AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klaarblijkelijk neemt niemand hier in acht dat hier ook meegelezen wordt, en als men hier openlijk de namen blijft noemen en verwijzingen ligt door te spelen is het niet moeilijk om ook deze te vinden en aan te pakken. Zoals het spreekwoord zegt, slapende honden maak je beter niet wakker! En ja, vele zullen dit als kritiek ervaren, maar diegene die zich aangesproken voelt, moet er maar mee leven dat dit wel de waarheid is en dat het door jullie er alleen maar op achteruit zal gaan. Sommige zaken moet je nu eenmaal stil en soms voor jezelf houden. Om er nog even aan toe te voegen, dat de contacten die de meeste hebben hier en met lucratieve verhalen komen , allemaal resellers zijn en het zelf ook niet goed weten hoe het in elkaar zit nu. De grote vissen zal je namelijk nooit kunnen contacteren en geven geen dergelijke info vrij! Het risico om nu nog een abo te nemen is dan weggesmeten geld en kansloos. Je moet dan ook oliedom zijn hier nog in te trappen. Met plots hun zogenaamde abo's van 6 of 12maanden of nieuwe panels. Ze willen gewoon het zuurverdiende centen die hun uitgegeven hebben aan credits zelf terug verdienen (en er nog winst op proberen te maken)! Schande!
 
  • Like
Reacties: rabode8198
You must be registered for see images attach


Now most of the data migration part comes and recovery is very close.

Dit kreeg ik van m’n reseller over 4kott.
 
You must be registered for see images attach


Now most of the data migration part comes and recovery is very close.

Dit kreeg ik van m’n reseller over 4kott.
dat heb ik deze morgen ook gekregen. Ziet er een beetje te mooi uit om waar te zijn. maar hoop doet leven!😉
 
  • Like
Reacties: fulvio91
You must be registered for see images attach


Now most of the data migration part comes and recovery is very close.

Dit kreeg ik van m’n reseller over 4kott.

You must be registered for see images attach


Now most of the data migration part comes and recovery is very close.

Dit kreeg ik van m’n reseller over 4kott.
Dit is wederom een voorbeeld van iets uit je nek slaan. Dit ga je jammer genoeg nog vaak horen en zien komende dagen. Even wat technische prietpraat verkopen naar hun afnemers in hoop dat ze nog wat kunnen cashen! Als ik ongelijk heb, neem ik onmiddellijk al mijn woorden terug en vraag ik aan de admin of ze mij blokkeren op het forum, maar jongens(o.a. leden van dit forum) wordt eens wakker!
 
  • Grappig
Reacties: Bever
Klaarblijkelijk neemt niemand hier in acht dat hier ook meegelezen wordt, en als men hier openlijk de namen blijft noemen en verwijzingen ligt door te spelen is het niet moeilijk om ook deze te vinden en aan te pakken. Zoals het spreekwoord zegt, slapende honden maak je beter niet wakker! En ja, vele zullen dit als kritiek ervaren, maar diegene die zich aangesproken voelt, moet er maar mee leven dat dit wel de waarheid is en dat het door jullie er alleen maar op achteruit zal gaan. Sommige zaken moet je nu eenmaal stil en soms voor jezelf houden. Om er nog even aan toe te voegen, dat de contacten die de meeste hebben hier en met lucratieve verhalen komen , allemaal resellers zijn en het zelf ook niet goed weten hoe het in elkaar zit nu. De grote vissen zal je namelijk nooit kunnen contacteren en geven geen dergelijke info vrij! Het risico om nu nog een abo te nemen is dan weggesmeten geld en kansloos. Je moet dan ook oliedom zijn hier nog in te trappen. Met plots hun zogenaamde abo's van 6 of 12maanden of nieuwe panels. Ze willen gewoon het zuurverdiende centen die hun uitgegeven hebben aan credits zelf terug verdienen (en er nog winst op proberen te maken)! Schande!
Ik denk dat er een kern van waarheid in zit, ik kan hier wel hard roepen en verkondigen dat mijn abbo nog werkt en wie het aanbiedt, maar het is beter om radiostilte te houden totdat het stof een beetje is neergedaald.

Lolletje tussendoor:
Om te kijken wat er nog beschikbaar is moet je voor de grap op Facebook eens zoeken op IPTV. Dan krijg je tal van waarschuwingen over rechten en illegale content, en of je echt zeker weet dat je dat wilt zoeken, en dat je er verstandig aan doet om dat niet te doen. Datzelfde Facebook spamt je vervolgens wekenlang met advertenties van dergelijke aanbieders 😆 Die hebben echt boter op hun hoofd.
 
  • Like
Reacties: dafke
Klaarblijkelijk neemt niemand hier in acht dat hier ook meegelezen wordt, en als men hier openlijk de namen blijft noemen en verwijzingen ligt door te spelen is het niet moeilijk om ook deze te vinden en aan te pakken. Zoals het spreekwoord zegt, slapende honden maak je beter niet wakker! En ja, vele zullen dit als kritiek ervaren, maar diegene die zich aangesproken voelt, moet er maar mee leven dat dit wel de waarheid is en dat het door jullie er alleen maar op achteruit zal gaan. Sommige zaken moet je nu eenmaal stil en soms voor jezelf houden. Om er nog even aan toe te voegen, dat de contacten die de meeste hebben hier en met lucratieve verhalen komen , allemaal resellers zijn en het zelf ook niet goed weten hoe het in elkaar zit nu. De grote vissen zal je namelijk nooit kunnen contacteren en geven geen dergelijke info vrij! Het risico om nu nog een abo te nemen is dan weggesmeten geld en kansloos. Je moet dan ook oliedom zijn hier nog in te trappen. Met plots hun zogenaamde abo's van 6 of 12maanden of nieuwe panels. Ze willen gewoon het zuurverdiende centen die hun uitgegeven hebben aan credits zelf terug verdienen (en er nog winst op proberen te maken)! Schande!
Arm worden we hier ook niet van. It's all illegal hier. Sluit dan alles af of we kunnen ook gewoon ons blauw betalen gaat ook. Ben geen reseller. Gewoon piracy. 99% in deze forum zit hiervoor. Anders konden we deze forum ook sluiten. Hoe vinden de noobs info anders. Natuurlik zijn er profiteurs die je willen naaien. Hoort erbij. Uiteindelijk kijken we allemaal naar onze portefeuille. Gezond verstand gebruiken zou ik zeggen.
 
