Opgelost Doki/kodi

4 mei 2016
11
2
6
70
Goedemorgen,
Ik heb kodi op mijn tablet en wat werkt top. Ben heel blij met de nieuwe addon, Placenta ?
Nu wil ik het ook op mijn laptop maar daar heb ik ooit doki op gehad.
Het probleem is: ik gooi DOKI eraf en elke keer als ik kodi opnieuw installeer dan kom ik uiteindelijk toch weer terug in het menu van DOKI.
Is er iemand die mij advies kan geven.?

Alvast dank en een fijne zondag.

Goedemorgen,
Ik heb kodi op mijn tablet en wat werkt top. Ben heel blij met de nieuwe addon, Placenta ?
Nu wil ik het ook op mijn laptop maar daar heb ik ooit doki op gehad.
Het probleem is: ik gooi DOKI eraf en elke keer als ik kodi opnieuw installeer dan kom ik uiteindelijk toch weer terug in het menu van DOKI.
Is er iemand die mij advies kan geven.?

Alvast dank en een fijne zondag.
Met het verwijderen van kodi moet je even aanvinken dat ook de userdata map of profiel map word verwijderd. Deze staat standaard uit met verwijderen dus dan krijg je elke keer je oude setup terug. Verwijder kodi maar eens en let goed op. Niet snel doorklikken op een gegeven moment kun het ergens aanvinken.

• Like
Reacties: Janna van Straalen
je moet je map kodi ook nog verwijderen bij gebruikers/je inlognaam/appdata/roaming

Je bent een held. Het is gelukt ??
Super bedankt voor alle moeite.

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

Met het verwijderen van kodi moet je even aanvinken dat ook de userdata map of profiel map word verwijderd. Deze staat standaard uit met verwijderen dus dan krijg je elke keer je oude setup terug. Verwijder kodi maar eens en let goed op. Niet snel doorklikken op een gegeven moment kun het ergens aanvinken.

Jij ook super bedankt oor je hulp.
Moet ik dit topic nog ergens sluiten?

Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex