Paul Shield
Expert
- 16 jan 2019
- 294
- 74
- 216
- 66
klopt, hier is de eigenaar van het forum die de reclame ingekocht ook haarfijn op gewezen, hij was er nog niet van op de hoogte dat subtitles ook onder illegale content vielen, nadat ie het bijgevoegde vonnis doorgelezen had, wist ie ook meteen dat ie een fout gemaakt had, en beloofde beterschap.Overigens is de IPTV censuur van dit forum wel wat hypocriet. Ik zag elders op het forum dat kodi-forum wel adverteert via een of andere ondertitel website (die ook niet legaal zijn).
Klopt! Advertentie is al paar weken geleden afgelopen en ik ga niet verlengen. Had geen enkel idee dat ondertiteling grijs gebied was.klopt, hier is de eigenaar van het forum die de reclame ingekocht ook haarfijn op gewezen, hij was er nog niet van op de hoogte dat subtitles ook onder illegale content vielen, nadat ie het bijgevoegde vonnis doorgelezen had, wist ie ook meteen dat ie een fout gemaakt had, en beloofde beterschap.
hij zou het niet meer verlengen, dus als het goed is kom je het niet meer (of anders in de nabije toekomst niet meer) tegen.
mocht dit wel het geval zijn, dan kan je @Spinix hier gerust over aan schieten![]()
,,Wat je concreet ziet gebeuren is dat een bedrijf als Viaplay in financiële problemen verkeert doordat een deel van de samenleving bereid is om een loopje te nemen met de eigendomsrechten van deze bedrijven’’, aldus de officier.
Dat is allemaal gecontroleerd en we hebben ook contact gehad heen en weer. Was allemaal echt. Bedankt voor het delen.P.S. Als je naar de originele mail gaat en (meestal) CTRL+U klikt dan zie je de broncode. Dan heb je een beter idee waar de mail vandaan komt. Een afzenderadres is makkelijk door iedereen te vervalsen.
Dat is precies de reden dat ik iptv heb. Om de versnippering.Als je iets leuks wilt zien moet je 5 abo's afsluiten voor series en dan nog 3 voor sport.Dat is wat mij betreft absolute BS verhaal. Al die bedrijven willen zoveel mogelijk aandeelhouderswaarde binnen harken (winst maken). Dus betalen ze 5x de hoofdprijs voor F1 bijvoorbeeld. En daardoor wordt alles ONBETAALBAAR voor de consument en wordt (sport)aanbod veel te veel versnipperd over teveel aanbieders. Pak die bedrijven eens aan dat lijkt me een veel beter plan.
.
Wij hebben inmiddels echter ook een grote database van mensen die illegale IPTV gebruiken. Ook als je achter een VPN kijkt, zijn je naam, IP-adres en je bankrekening gewoon bij ons bekend. We hebben nog in overweging wat we hiermee gaan doen. Geef ons alsjeblieft geen reden om die gegevens te hoeven gebruiken.
Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst.Wat is trouwens FIOD?
Ik denk niet dat “ze” zich veel zorgen maken over kodi juist omdat het zo kleinschalig is en dat ze het daarom ongemoeid laten.
Ik snap dat niet zo goed, paar weken later draaide alles toch weer als vanouds?En ze pakken ook nog eens prijs ermee . https://torrentfreak.com/dutch-fisc...ard-for-shutting-down-iptv-datacenter-231030/ .
Ze worden onderscheiden voor hun inzet om illegale zaken zoals IPTV te bestrijden, ze zeggen ook niet dat ze geprezen worden voor het voorgoed oprollen van een grote dienst, want dat blijft het grote kat en muis spel, als er één wordt opgedoekt staat er een ander dezelfde dag nog op om zo snel mogelijk weer online te kunnen.Ik snap dat niet zo goed, paar weken later draaide alles toch weer als vanouds?