AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar zie je dan 30 fps in tivimate? Bij mij geeft tivimate 50 maar aangezien het in alle andere apps 25 is betwijfel ik dat het daadwerkelijk 50 is.
Meeste zenders 50 sommige 30 in de 8k ultra map. Ik twijfel er niet aan. Ik zie duidelijk verschil vooral met voetbal en wanneer er een nieuwsbalk meeloopt. Familie van mij heeft een oudere tv en dan zie je geen verschil. Overigens heb je ze ook met 60 alleen niet in Nederland.
 
  • Like
Reacties: gamolizer
Meeste zenders 50 sommige 30 in de 8k ultra map. Ik twijfel er niet aan. Ik zie duidelijk verschil vooral met voetbal en wanneer er een nieuwsbalk meeloopt. Familie van mij heeft een oudere tv en dan zie je geen verschil. Overigens heb je ze ook met 60 alleen niet in Nederland.
In de 8k ultra map kan het kloppen ja want die bitrate is ook hoog.
 
In de 8k ultra map kan het kloppen ja want die bitrate is ook hoog.
Maar als het 25fps is dan maakt de bitrate niet uit toch? 25 blijft 25..
zoals ik het in 8k groep zie is het allemaal 25fps. (Formuler z10 max pro met mytvonline2)
 
Maar als het 25fps is dan maakt de bitrate niet uit toch? 25 blijft 25..
zoals ik het in 8k groep zie is het allemaal 25fps. (Formuler z10 max pro met mytvonline2)
Normale 8K groep (nu heet die "algemeen" nadat je de playlist update) = 1080p, 25 fps, 5-6 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 dramatisch beeld

8K+ groep met de hoogste bitrate kanalen (heet nu 8K Ultra) = 1080p, 25 fps, rond de 11 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 heerlijk beeld

WK groep = 1080p, 50 fps, rond de 5-6 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 UHD kanaal (is geen 4K maar gewoon full HD) goed beeld vanwege de 50 fps
Post automatically merged:

Kan iemand die een box bekabeld gebruikt met mytvonline 2 of tivimate en 50 mb internet heeft controleren of TRT 4K en TF1 4K in de WK groep bufferen?

Bij mij buffert TRT 4K via Smart IPTV bekabeld en TF1 4K niet.

Op de Formuler Z8 bufferde ze beiden ook bekabeld. Weliswaar aangesloten met een 20 meter kabel direct op de modem maar dat hoor niet uit te maken denk ik?
 
Normale 8K groep (nu heet die "algemeen" nadat je de playlist update) = 1080p, 25 fps, 5-6 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 dramatisch beeld

8K+ groep met de hoogste bitrate kanalen (heet nu 8K Ultra) = 1080p, 25 fps, rond de 11 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 heerlijk beeld

WK groep = 1080p, 50 fps, rond de 5-6 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 UHD kanaal (is geen 4K maar gewoon full HD) goed beeld vanwege de 50 fps
Post automatically merged:

Kan iemand die een box bekabeld gebruikt met mytvonline 2 of tivimate en 50 mb internet heeft controleren of TRT 4K en TF1 4K in de WK groep bufferen?

Bij mij buffert TRT 4K via Smart IPTV bekabeld en TF1 4K niet.

Op de Formuler Z8 bufferde ze beiden ook bekabeld. Weliswaar aangesloten met een 20 meter kabel direct op de modem maar dat hoor niet uit te maken denk ik?
Formular z10 pro Max met tivimate. Ik heb op bij die geen buffers op dit moment. Bij mij via een kabel naar de modem. Meter of 8. Internet 97mb glasvezel.

Je kan de app een gedwongen doen stoppen en de cache wissen. Misschien helpt het.
 
Normale 8K groep (nu heet die "algemeen" nadat je de playlist update) = 1080p, 25 fps, 5-6 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 dramatisch beeld

8K+ groep met de hoogste bitrate kanalen (heet nu 8K Ultra) = 1080p, 25 fps, rond de 11 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 heerlijk beeld

WK groep = 1080p, 50 fps, rond de 5-6 mb bitrate = WK kijken op NPO 1 UHD kanaal (is geen 4K maar gewoon full HD) goed beeld vanwege de 50 fps
Post automatically merged:

Kan iemand die een box bekabeld gebruikt met mytvonline 2 of tivimate en 50 mb internet heeft controleren of TRT 4K en TF1 4K in de WK groep bufferen?

