Android box

kokkie20

Gevorderd
20 nov 2016
59
22
6
37
Ik ben eigenlijk op zoek naar een android box,
Maar welke zouden jullie aanraden? Enigste wat eigenlijk erop gebruikt gaat worden is exodus.
Is het dan aan te raden om een 1gb te nemen of een 2gb?
En dan android 5.1 of 6.0/6.1?
Heb weinig ervaring met die android boxes dus mocht iemand een goede suggestie hebben graag.
Is kerst cadeautje dus zoek hem eigenlijk zo snel mogelijk haha :D

Hoi Kokkie,
Zelf ben ik heel tevreden met de Q-Box van Kida.TV .Doet het goed en ziet er ook nog eens leuk uit met z'n verlichte randje. Kost bij Gearbest zo'n 55€ maar daar komt het een en ander bij en wachten. Kost bij Kida.TV 99,95 en je krijgt er dan 2 maanden Rapidiptv bij. Heb je met een paar dagen. Als je wilt kun je ook een en ander voorgeïnstalleerd krijgen. Voor alleen Exodus misschien iets te duur maar wel lekker snel. Goedkoper is misschien Eric zijn boxje V88 als hij dat nog heeft. Is ook lekker snel zegt hij en kost de helft.

100 euro is mij net iets teveel voor een simpele kerst cadeautje ;)
Installeren doe ik allemaal zelf evenals configureren :) Ik wacht het nog even af of iemand anders goede suggesties heeft. in ieder geval bedankt voor je reactie :)

Ik ben eigenlijk op zoek naar een android box,
Maar welke zouden jullie aanraden? Enigste wat eigenlijk erop gebruikt gaat worden is exodus.
Is het dan aan te raden om een 1gb te nemen of een 2gb?
En dan android 5.1 of 6.0/6.1?
Heb weinig ervaring met die android boxes dus mocht iemand een goede suggestie hebben graag.
Is kerst cadeautje dus zoek hem eigenlijk zo snel mogelijk haha :D

Anders hier even vragen of iemand nog een android box voor een leuk prijsje heeft
https://kodi-forum.nl/forums/gezocht.35/

Ik heb Kodi isengard en ik moet steeds opnieuw opstarten anders komen de ondertitels er niet op. Iemand een oplossing daarvoor? Ik werk met de MXV android tv box.