AliExpress/Chinese IPTV aanbieders discussie topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat snap ik, daarom juist. Is trouwens in het buitenland niet anders hoor. Behalve Dubai.

Ik had 4k ott voor 20€ per jaar. Dus hebben hun het voor nog minder ingekocht in NL. Met de aanname dat ze het gekocht hebben waar het data center stond. Dus hebben ze het in NL voor een appel en ei weggedaan aan aanbieders in China.
Nou je kreeg 4k ott echt niet voor 20 euro per jaar hoor.
Dat was echt wel 30+ euro
 
  • Like
Reacties: dirkhermans
Ja dat snap ik, daarom juist. Is trouwens in het buitenland niet anders hoor. Behalve Dubai.

Ik had 4k ott voor 20€ per jaar. Dus hebben hun het voor nog minder ingekocht in NL. Met de aanname dat ze het gekocht hebben waar het data center stond. Dus hebben ze het in NL voor een appel en ei weggedaan aan aanbieders in China.
het was een grapje
 
Voor diegene die het zich afvragen... Ik ben nogal een pietlut.

Trex IPTV:

TV Zenders: 1080p kanalen enkel in 25FPS
VODS: Meeste 1080p (bvb John Wick is alleen in de lijst van ENG alleen 1080p, NL helaas niet)

Diamond IPTV:

TV Zenders: 1080p kanalen op 25 & 50 FPS
VODS: Zijn van zeer lage kwaliteit. (bvb John wick 4 nog steeds in cam kwaliteit, LOL!)

IPTV Totaal: Checkt beide boxen gewoon alles goed, maarrrrrrr duuurrrrr

Dit is mijn review op basis van kwaliteit. Kwa stabiliteit (buffering) weet ik het niet.
Ik mis 4k-ott 😭😭😭
Diamond heeft een geupscalde 4k resolutie bij NL zenders en verder ook een normaal FHD sectie maar beide zijn 4-5 mb bitrate. Trex heeft dit ook gewoon alleen bij Trex zijn de ESPN en Ziggo 50 fps.
 
Diamond heeft een geupscalde 4k resolutie bij NL zenders en verder ook een normaal FHD sectie maar beide zijn 4-5 mb bitrate. Trex heeft dit ook gewoon alleen bij Trex zijn de ESPN en Ziggo 50 fps.
Nou ik moet ik toch even inhaken
Vriend van mij heeft toch echt 50fps
 
Vanmiddag Diamond viaplay F1 gekeken. Is wel 1080P en 50 fps maar zichtbaar minder scherp beeld dan viaplay via GoFast. Dat is ook 1080P en 50 fps. Bij NPO1 is dat verschil in beeldkwaliteit niet zichtbaar.
Vond ik ook, ook bij diamond mis ik catchup van o.a. Sky sports om terug te kijken. En op dit moment kan ik niet inloggen op diamond en doen de kanalen het niet
 
🤣 Of dat anders de accounts wel legaal waren?
Begrijpend lezen lastig blijkbaar 🤦

Als jij een iptv abonnement van bijv iptv totaal ergens onderhands kan regelen. Dan heb je een illegaal account van iptv totaal. Dat zij illegale tv distribueren staat daar los van.

Zo bestaan er ook een hoop illegale account van YouTube premium, spotify, vpn etc
Post automatically merged:

Ga eens op zoek naar wat panelen kosten, vab 4k staan ze op veel sites nog online dan begrijp je wel welke prijzen die "chinezen" dan betaald hebben
Ja ken ze, als ze daar winst op maken kopen ze ze echt voor een paar euro per account in. Dus dan denk ik waarom hebben wij nergens die connecties.
 
Vanmiddag Diamond viaplay F1 gekeken. Is wel 1080P en 50 fps maar zichtbaar minder scherp beeld dan viaplay via GoFast. Dat is ook 1080P en 50 fps. Bij NPO1 is dat verschil in beeldkwaliteit niet zichtbaar.
Dan is de bitrate van GoFast (wat vgm Trex is) hoger. Bij normale zenders ga je het verschil tussen 25 en 50 fps amper merken.
 
Dit is wederom een voorbeeld van iets uit je nek slaan. Dit ga je jammer genoeg nog vaak horen en zien komende dagen. Even wat technische prietpraat verkopen naar hun afnemers in hoop dat ze nog wat kunnen cashen! Als ik ongelijk heb, neem ik onmiddellijk al mijn woorden terug en vraag ik aan de admin of ze mij blokkeren op het forum, maar jongens(o.a. leden van dit forum) wordt eens wakker!
Door te beweren dat de service (waar men voor betaald heeft) binnenkort terug online komt, doen ze toch net het tegenovergestelde van ‘cashen’? Hiermee nemen ze toch net de incentive weg om nu snel nieuwe aankopen te doen? Of zie ik iets over het hoofd?
 
Via dezelfde vriendelijke Chinese aanbieder (mensen kennen hem als Pa........) als waar ik 4 maanden geleden 4kott had gekocht, had ik ook nog een lijntje met url hottest.online. Deze was nog steeds aktief maar was 4 maanden geleden de kwaliteit gewoon bagger, vandaar 4kott erbij gepakt.
Dacht net... kom probeer die nog eens te zwieper te geven en die doet het warempel.
Is de lijn met die url dan Trex / Diamond/ iets anders?
 
De aanbieders in NL moeten BTW afdragen en moeten belasting betalen over de winst.
BTW betalen over een illegale dienst? Toen ik het las moest ik even een verschoninkje aandoen van het lachen, broek ondergezeken.
Heeft meer te maken met het feit dat je in China veel meer kan doen met je geld dan in Nederland. Dus de marges moeten in Nederland hoger liggen dan in China. Zie het als een veredelde .
 
You must be registered for see images attach

En waar gaat dit over?

Gaat er over dat er altijd meerdere domeinen rond gingen waarbij je met je inloggegevens voor 4kott en trex gebruik van kon maken. Toen ik m'n eerste 4kott maandje kocht kon het nog wel eens helpen een andere te proberen (eg. Ik kreeg uhd-ott.com toegewezen maar dan was 4k-sino.com stabieler) maar tegenwoordig verwijzen al die domeinen door Cloudflare heen naar de edge servers, en kunnen we eigenlijk niet weten of er nog verschil is (in de praktijk is er geen verschil meer, en ik denk dat ze tegenwoordig allemaal op 't zelfde uitkomen)

Edit:
voor de volledigheid, mocht je t zelf willen proberen, kopiëren plakken gaat wat makkelijker zo:

4k ott servers:
line.uhd-ott.com
line.uhd-ott.xyz
line.4k-ott.com
line.4k-eu.com
line.4k-eu.xyz
mag.4k-eu.io
mag.uhd-ott.com
line.4k-feast.com
line.4k-sino.com

Trex servers:
cyclesest.h1ott.com
Line.yo-ott.com
Line.watchtv.best
MeetsShit.h1ott.com
line.livesino.tv
Line.watchtv.best
ForcedWars.h1ott.com

(dit lijstje is nog niet eens alles volgensmij, er waren er een paar waar wat geheimzinnig over gedaan werd)

Voor Trex kreeg ik van de week deze bijvoorbeeld dan weer deze:
line.premiumpowers.net
line.rs6ott.com

Die zijn voor mij alletwee gewoon goed en stabiel, al heb ik nog niet echt lang aan een stuk kunnen testen.

Iemand ervaringen met MaxHD toevallig?
 
Laatst bewerkt:
Gaat er over dat er altijd meerdere domeinen rond gingen waarbij je met je inloggegevens voor 4kott en trex gebruik van kon maken. Toen ik m'n eerste 4kott maandje kocht kon het nog wel eens helpen een andere te proberen (eg. Ik kreeg uhd-ott.com toegewezen maar dan was 4k-sino.com stabieler) maar tegenwoordig verwijzen al die domeinen door Cloudflare heen naar de edge servers, en kunnen we eigenlijk niet weten of er nog verschil is (in de praktijk is er geen verschil meer, en ik denk dat ze tegenwoordig allemaal op 't zelfde uitkomen)
OK , duidelijk 👍
 
You must be registered for see images attach
4kott update/changed IP of DNS urls and changed some hosting providers.
with a little hope they come back. 🙏.
---------------------------------------------------------
4kott heeft IP- of DNS-URL's bijgewerkt/gewijzigd en enkele hostingproviders gewijzigd.
met een beetje hoop komen ze terug. 🙏.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.