(Afgesloten) Kerst Giveaway 2019 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ฉันอยากกินผัดไทย ? Al heb ik vorige week zelf kroketten gemaakt en dat is ook wel weer eens lekker.

H7D0Ajy.jpg

Zou bijna bij je komen eten. Bijna........ ivm de reiskosten. Want volgens mij zit jij in die hoek??? Toch...??? En een zakenreisje op kosten van het forum zit er wel niet in. ?

• Verbluft
  • Grappig
Reacties: Arjan E. en Lex
Na mijn pensioenleeftijd van 65 jaar ben ik in Thailand (Buriram) gaan wonen, in een leuke kleine stadje (40.000 inwoners) midden in Thailand, waar ik nu al weer acht jaar in volle tevredenheid woon, ver van strand en zee (ongeveer 400 km), ik eet voor 90% alleen Thais, vandaar de zelf gemaakte kroketten, maar hier in de stad speelt wel het beste voetbalteam van Thailand en vlak bij ons huis is een nieuw International Racecircuit, waar in maart voor de 3e keer de MotoGP wordt verreden, met oa. Marc Marques, Valentino Rossi, Andrea Dovizioso, enz als rijders, het was vorig jaar in drie dagen tijd, met 226.655 toeschouwers, de best bezochte race van de MotoGP kalender, bv Assen had vorig jaar in drie dagen tijd 167.500 toeschouwers.

Omdat de vrouw meestal vroeg op bed ligt, kijk ik 's avonds regelmatig via Kodi en mijn TX3 mini Android box naar een film of serie, dus ik ben heel gelukkig met Kodi, hierdoor kom ik nog maar heel weinig in de kroeg, waar veel buitenlanders die hier wonen aan onderdoor gaan.

Sawatdee Pi Mai (Happy New Year) voor iedereen.

• Like
Reacties: Ed Bijkerk
Er was inderdaad iets blijven hangen over Thailand, ja. En het klinkt allemaal niet heel vervelend. En misschien, mocht je winnen, kan ik onze Groot Opperhoofd @LeX zo gek krijgen dat ik hem op kosten van de zaak persoonlijk mag komen brengen. ? Thaise kroketjes zien er namelijk best wel lekker uit.

Ook jij in ieder geval een gezond en gelukkig 2020 toegewenst. ?

• Grappig
Reacties: Arjan E.
Er was inderdaad iets blijven hangen over Thailand, ja. En het klinkt allemaal niet heel vervelend. En misschien, mocht je winnen, kan ik onze Groot Opperhoofd @LeX zo gek krijgen dat ik hem op kosten van de zaak persoonlijk mag komen brengen. ? Thaise kroketjes zien er namelijk best wel lekker uit.

Ook jij in ieder geval een gezond en gelukkig 2020 toegewenst. ?

Hoho, weet je wel hoe zwaar zo’n nieuwe shield is?? die moet je minimaal met z’n 2en tillen, maar dan ben ik ook de beroerdste niet, en help ik je wel tillen @Shaman ?

Goede herinneringen aan Thailand, mooie rondreis door het noorden gemaakt in 2009.

Enne @Shaman, jij mag de kroketten hebben, neem ik wel Thais, alles zit er in, een beetje zoet, beetje zout, beetje zuur, beetje bitter, en desgewenst ook een beetje pittig.

Werkelijk een smaakexplosie bij elke hap die je neemt.

Van alle verre vakanties die ik heb genoten, heb ik in Thailand het lekkerst gegeten?

• Geweldig
Reacties: Shaman
Zo dan nu eigenlijk de lang verwachte uitslag van onze kerstactie. Iedereen die in het veld de moeite heeft genomen om de door mij verloren ?terug te bezorgen ? heel veel dank hiervoor.
Het zoekresultaat varieerden van 7 ?tot 130 ?
Maar het juiste aantal ? was 41

De prijswinnaars :
@Arjan E. Ongelooflijk dat hij na de paasactie het weer flikt om exact het juiste aantal ? te raden ?
@Shaman Ook hij heeft mij zeer verbaasd ? door ook ...................................
41? per pm aan mij door te geven ?
@Joost Jongen Ook een prima prestatie met 38 ??
@mrmiyagi Ook niet gek met 34 ??
@Jelmer77 Ook niet mis met 49 ??
@Ed Bijkerk met 25 ??

De prijswinnaars gefeliciteerd ? en we gaan over tot de prijsuitreiking.

