Bestanden verwijderen Nokia 8010

Wiecher

Gevorderd
14 aug 2022
69
26
6
35
Hallo mensen

Ik heb hier een Nokia 8010 mediaplayer en heb daar o,a Kodi op staan.
Hier heb ik een usb schijf op aangesloten met muziek en serie`s, als ik iets heb gekeken en geluisterd wil ik dit graag verwijderen van mijn usb schijf zonder deze elke keer los te koppelen. In mijn oude EM7680 kan ik dat gewoon doen in Kodi of via mijn Netwerk. Ik heb Kodi alle rechten al toegewezen en heb ook al Xplorer geïnstalleerd, maar iets verwijderen lukt me helaas niet. Wie kan me hierbij helpen ?
 
Op Reddit "How to delete files from an external USB memory stick from Android TV" lees ik dat Android TV dit niet ondersteund:
"Veel (de meeste?) Android TV-apparaten kunnen niet naar externe USB schrijven. Het maakt niet uit welke app u gebruikt of welke machtigingen u probeert in te schakelen, het wordt gewoon niet ondersteund."
 
Dat is dan wel heel erg jammer want dan moet ik dus elke keer 1 van de schijven loskoppelen en het verwijderen via de pc. Is er dan echt niets via een omweg om dit toch te fixen ?
 
Ik heb ook een Nokia 8010 mediaplayer naart mijn Nvidia Shield en ben voor jou even aan de gang geweest.
Inderdaad lukt het mij ook niet om bestanden van een externe hdd te verwijderen , niet via kodi maar ook niet met total commander , X-Plore , TV-file commander en File manager+.
Maar ik snap het niet, als ik met de laptop wat nieuws op mijn externe HDD plaats dan verwijderen ik ook meteen de oude die ik heb gezien.
 
Als ik iets nieuws wil kijken of luisteren doe ik dat nu via netwerk naar mijn Eminent met usb schijf. Dus loskoppelen doe ik al tijden niet meer.
 
Schijnt te kunnen met "file manager + 3.1.3"

Geen idee of het werkt maar was even aan het mee zoeken.. 🤷

Bron:

You must be registered for see medias
 
Schijnt te kunnen met "file manager + 3.1.3"

Geen idee of het werkt maar was even aan het mee zoeken.. 🤷

Bron:

You must be registered for see medias
Nee ook dat werkt helaas niet @ateam278 , ik las dat ook en gelijk geprobeerd maar je krijgt gewoon geen rechten van de boxen (ook de Formuler GTV) om iets te doen daarmee.
 
Dan had je deze waarschijnlijk ook al gevonden? Schijven die NFTS geformateerd zijn lukt het niet maar exFat32 daar integen wel..

Tenminste dat beweren ze hier..

 
Dan had je deze waarschijnlijk ook al gevonden? Schijven die NFTS geformateerd zijn lukt het niet maar exFat32 daar integen wel..

Tenminste dat beweren ze hier..

Ja klopt dat had ik ook gezien, maar dan kan je geen grote(re) bestanden gebruiken.
 
Ik stuur de Nokia 8010 weer terug en ga toch maar voor de

 
  • Like
Reacties: sudo
Ik stuur de Nokia 8010 weer terug en ga toch maar voor de

Ik heb ook een nvidia shield en ik wil het na de f1 wel voor jou proberen maar zoals Maxpuk schrijft blijf je volgens mij het probleem houden.
Je hoort nog
 
Ik heb ook een nvidia shield en ik wil het na de f1 wel voor jou proberen maar zoals Maxpuk schrijft blijf je volgens mij het probleem houden.
Je hoort nog
Het zou moeten gaan op deze manier
You must be registered for see medias
 
Ik heb de nvidia shield android tv model P2897 met 12 Gb.
Ik heb Cx File Explorer en File Manager geïnstalleerd en met beide kon ik bestanden zonder probleem wissen.
Verder viel mij laatst al op dat er een verschil is in het weergeven van geluid tussen de Nokia 8010 en de nvidia shield.
Het geluid van de zelfde film klinkt mooier en briljanter via de shield,had ik niet verwacht omdat de Nokia 8010 het verders perfect doet.
 
Ik heb Cx File Explorer en File Manager geïnstalleerd en met beide kon ik bestanden zonder probleem wissen.
En bedoel je dan wissen van de interne schijf of ook wissen van bestanden van een externe schijf of usb stick?
 
Dan had je deze waarschijnlijk ook al gevonden? Schijven die NFTS geformateerd zijn lukt het niet maar exFat32 daar integen wel..

Tenminste dat beweren ze hier..

Ik heb dit getest en dat werkt inderdaad met exfat32. Maar ga toch voor de Shield ook vanwege andere problemen met de Nokia 8010. Zoals sync problemen en andere geluidsproblemen zoals Dolby Atmos e.d.
 
problemen met de Nokia 8010. Zoals sync problemen en andere geluidsproblemen zoals Dolby Atmos e.d.
Zou die daarom in de aanbieding wezen?? 🤣🤣🤔


Shield nu bij paradigit in de black friday deal
Maar die staat ook al in je eigen link.

Heb deze zelf ook (meerdere shields zelfs) en ben er nog steeds heel goed over te spreken..
 
  • Like
Reacties: Wiecher
Sinds vandaag de Shield binnen en draaiende, man man man wat een (snelle) genot is dit apparaat.
Na jaren de EM7680, de Formuler GTV en de Nokia 8010 is de Shield toch echt wel de winnaar op alle gebied.
Bestanden heen en weer slingeren van PC naar het apparaat gaat moeiteloos en het beeld en geluid zijn werkelijk top.
Ik heb binnenkort dus een Formuler GTV van bijna een jaar jong in de verkoop.
 
  • Like
Reacties: floppie en sudo