen ben. Gelukkig zijn er pilletjes voor.?
Gelukkig zijn er pilletjes voor.?
Als mijn vrouw vraagt wat wil je eten, dan zeg ik doe mij maar een paperclip. ?
Er was inderdaad iets blijven hangen over Thailand, ja. En het klinkt allemaal niet heel vervelend. En misschien, mocht je winnen, kan ik onze Groot Opperhoofd @LeX zo gek krijgen dat ik hem op kosten van de zaak persoonlijk mag komen brengen. ? Thaise kroketjes zien er namelijk best wel lekker uit.
Ook jij in ieder geval een gezond en gelukkig 2020 toegewenst. ?
Oh het topic is weer open ?
@Reidinga bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijs.
@LeX ik had al in de chat gereageerd maar hier nog maar een keer want net als bij @Andre19721972 & @anita 51 heeft jij hart ook de juiste plek zo te zien top hoor.
Was weer een mooie actie zo toch jammer zijn als dit geen vervolg meer kon krijgen @Spinix ?
@LeX Jij hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van de 2e Shield. Echt fantastisch. ? Doet mij ook zo'n sok. Die van mij hebben alleen gaten. ?De Nvidia Shield pro beschikbaar gesteld door mijn oude sok gaat naar @Shaman
@LeX Jij hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van de 2e Shield. Echt fantastisch. ? Doet mij ook zo'n sok. Die van mij hebben alleen gaten. ?
Mocht het niet zo zijn, dan neem ik het luchtje wel voor lief. ?Ik hoop trouwens wel dat je nieuwe Shield lekker “ruikt” als ie aankomt