All Debrid betalen.

Maxpuk

VIP
13 jul 2017
1.021
297
216
Hoi luitjes,

I ben 1 van de weinigen hier die Alldebrid gebruikt ipv RD.
Nu kon ik tot voor kort betalen via Sofort, dus gewoon vanuit de luie stoel met IDeal, dat was ideaal...

Nu wil ik mijn abbo verlengen en zie ik dat die mogelijkheid verdwenen is, dammit.

Alleen nog met creditcard, bitcoin en dan nog 24instant en andere mogelijkheden die ik niet ken.

Wat doen jullie hiermee?

24instant is 2 euro duurder dan direct met Sofort, ook zie ik nog een Paysafe mogelijkheid, maar die is 4 euro duurder,

Ik heb destijds toen real debrid maatregelen had getroffen en plotseling niks meer werkte 1 maand all debrid genomen via 24 instant. Je krijgt dan een code via de mail die je binnen all debrid kunt activeren zodat het op je account komt.

Hoe je precies de code verzilverd moet je me even niet vragen, dat staat me zo gauw even niet meer bij.🤷🏼‍♂️

Wat ik je wel kan vertellen is dat je dit dus ook vanuit je luie stoel kunt doen.😉

Maar zoals je zelf al zegt, wel twee euro duurder.🙈

Ik geloof dat je via deze pagina je code in moest voeren maar weet het niet zeker. (Wel eerst ingelogd zijn op je account):

24 instant kan je betalen via iDeal.

Wat me er nog wel van bij stond was dat het bij mij een aantal uren duurde voordat het actief was, dat kan natuurlijk ook zijn, omdat destijds iedereen dezelfde problemen ervaarde met real debrid en iedereen koortsachtig op zoek was naar een alternatief.🤷🏼‍♂️

Uiteraard blijft de keuze bij jou.😉

Bedankt Arjan,

Zal het dan wel met 24instant moeten doen, ze willen echter wel veel van je weten, dat is dan weer minder.
Kan ook naar RD gaan, maakt me ook niet zo veel uit, maar daar moet je ook met een voucher betalen.

Prijs en kwaliteit zijn waarschijnlijk gelijk.

Premiumize is me te duur.

Bedankt Arjan,

Zal het dan wel met 24instant moeten doen, ze willen echter wel veel van je weten, dat is dan weer minder.
Kan ook naar RD gaan, maakt me ook niet zo veel uit, maar daar moet je ook met een voucher betalen.

Prijs en kwaliteit zijn waarschijnlijk gelijk.

Premiumize is me te duur.
Als jij gelukkig bent met alldebrid, zou ik geen reden zien om over te stappen naar real debrid, van wat ik me kan herinneren zat er destijds niet heel veel verschil tussen het aanbod.

En wat je zegt ook daar moet je het via een voucher doen, kan ook via paysafecard, maar dan moet je die eerst gaan kopen.

24 instant biedt langere termijnen aan dan real debrid zelf, wat het uiteindelijk aantrekkelijker maakt(scheelt je extra handelingen per jaar). 360 dagen is bijvoorbeeld mogelijk via 24 instant, maar niet via real debrid zelf.

Denk dat dat via alldebrid ook zo is?🤷🏼‍♂️

Inderdaad, 365 dagen zelfs, alleen is die net uitverkocht.. 🤣

2025-11-24_18-00.png

Hoe kan een digitale voucher nu uitverkocht zijn?
Rare jongens.

Hoe kan een digitale voucher nu uitverkocht zijn?
Rare jongens.
Wellicht dat hun dat ook inkopen bij Alldebrid zelf, en dat Alldebrid voornemens is om dankzij de graai….eh ik bedoel inflatie zijn prijzen genoodzaakt gaat aanpassen.

Dan zijn het bij 24instant misschien rare jongens, maar bij Alldebrid juist hele slimme jongens😜

Zou niet weten wat er anders ten grondslag zou moeten liggen aan de uitverkochte voucher🤷🏼‍♂️

Ik ook niet, geen idee hoe dat mechanisme werkt.
Maar goed, ik zal 24instant moeten gebruiken en zal even wat aliassen opzoeken.

• Like
Reacties: Arjan E.
Zelf betaal ik RD altijd met een paysafecard. Gewoon een van €25 ophalen bij een tankstation of waar dan ook en dan 2x een abonnement afsluiten. 1x 6 maanden en 1x 3 maanden. Is de kaart in 1x op en hoef je geen privacygevoelige gegevens af te geven. En ja, het is iets duurder.

• Like
Reacties: Maxpuk