Colossus repository OFFLINE

Ik ben benieuwd naar uitslag van de zitting van vandaag, want dat gaat de toekomst van kodi beinvloeden
Ach er zal vast wel weer een andere add-ons komen, en of idd iemand die het stokje over neemt, totdat ook die het weer te heet onder de voeten word en de boel plat gooit voordat die zijn billen brand.. zo gaat het nu al jaren, alleen de laatste tijd wel teveel wisselingen van de wacht geweest, dus kunnen we weer massaal overstappen en met de bijhorende instellingen. Heb je weer wat te doen in het weekend hehehehehhe (Waar is die goeie ouwe tijd gebleven.....Genesis heeft jaren gedraaid, zonder aanvullende accounts en of premiums).
 
Ik ben benieuwd naar uitslag van de zitting van vandaag, want dat gaat de toekomst van kodi beinvloeden
Gaat alleen maar over de domeinnamen en andere accounts of ze die wel of niet terug krijgen, verder dus niet over of streamen wel of niet illegaal is
 
Hi,

Ik was net bezig om mijn Android boxje te configureren en had al een paar keer wat builds geprobeerd en um net weer terug gezet naar een fresh install....:-(
Weet iemand of ik ergens anders nog Covenant vandaan kan halen? Of ging dat alleen via de repo?
Of zijn er andere/goede alternatieven icm een RD account?

BVD
Patrick
 
En bennu gaat al helemaal niet meer :kopstoot:
Kan kloppen mike,

Repositories Currently Down
Here are the Repos currently down. It is unknown if they will come back yet or not.

Colossus Repository Github page has been deleted which was the main source the developers sent new versions.

Smash repository is down

Ares Wizard has also gone down

Alpha Repository has gone down after a

UK Turk’s Playlists Repo

Boom! Repository

Addons Currently Down
If you have these addons installed they will still work. The Repositories they are installed from have gone down.

Covenant
Bennu
Death Steams
Sportie
Fear of the Dark
Gurzil
Bucky Movies
UK Turk’s Playlists
 
En dat in deze donkere dagen .
Ik ben benieuwd als ik covenant nog kan over zetten heb hem op USB staan als backup in build dan
 
En dat in deze donkere dagen .
Ik ben benieuwd als ik covenant nog kan over zetten heb hem op USB staan als backup in build dan

Altijd handig om zip bestanden ergens op te slaan echter worden ze na installatie uiteraard niet meer geupdate.
 
Freaktab wat zeggen je bronnen over dit gebeuren komt het nog goed of niet in verband met covenant en bennu en de url resolver
Altijd handig om zip bestanden ergens op te slaan echter worden ze na installatie uiteraard niet meer geupdate.
Nu ook niet meer we zullen wel zien
 
Goh, wat balen dit. Net een Kodi een beetje door hoe alles werkt en nu dit... Maar hopelijk herstelt de boel zich en/of zijn er alternatieven. Een paar dingen zijn me nog wat onduidelijk;
Real Debrid:
Dit valt onder url resolver toch?? Wat betekent dit hele gebeuren dan voor het gebruik van RD?

Repositories:
Het is voor mij altijd een beetje vaag gebleven wat dit precies is. Zou iemand dit kunnen uitleggen? Ik begrijp dat je vanuit de repositories verschillende add ons installeert. Gaat een repositorie down dan betekent dat dus ook de add ons? Of kunnen de add ons weer opduiken in een andere repositorie?

Covenant/Bennu:
De twee add ons die ik het meest gebruik zijn/waren down... Ik begrijp dat ze nu wel weer werken maar geen updates krijgen. Betekent dat, dat er geen nieuwe films/series meer op verschijnen of dat de 'technische' kant van de add on niet meer wordt onderhouden? Dat laatst heeft ook zo zijn voordelen, bij iedere update van covenant moest ik weer van alles aanpassen e.d om de boel weer goed te laten werken. Punt is echter wel dat de add on heel prettig en stabiel werkt. Zou jammer zijn als dat gaat vervallen..

Skin: In de skin die ik gebruik (netflix/titanium build) blijven de widgets die de series laten zien sinds gisteren leeg (films werkte later wel weer). Eerst lukte het ook niet om vanuit Covenant een serie te openen en af te spelen, inmiddels werkt dat wel weer. Is dit gevolg van.. of is er iets aan te doen?

Alternatief:
Ben al een tijd op zoek naar wat alternatieven om op terug te kunnen vallen. Had death streams geinstalleerd maar zie dat deze onder dezelfde repositorie valt. Wat zijn goede andere repositories? Ik las het een en ander over Pyramid, hopelijk valt deze onder een andere :)

Ben benieuwd naar de uitspraak van vandaag en het verdere vervolg van dit alles :)
 
Nu ook niet meer we zullen wel zien

jazeker wel voorlopig kun je ze dan nog gewoon gebruiken exodus bijvoorbeeld werkt ook nog gewoon daarstraks nog bij iemand op zitten kijken toevallig als je de repo`s hebt kun je gewoon vooruit.
 
jazeker wel voorlopig kun je ze dan nog gewoon gebruiken exodus bijvoorbeeld werkt ook nog gewoon daarstraks nog bij iemand op zitten kijken toevallig als je de repo`s hebt kun je gewoon vooruit.

Ik heb kodi met addons zoals Bennu suprabox op mijn computer staan, weet u of het mogelijk is om een map ofzo iets te koppieren naar mijn android box?
 
Bennu gaat niet meer .
Je moet de map in kodi kopiëren (.kodi) kodi op je box zetten en open en terug afsluiten . Dan met es file Explorer naar kodi map gaan , verwijder dan de map in kodi (.kodi) en de andere map erin zetten .
De vraag is gaat dit werken
 
  • Like
Reacties: Slikt
Bennu gaat niet meer .
Je moet de map in kodi kopiëren (.kodi) kodi op je box zetten en open en terug afsluiten . Dan met es file Explorer naar kodi map gaan , verwijder dan de map in kodi (.kodi) en de andere map erin zetten .
De vraag is gaat dit werken
Dit werkt:)
 
  • Like
Reacties: mike.r
Het is diep triest in Kodi minnend Nederland.
Er gebeuren zo veel ergere dingen op het internet waar al maanden of jaren over word gediscusieerd.
En ja.....wat doen ze....??.......ALLEEN MAAR DISCUSIËREN !!
En wat doen ze met wat Kodi hobbyisten ? Binnen (bijna) één week ligt alles plat.
GET A LIVE NEDERLAND !!

Areswizard werkt niet meer. Toevallig heb ik Indigo nog naast Ares, deze werkt wél nog.
Is nig altijd handig om de box op te schonen, etc.