AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier werkt het ook weer.
Heb nu nog Tyingon, maar die kan ik niet meer bereiken. Loopt 22 december af. Liefst ga ik rechtstreek naar 4kott, maar zoals ik al eerder schreef, het is niet duidelijk welke geen tussenhandelaren zijn.
Ik denk dat alles is afgeschermd en rechtstreeks je er niet aan kan komen, en alleen via tussenhandelaren.
 
En als je in het verleden iets geregeld hebt via AliExpress bewaar die WhatsApp nummers.. 😉

Zo was tyingon allang en breed van AliExpress verdwenen maar ik had het WhatsApp nummer nog en het was binnen een paar minuten weer voor elkaar... (verlengen)


Nu overgestapt naar 4kott trouwens..

Dat is makkelijk weer te vinden hier op het forum.. Hoe je die kunt benaderen ... 😬
 
En als je in het verleden iets geregeld hebt via AliExpress bewaar die WhatsApp nummers.. 😉

Zo was tyingon allang en breed van AliExpress verdwenen maar ik had het WhatsApp nummer nog en het was binnen een paar minuten weer voor elkaar... (verlengen)


Nu overgestapt naar 4kott trouwens..

Dat is makkelijk weer te vinden hier op het forum.. Hoe je die kunt benaderen ... 😬
Ik heb denk ik ook zijn whats app nr. Eindig dat op 976
 
Werkt EPG bij mensen met 4kott? Sinds downtime van gisteren krijg ik geen EPG meer te zien.
 
Bufferen 4kott sinds gisteren in de serie Animal Kingdom seizoen. 3 vanaf afl. 3 en 4.
ik Kijk met een formuler Z11 Pro Max met bekabelt internet.
Zijn er nog meer die daar last van hebben Bij deze serie?
 
4kOTT is weer gedowngrade in fps. Tweede keer al dit jaar. Dit maakt ze helaas een stuk minder goed dan dan ze zijn waren. Ook maakt het ze niet betrouwbaar.
 
4kOTT is weer gedowngrade in fps. Tweede keer al dit jaar. Dit maakt ze helaas een stuk minder goed dan dan ze zijn waren. Ook maakt het ze niet betrouwbaar.
Was een leuke backup, toch maar op zoek naar andere.
 
Ik ook. Tnci of trex denk ik. Tnci kan je niet fatsoenlijk testen zonder te betalen helaas.
 
Zo ik hier lees gaat het hoofdzakelijk om goedkoop niet dat ik daar iets op tegen heb uiteraard maar is in dit geval niet goedkoop duurkoop?
Dan zit ik toch liever bij een Nederlandse aanbieder die goede en snelle support geeft voor een paar euries meer sorry.
 
4kOTT is weer gedowngrade in fps. Tweede keer al dit jaar. Dit maakt ze helaas een stuk minder goed dan dan ze zijn waren. Ook maakt het ze niet betrouwbaar.
Hoe bedoel je? Ze zijn altijd al 25 fps geweest? In Tivimate staat er weliswaar 50 fps maar in mytvonline2 staat er gewoon 25 fps. Alleen NPO 1 UHD in de WK sectie is 50 fps maar niet 4K.
 
Heb jij aandelen in IPTVMulti ofzo Groot? :') (ze zullen vast goed werken, daar niet van hoor)

In reactie op je vraag, ik heb via Homebee nog nooit problemen gehad én ze reageren altijd enorm snel via Telegram, voor 31eu een jaar 4kott daar. Dus in dit geval is goedkoop zeker geen duurkoop. Betreffende m'n Trex-lijntje, die koop ik per half jaar via de gemaakt in china site ook al een tijdje bij dezelfde man. Daar heb ik zelfs nog geen een keer een storing gehad in een jaar tijd, dus de beste man eigenlijk nooit hoeven spreken. Daar kost een half jaar 16EU, dus ook hierin is goedkoop wat mij betreft geen duurkoop. Maar zoiets blijft een gevoelskwestie, als jij denkt beter af te zijn door 2/3x zoveel te betalen en dat voelt beter voor jou, vooral doen natuurlijk. Mijn ervaring is het niet! :)
Als ik op Homebee kijk, dan is TREX $42/jaar
 
Bij hapert de 8K ook al een paar weken. Ook vanuit hotels, dus ligt niet aan mijn bandbreedte.
Ok, dit wordt een beetje een vaag verhaal, maar misschien kan iemand er zijn voordeel mee doen.
Ik had dus buffering op 4kott, verschillende apps getest. Maar geen problemen met bijvoorbeeld echte 4K UHD 60 fps via youtube. Verder ook geen problemen met andere streaming apps.
Mijn setup:
kabel-Internet > router > moca 2.0-adapter > moca 2.0.adapter > 4-port gigabit switch > Fire TV Cube
Resultaat: Speedtest 80 Mbps, buffering op 4 kott en nergens anders

Geprobeerd:
kabel-Internet > router > moca 2.0-adapter > moca 2.0.adapter > wifi access point > Fire TV Cube
Resultaat: Speedtest 40 Mbps, geen buffering op 4 kott

Ander experiment:
kabel-Internet > router > moca 2.0-adapter > moca 2.0.adapter > 4-port fast ethernet switch > Fire TV Cube
Resultaat: Speedtest 80 Mbps, geen buffering op 4 kott

De access point, gigabit switch en fast ethernet switch is eigenlijk een oude fritzbox die niet meer als router geconfigureerd is.
Hoewel de fire TV Cube alleen fast ethernet heeft, was het bufferen pas weg toen ik ook de verbinding van de fritzbox naar de moca adapter op fast ethernet had gezet. Gek genoeg was het via wifi echter ook stabiel terwijl die link als gigabit ethernet was geconfigureerd. en aan de andere kant van de moca verbinding is alles weer gigabit ethernet, want moca kan volgens de folder ook 1Gbps.

Ik weet werkelijk niet wat de oorzaak kan zijn. Ik kan de MTU voor mijn provider instellen op mijn router. Hier maken 1480 of 1500 geen verschil. Ik zou verder niet weten wat het zou kunnen zijn waardoor de combinatie fast ethernet + gigabit ethernet 4kott van slag maakt, en verder alles prima werkt.
 
Ik vermoed dat er op OSI layer 2 iets mis gaat in de fritzbox bij de vertaalslag van gigabit ethernet naar fast ethernet. Maar waarom daar alleen de streams van 4kott last hebben, en of er überhaupt vertaalslagen op layer 2 gemaakt moeten worden, daar heb ik echt te weinig verstand van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.