AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
IPTV heeft even een tegenslag gehad maar gezien het aantal klanten is de vraag ontzettend hoog waardoor dergelijke diensten zullen blijven bestaan.
Reguliere tv werkt bij mij inmiddels weer, maar helaas nog geed VOD. Tot die tijd heb ik dit goed probleem opgelost door
films en series direct van mijn synology te streamen ook naar familieleden middels een wireguard VPN.
 
  • Like
Reacties: perpetual traveler
even off topic, ik zie dat de Google Chromecast FHD met google TV in de aanbieding is. Is IPTV fijn op zo iets? Ik las iets met Tivimate en dat je daarvoor moet betalen. Zijn er ook andere apps die gratis zijn voor de Chromecast om IPTV te kijken (zal uiteraard een abbo nemen wat betreft een iptv aanbieder.)
 
even off topic, ik zie dat de Google Chromecast FHD met google TV in de aanbieding is. Is IPTV fijn op zo iets? Ik las iets met Tivimate en dat je daarvoor moet betalen. Zijn er ook andere apps die gratis zijn voor de Chromecast om IPTV te kijken (zal uiteraard een abbo nemen wat betreft een iptv aanbieder.)
Ik heb zelf geen Chromecast met GoogleTV, maar een vergelijkbare Xiaomi Mi TV Stick. Meeste TV uitzendingen zijn maximaal 1080p/FHD resolutie dus IPTV zenders ook; alle onzin groepnamen als 4K, 8K, 8K+, etc. ten spijt...

Tivimate heeft een gratis versie, die nogal beperkt is. Voor een eenmalige betaling van tegenwoordig zo'n € 30 kan je de Premium versie aankopen. Dat heb ik meteen gedaan en ik heb er nog geen spijt van gehad.
 
Ik heb zelf geen Chromecast met GoogleTV, maar een vergelijkbare Xiaomi Mi TV Stick. Meeste TV uitzendingen zijn maximaal 1080p/FHD resolutie dus IPTV zenders ook; alle onzin groepnamen als 4K, 8K, 8K+, etc. ten spijt...

Tivimate heeft een gratis versie, die nogal beperkt is. Voor een eenmalige betaling van tegenwoordig zo'n € 30 kan je de Premium versie aankopen. Dat heb ik meteen gedaan en ik heb er nog geen spijt van gehad.

Spelen de '4K' films ook goed af?
 
Ik heb zelf geen Chromecast met GoogleTV, maar een vergelijkbare Xiaomi Mi TV Stick. Meeste TV uitzendingen zijn maximaal 1080p/FHD resolutie dus IPTV zenders ook; alle onzin groepnamen als 4K, 8K, 8K+, etc. ten spijt...

Tivimate heeft een gratis versie, die nogal beperkt is. Voor een eenmalige betaling van tegenwoordig zo'n € 30 kan je de Premium versie aankopen. Dat heb ik meteen gedaan en ik heb er nog geen spijt van gehad.
Heb toch enkel een FHD tv dus dat is geen probleem. Wat kun je met de gratis versie van Tivimate niet?
 
Ik denk dat het hele IPTV verhaal voorlopig gedaan is. Het is elke dag wel wat met één of andere server. Dan liggen ze uit en staan ze op zwart, dan werkt het maar met enorme buffers tot gevolg, of werken er 2groepen met kanalen van de 10 enz... Voorlopig lijkt het mij verstandig geen abonnementen meer af te nemen bij provider zoals TR*KS, K*BRA, VIERK*TT, M*GA, DI*O etc. Want het zijn allemaal kanalen die ze onderling verhandelen om aan te kunnen bieden, maar nergens fatsoenlijk werken. Geef het een half jaar en hopelijk zien we dan verschil in deze wereld, want momenteel is het erbarmelijk gesteld bij alle providers! En forumleden die nu nog liggen te verkondigen dat ze geen problemen ervaren of dat alles vlekkeloos werkt bij hun, neem van mij aan dat deze re-sellers zijn en deze alleen op eigen gewin afgaan en niet geven om de kwaliteit, maar om het bedrag dat in hun laatje terechtkomt. Met achteraf als er problemen zijn, met smoesjes afkomen zoals SoonJus van mijn vader ligt op ICU, of ben op vakantie geweest en heb de servers niet kunnen afstoffen en de knopjes kunnen aanzetten. Het zijn allemaal praatmakers! Dit doen ze gewoon omdat ze zelf er geen hol van af weten wat er gaande is (OMDAT ZE HET ALLEMAAL NIET ZELF BEHEREN ZOALS MEN ALTIJD VERKOOPT)!

Ja, de meeste zullen me een azijnpisser noemen, maar ik heb wel 100% gelijk!
Post automatically merged:

En om er nog aan toe te voegen, ja het kost maar een 10tje, anders moet je reguliere tv kijken, maar het gaat er mij maar gewoon om dat vele het niet willen begrijpen of de echte werking niet willen inzien hiervan, en dat mooie verhaaltjes ook een einde kennen. Al is het maar tijdelijk, maar hoe het er nu aan toe gegaan heeft afgelopen weken en nog steeds zich voortzet kunnen we wel stellen dat de inval toch wel ENORME grote gevolgen heeft gekend en dit zeker een mokerslag in het gezicht geweest is van ons allemaal.
Sinds ik me verdiep in IPTV, wordt altijd vermeld dat het geen feilloze techniek is (YMMV). Dat is hierbij dan ook weer eens bevestigd. Ik ben voor mijn vertier niet afhankelijk van goedkope IPTV diensten en maak me er ook niet zo druk om. Tot zover heb ik de huidige problemen zeker niet als een mokerslag in het gezicht ervaren en wat mij betreft zullen de enorme gevolgen vooral tot de door de FIOD opgepakte betrokkenen beperkt blijven.
Post automatically merged:

Heb toch enkel een FHD tv dus dat is geen probleem. Wat kun je met de gratis versie van Tivimate niet?
Geen idee. Ik heb indertijd meteen € 20 betaald voor het gebruik van Tivimate op 5 apparaten. De ontwikkelaars van dergelijke apps verdienen wat mij betreft deze beperkte financiële ondersteuning.

Als je online zoekt op bijvoorbeeld 'tivimate vs tivimate premium' zul je vast meer informatie kunnen vinden...
 
Hallo, kent iemand een IPTV-server met werkende Arabische shahid-kanalen (niet TREX of 4kOTT), ik wil alle Shahid Cinema-kanalen en alle Shahid VIP-kanalen (de laatste keer was het tussen de 16 en 24 Shahid Cinema-kanalen en 33 Shahid VIP-kanalen.
 
Is die gratis? Ben je nog te lui om dat zelf uit te zoeken? Sorry voor mijn botte reactie maar ik zie op dit forum steeds meer onzin voorbij komen. Dit vind ik een mooi voorbeeld. En teruglezend de afgelopen weken is er veel meer voorbij gekomen. Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Als iemand mij die vraag zou stellen zou ik het niet zo erg vinden, ik stelde die vraag omdat hij die app noemde nadat ik om gratis apps vroeg. Ik zou het inderdaad kunnen opzoeken, maar met apps is het zo dat het gratis kan zijn en na het downloaden je een betaalscherm krijgt. Beetje lastig om het zo 1,2,3 te vinden.
 
  • Verbluft
Reacties: kodicsi
Status
Niet open voor verdere reacties.