Oh sorry , ik zie dat de schaars geklede dames met de bloemetjes nog niet aanwezig zijn?
Zo die zijn ook binnen, we kunnen beginnen.

Een gedeelte 1e plaats dus voor Shaman en Arjan E, en dat lossen op deze manier op:
De Nvidia Shield pro beschikbaar gesteld door ons sponsor echtpaar @Andre19721972 & @anita 51 gaat naar @Arjan E.
De Nvidia Shield pro beschikbaar gesteld door mijn oude sok gaat naar @Shaman .

De vier tools belangeloos beschikbaar gesteld door Ernst @Reidinga gaan vervolgens naar @Joost Jongen @mrmiyagi @Jelmer77 en @Ed Bijkerk .

Rest mij nog allereerst de drie sponsoren André, Anita en Ernst hartelijk te danken voor het beschikbaar stellen van de prijzen ? nogmaals veel dank.
Ik neem met elke prijswinnaar afzonderlijk contact op voor verdere afhandeling van zijn prijs.

Heb het met veel plezier weer georganiseerd, dus tot onze paasactie ?

Laatst bewerkt:
Wow? echt wow!, maar liefst 2 Nvidia Shields pro weggegeven!

Dit is echt heel genereus van jullie.

@Shaman van harte gefeliciteerd met je nieuwe Nvidia Shield pro!?? Jij hebt vast gedacht dit jaar: dit laat ik me niet nogmaals gebeuren!???

@Andre19721972 en @anita 51 hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van de hoofdprijs, die ik wederom in ontvangst mag nemen.??

@LeX ook jij bedankt voor het beschikbaar stellen van de 2e Nvidia Shield pro, ook jij bent een topper??

Oh het topic is weer open ?

@Reidinga bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijs.
@LeX ik had al in de chat gereageerd maar hier nog maar een keer want net als bij @Andre19721972 & @anita 51 heeft jij hart ook de juiste plek zo te zien top hoor.

Was weer een mooie actie zo toch jammer zijn als dit geen vervolg meer kon krijgen @Spinix ?

Oh sh*t vergeet ik gewoon serieus in mijn betoog @Reidinga ook te bedanken voor het beschikbaar maken van de prijzen, excuses?

Deze vind ik echt geweldig.

@Arjan E. Jij allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Shield. En @Andre19721972 en @anita 51 nogmaals bedankt voor het beschikbaar stellen. ?En ja, ik zag de bui alweer hangen dat jij me deze keer wederom te glad af geweest was. ?

De Nvidia Shield pro beschikbaar gesteld door mijn oude sok gaat naar @Shaman
@LeX Jij hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van de 2e Shield. Echt fantastisch. ? Doet mij ook zo'n sok. Die van mij hebben alleen gaten. ?

@Joost Jongen @mrmiyagi @Jelmer77 en @Ed Bijkerk Jullie ook van harte gefeliciteerd. En last but zeker not least @Reidinga. ook jij bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijzen. ?

@Arjan E. Jij allereerst gefeliciteerd met je nieuwe Shield. En @Andre19721972 en @anita 51 nogmaals bedankt voor het beschikbaar stellen. ?En ja, ik zag de bui alweer hangen dat jij me deze keer wederom te glad af geweest was. ?

Ik was er niet zeker van, had mijn laatste keer doorgegeven op 24 December, puur omdat ik met kerst vrijaf wilde, en daarna had ik zoiets van: ik vindt het wel prima zo?

Dus ik heb serieus gedacht dat jij me op het laatste moment nog zou verslaan?

@LeX Jij hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van de 2e Shield. Echt fantastisch. ? Doet mij ook zo'n sok. Die van mij hebben alleen gaten. ?

Ik hoop trouwens wel dat je nieuwe Shield lekker “ruikt” als ie aankomt?

Alle winnaars gefeliciteerd, en tot rond Pasen ongeveer, dan zijn er weer nieuwe kansen.
En Lex nog een aai over de bol met zijn verjaardag. hahahahahahahaha
[automerge]1578184571[/automerge]

Laatst bewerkt:
Ik wil de sponsors vanaf deze plaats hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van de mooie prijzen, gelukkig had ik wat meer tijd dan de meeste andere deelnemers, ten eerste ben ik gepensioneerd en ten tweede wordt hier in Thailand geen Kerstmis gevierd.

Status
Niet open voor verdere reacties.