Colossus repository OFFLINE

Ik heb op dit moment Covenant en bubbels werkend met de Titanium build. Als ik die map kopieer ben ik dan niet alle instellingen kwijt? Is het ook mogelijk om alleen de map van Bennu of suprabox te kopiëren.
De mappen afzonderlijk kopiëren wordt een moeilijk iets lijkt me.
De map kodi in zijn geheel kun je op een stick zetten en op je box copie.
Hier op deze link staat overigens welk leuke info hoe je covenant terug krijgt:
 
  • Like
Reacties: lesleyp84
Acteurs en auteurs zijn arme gasten die helemaal geen brood melk meer hebben thuis. Ook geen auto van 1000 euro. Geen internet meer aanschaffen niet naar de bios gaan geen mobiel met internet,

Kijken wat ze gaan doen dan vraag ik me telkens af.
 
Acteurs en auteurs zijn arme gasten die helemaal geen brood melk meer hebben thuis. Ook geen auto van 1000 euro. Geen internet meer aanschaffen niet naar de bios gaan geen mobiel met internet,

Kijken wat ze gaan doen dan vraag ik me telkens af.
Doet me denken aan deze South Park... Geweldig :ROFLMAO::ROFLMAO:

You must be registered for see medias

Zijn er verder nog berichten naar buiten gekomen over Colossus?
 
Doet me denken aan deze South Park... Geweldig :ROFLMAO::ROFLMAO:
You must be registered for see medias

Zijn er verder nog berichten naar buiten gekomen over Colossus?

Dit is geniaal :ROFLMAO:. Straat arm, arme sloebers, jankende waak heren. Man man man. Overheid, clubjes alles is tegen het vrij internet en burgers.

Ze denken dat de burgers auto pilot zijn, effen knopje indrukken multi functionele humanDroid in werking brengen. Ja meneer, oke meneer.

Toen ik nog een bijbaan had in kledingzaak was er nieuwe manager aangenomen, eerste wat hij deed op een A4tje met deze tekst erop geschreven en opgehangen. (Ook al heb jij gelijk, Ik heb altijd gelijk)

Ik kan blijven lullen maar olifant heeft het grootste lul.

Effen offtopic
 
  • Like
Reacties: Spinix en Dr.House
Poseidon werkt goed als alternatief voor exodus of covenant veel hd en 1080 streams en ? kwaliteit ook keuze menu is in het engels maar dat is ook het enige minpunt werkt voor de rest super !

*Aangepast door @Spinix: Screenshot bevatte link naar illegale add-ons*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Poseidon werkt goed als alternatief voor exodus of covenant veel hd en 1080 streams en ? kwaliteit ook keuze menu is in het engels maar dat is ook het enige minpunt werkt voor de rest super !
Die repo werkt niet meer. Posseidon wordt overgenomen en krijgt een nieuwe naam
 
  • Like
Reacties: lesleyp84
 
Die repo werkt niet meer. Posseidon wordt overgenomen en krijgt een nieuwe naam

Dus even afwachten voor de nieuwe repo.

Vraagje; covenant doet het nog prima in de Titanium build, alleen bennu en superbox deden het niet dus ik dacht zoek het zip filetje op. Op de computer gedaan en werkte prima. Nu dacht ik laat ik hem ook toevoegen op de titanium build...helaas het werkt niet en dus ng steeds alleen Covenant. Nu handigslim om het zip bestandje te verwijderen of laten staan omdat Covenant daar ook in zit?
 
Toevallig was ik gisteren tussen 22.00 en 01.00 ermee bezig en bij mij werkte hij gewoon.

Klopt, AdryanList werkt.....zij het niet van harte...sommige progamma's stoppen na enkele minuten, sommige zenders werken helemaal niet...althans starten niet door.
Echter ik had IPTV van Nederland in mijn favorieten staan met de RTL zenders en NPO zenders welke vrijwel allemaal werkten. Van de ene op de andere dag deden ze het niet meer, ook niet via AdryanList rechtstreeks.
 
hier kun je covenant downloaden, werkt perfect
mag dit? , anders wordt het lastig
***hive.org/download/repository.xvbmc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hier kun je covenant downloaden, werkt perfect
mag dit? , anders wordt het lastig
***hive.org/download/repository.xvbmc
Niet slim, en wordt ook niet meer bijgehouden. Linken naar dit soort zaken is sowieso niet toegestaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jawel het werkt nog gewoon alleen voorlopig geen updates meer van die addons
Hier werkt Covenant al dagen niet meer. Hij laadt geen bronnen meer dus geen series en films kijken...zucht...snik. De andere movie add-ons werken niet met de ondertitelings add-ons wat bij Covenant wel goed werkte. Heel jammer dit.