Bij mij buffert TRT 4K via Smart IPTV bekabeld en TF1 4K niet.

Op de Formuler Z8 bufferde ze beiden ook bekabeld. Weliswaar aangesloten met een 20 meter kabel direct op de modem maar dat hoor niet uit te maken denk ik?
Welke categorie ethernet kabel gebruikt je ?
 
Misschien een kleine tip kijk naar cat7 kan je hier gewoon in nederland kopen, en als je denkt beter cat8 vanuit China . Gebruik zelf ugreen cat8 . Succes.
 
Waar zie je dan 30 fps in tivimate? Bij mij geeft tivimate 50 maar aangezien het in alle andere apps 25 is betwijfel ik dat het daadwerkelijk 50 is.
Hallo opa,
Ik kan u twijfel hierbij u volledig wegnemen.
Tivimate geeft de juiste fps niet waar dat is mij inmiddels ook bekend.
Tivimate op de tv geeft de juiste informatie en is daar 25fps
Post automatically merged:

Meeste zenders 50 sommige 30 in de 8k ultra map. Ik twijfel er niet aan. Ik zie duidelijk verschil vooral met voetbal en wanneer er een nieuwsbalk meeloopt. Familie van mij heeft een oudere tv en dan zie je geen verschil. Overigens heb je ze ook met 60 alleen niet in Nederland.
Hallo R,
Zet de app eens op je tv dan zul je de juiste fps zien namelijk veel apps passen het aan in het device is mij opgevallen
 
  • Like
Reacties: R173555
Meeste zenders 50 sommige 30 in de 8k ultra map. Ik twijfel er niet aan. Ik zie duidelijk verschil vooral met voetbal en wanneer er een nieuwsbalk meeloopt. Familie van mij heeft een oudere tv en dan zie je geen verschil. Overigens heb je ze ook met 60 alleen niet in Nederland.
Volgens mij ligt het aan welke app iedereen gebruikt, op firestick 4k met tivimate zie ik het wel duidelijk 50fps, ook in LillyPlayer op iOS, maar niet met smarters pro/lite op firestick en iOS, daar zie ik 25fps.
 
Misschien een kleine tip kijk naar cat7 kan je hier gewoon in nederland kopen, en als je denkt beter cat8 vanuit China . Gebruik zelf ugreen cat8 . Succes.
Goede Cat5 is prima. Cat 6 sftp kan je voorlopig jaren en jaren mee vooruit. Hangt natuurlijk ook van je andere apparatuur en bekabeling af. Cat 7 is overkill en Cat 8 uit China zou ik zeker niet aanraden.
 
trex + 4kott betaal ik bijna hetzelfde en mega ott goedkoper ;)
Ook gekocht op Made in China?
Ben nu voor het eerst aan het kijken daarop voor een Trex abbo 12 maanden, maar kan er uit heel veel kiezen qua Trex, weet dus niet welke ik moet kiezen/aanspreken?


Vragen om directe links is verboden zie forum regels!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: Eppejr
Is line.premiumpowers de originele lijn voor trex of heeft deze nog andere zoals bij 4k ott
Geen idee of je echt van een originele lijn kan spreken, je logt gewoon op een (backup) server.

Dit is het lijstje wat ik vooralsnog qua lijnen heb gezien voor Trex;

cyclesest.h1ott.com
Line.yo-ott.com
Line.watchtv.best
MeetsShit.h1ott.com
line.livesino.tv
Line.watchtv.best
ForcedWars.h1ott.com
 
Is line.premiumpowers de originele lijn voor trex of heeft deze nog andere zoals bij 4k ott
Ik heb van het weekend via made-in-china gevraagd om een 4k-ott test en kreeg een line.premiumpowers test account. Verbinding en kwaliteit was overigens prima (via mijn wifi mesh netwerk).

Is het mss zinvol als de ervaren mensen hier een topic aan maken met welke adressen daadwerkelijk behoren tot trex, 4k-ott, etc?
 
hier een topic aan maken met welke adressen daadwerkelijk behoren tot trex, 4k-ott, etc? NEE , ik denk dat juist niet de bedoeling is hier . lees forum regels.
 
Is het volgende lijntje een goed lijntje van degene die goed bevonden worden hier?

line.mytv-force.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.