EPG IPTVMulti doet het niet - TiviMate

SultanMuradIV

Nieuwkomer
7 nov 2018
1
0
1
34
Dit is mijn eerste topic dus ik hoop dat ik het zo goed doe.

Momenteel heb ik een abbo van een maand genomen bij IPTVMulti. In TiviMate heb ik de Xtream codes ingevuld en kreeg automatisch alle kanalen/VODs. Echter krijg ik de geen EPG. Er is wel automatisch een EPG link toegevoegd maar die is bij iedere kanaal leeg. Bij mijn vorige IPTV Provider (GofastIPTV) was dit niet het geval, na het invullen van de Xtream codes werkte alle kanalen en EPG.

Ik krijg vanuit IPTVMulti helemaal geen support. Nadat ik mijn gegevens had ontvangen kan ik ze opeens niet meer bereiken. Na meerdere mails krijg ik nog steeds geen antwoord.

Dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Weet iemand wat mogelijk het probleem ? Heeft iemand ervaring hiermee en wat kan ik uitproberen om het op te lossen?

Vul de automatisch gegenereerde EPG url eens in in je browser. Als je een werkende link hebt, dan zal er een EPG bestand gedownload worden. Werkt je link niet, dan krijg je een foutmelding in je browser.

Je kunt ook proberen om handmatig een EPG url in Tivimate te zetten. Neem de url die je hebt gekregen van je provider. Heb even een voorbeeld hieronder gezet

Pas dat op de volgende manier aan

En dan kijken of dit werkt.

• Like
Reacties: skol