You must be registered for see images attach


Now most of the data migration part comes and recovery is very close.

Dit kreeg ik van m’n reseller over 4kott.
Geloof je het zelf? Ik snap niet dat mensen niet snappen dat als 1200 servers in beslag zijn genomen, datacenter is afgesloten en dat er 4 mensen zijn gearresteerd, toch nog hoop hebben dat vandaag of morgen 4kott weer online komt. En praatjes van Chinezen die zijn er genoeg. Ik ben ook geld kwijt, maar ik neem geeneens de moeite om te reclameren bij de Chinees met een reseller paneeltje.
 
Hoeveel rekend paypal voor diamond ? Inclusief met wisselkoers? Maken jullie direct over of order op sellix website en dan betalen? Direcy is denk ik goedkoper.
 
Dit is wederom een voorbeeld van iets uit je nek slaan. Dit ga je jammer genoeg nog vaak horen en zien komende dagen. Even wat technische prietpraat verkopen naar hun afnemers in hoop dat ze nog wat kunnen cashen! Als ik ongelijk heb, neem ik onmiddellijk al mijn woorden terug en vraag ik aan de admin of ze mij blokkeren op het forum, maar jongens(o.a. leden van dit forum) wordt eens wakker!
Er zullen wellicht wereldwijd nog meer DC's met 4kott content staan. Het feit dat een DC in NL bestond komt voort uit de wens om snel, zonder buffering en met lage latency en hoge beschikbaarheid te willen kijken. In theorie kunnen ze elders in Europa een nieuw datacenter klaarstomen met dezelfde content, hardware hangen, synchen en hobbelen met die pony. Echter het bestellen en leveren van een flinke serverpool kost minimaal 4 tot 6 weken, dus wat ze ook roepen, geloof ze maar niet.
 
  • Like
Reacties: dx5v
Net op ITVMulti een maandje genomen, geef hun gegevens in en krijg geen kanalen te zien... Nu heb ik mijn geld terug gevraagd maar geen reactie meer 🙄 Nog mensen dit voorgehad?
 
Net op ITVMulti een maandje genomen, geef hun gegevens in en krijg geen kanalen te zien... Nu heb ik mijn geld terug gevraagd maar geen reactie meer 🙄 Nog mensen dit voorgehad?
Lachwekkend. Voorbeeld nummer 1 is al een statement🤣. Bijzonder jammer, maar wie niet luisteren moet voelen.
Post automatically merged:

Net op ITVMulti een maandje genomen, geef hun gegevens in en krijg geen kanalen te zien... Nu heb ik mijn geld terug gevraagd maar geen reactie meer 🙄 Nog mensen dit voorgehad?
Lachwekkend. Voorbeeld nummer 1 is al een statement🤣. Bijzonder jammer, maar wie niet luisteren moet voelen
 
Geloof je het zelf? Ik snap niet dat mensen niet snappen dat als 1200 servers in beslag zijn genomen, datacenter is afgesloten en dat er 4 mensen zijn gearresteerd, toch nog hoop hebben dat vandaag of morgen 4kott weer online komt. En praatjes van Chinezen die zijn er genoeg. Ik ben ook geld kwijt, maar ik neem geeneens de moeite om te reclameren bij de Chinees met een reseller paneeltje.
Het zal mij echt een worst zijn of 4kott nog terugkomt 😂. Ik vind het alleen jammer dat de enigste aanbieder met hoge bitrate NL kanalen voor een lage prijs weg is. Buiten dat heb je genoeg andere aanbieders.
 
  • Like
Reacties: gamolizer
Ik heb gewoon nog een legaal Ziggo + movies en series, Prime Video en Netflix. Ik ging destijds op zoek om F1 te kunnen kijken. Ik kwam hier uit op dit forum en via Ali bij een Chinees gekomen. Tivimate lifetime aangeschaft en kijken maar. Nu voor 0,01 cent bij viaplay 10 dagen proefabo gekocht en kan nu 2 weekends F1 kijken. Daarna zien we wel verder. Ik ga nu niet in allerhaast een andere Chinees spekken, ik kijk eerst even rustig de kat uit de boom.
 
Ik heb gewoon nog een legaal Ziggo + movies en series, Prime Video en Netflix. Ik ging destijds op zoek om F1 te kunnen kijken. Ik kwam hier uit op dit forum en via Ali bij een Chinees gekomen. Tivimate lifetime aangeschaft en kijken maar. Nu voor 0,01 cent bij viaplay 10 dagen proefabo gekocht en kan nu 2 weekends F1 kijken. Daarna zien we wel verder. Ik ga nu niet in allerhaast een andere Chinees spekken, ik kijk eerst even rustig de kat uit de boom.
Ik heb al een viaplay account gehad. Die had ik de deur uitgegooid dus denk niet dat ik nu die 10 dagen gratis nog ga krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.