Eerlijk gezegd had er nog nooit van gehoord tenminste als je dit bedoeld http://www.bee-link.com/Beelink-1349-1-1.htmlIs het verstandig om qodi te verwijderen van beelink en er gelijk kodi op te zetten?
Kunt gewoon deinstalleren, en de nieuwe kodi erop gooien. Is geen probleemIs het verstandig om qodi te verwijderen van beelink en er gelijk kodi op te zetten?
Neem aan dat qodi een variant is van Kodi van bee-link...? Anders kun je hem volgens mij laten staan er Kodi ernaast installeren. Net zo goed als je SPMC en Kodi naast elkaar kan draaien.Kunt gewoon deinstalleren, en de nieuwe kodi erop gooien. Is geen probleem
Welke launcher gebruik je?Je wist de ene en gooit de andere er op, Blijft dezelfde knop met andere versie. Moet eerlijk zeggen dat ik de launcher veranderd heb
heb zelf de beelink gt1 ultimate een geweldige box snel en bijn geen buffers
Hallo Jacob,
Ik heb sinds februari de Beelink Ultimate GT1 en sinds een paar dagen loopt de box te veel vast achter elkaar wat super irritant is.
Ik kijk films via Freeflix en Showbox o.a. Verder kijk ik er via een app betaald iptv mee wat over het algemeen prima gaat.
Heb jij een idee om dit te verhelpen of zou je eens mits mogelijk is ernaar kunnen kijken?
Groeten,
wat je zou kunnen proberen is het cachegeheugen te legen van je beelink via instellingen opslag en herstel en interne disc wat betreft freeflix en showbox ken ik niet, maar daar zal ook wel iets van instellingen bij zitten ik kijk zelf films via placenta en iptv met perfectplayer als dit alles niet lukt zou ik je aanraden om je beelink weer terug naar fabrieksinstellingen te zetten maar dan moet je alles weer opnieuw installeren