EPG link

wiscel

Gevorderd
11 jun 2022
81
23
6
55
Aangezien veel mensen geen EPG hebben op het moment, gebruik eens de links op deze site om EPG toe te voegen, werkt perfect onder bijv. Tivimate.
(ik mag aannemen dat deze link is toegestaan? )
 
  • Like
Reacties: B. web en Feut
Aangezien veel mensen geen EPG hebben op het moment, gebruik eens de links op deze site om EPG toe te voegen, werkt perfect onder bijv. Tivimate.
(ik mag aannemen dat deze link is toegestaan? )
Daar zijn de meningen over verdeeld want binnen EPG zitten ook copyright zaken zoals ongevraagd gebruik kanaal logo's?
 
Aangezien veel mensen geen EPG hebben op het moment, gebruik eens de links op deze site om EPG toe te voegen, werkt perfect onder bijv. Tivimate.
(ik mag aannemen dat deze link is toegestaan? )

Kun je dit uitleggen voor tivimate? Ik krijg het niet voor elkaar.
 
  • Grappig
Reacties: MRmister
Instellingen
EPG
EPG bronnen
Bron Toevoegen
Land(en).xml toevoegen

Dan terug naar Instellingen
Afspeellijsten
Kies je provider
EPG Bronnen
De nieuwe epg bron aanklikken

Dan EPG updaten

Dan ga je naar een zender die geen epg heeft, en kies je EPG toewijzen en zoek je naar de zender in de lijst.
 
  • Like
Reacties: Bever
Instellingen
EPG
EPG bronnen
Bron Toevoegen
Land(en).xml toevoegen

Dan terug naar Instellingen
Afspeellijsten
Kies je provider
EPG Bronnen
De nieuwe epg bron aanklikken

Dan EPG updaten

Dan ga je naar een zender die geen epg heeft, en kies je EPG toewijzen en zoek je naar de zender in de lijst.
Dank je wel voor je uitleg.
 
Ik heb alles gedaan zoals wiscel heeft beschreven maar als ik de zender aanklik die geen epg heeft zie ik de epg van bevy (unitedkingdom) niet staan. Deze lijst van bevy is echter als (2de) epg source bij de provider toegevoegd.
Wat doe ik dan fout?
 
Instellingen
EPG
EPG bronnen
Bron Toevoegen
Land(en).xml toevoegen

Dan terug naar Instellingen
Afspeellijsten
Kies je provider
EPG Bronnen
De nieuwe epg bron aanklikken

Dan EPG updaten

Dan ga je naar een zender die geen epg heeft, en kies je EPG toewijzen en zoek je naar de zender in de lijst.
Hoe kan je in tivimate een zender epg toewijzen ik kan het niet vinden
 
Hoe kan je in tivimate een zender epg toewijzen ik kan het niet vinden
Op de zender gaan staan en de ok knop ingedrukt houden.
Post automatically merged:

Ik heb alles gedaan zoals wiscel heeft beschreven maar als ik de zender aanklik die geen epg heeft zie ik de epg van bevy (unitedkingdom) niet staan. Deze lijst van bevy is echter als (2de) epg source bij de provider toegevoegd.
Wat doe ik dan fout?
Als ik de bevy lijst als enigste epg aan de provider toevoeg geeft tivimate bij het toewijzen van de epg aan een zender "no channels".
Ik neem aan dat de xml lijst van bevy niet goed is of niet gelezen kan worden.
 
  • Like
Reacties: doggie
Handig lijstje wel. Heb NL en UK als hoofd en extra bron opgegeven. Kan nu in ieder geval de belangrijkste kanalen van epg voorzien.

Kanaallogo's worden hier niet door toegevoegd. Deze komen al binnen via 4kott.
 
Bij mij komen de logo's nog niet binnen via 4k welke URL gebruik jij dan ik gebruik line.4k-eu.xyz
 
Hangt bij mij van de app af die ik gebruik. Op Tivimate heb ik gewoon alle logo's. Daar kon ik ook de epg koppdlen. Televizo op mijn telefoon geeft niets. Ook kun je daar geen epg koppelen.

Ik gebruik trouwens ook de 4kott app op mijn Firestick. Daar heb ik Live alle voor mij belangrijke kanalen werken inclusief epg.
 
Laatst bewerkt:
Hangt bij mij van de app af die ik gebruik. Op Tivimate heb ik gewoon alle logo's. Daar kon ik ook de epg koppdlen. Televizo op mijn telefoon geeft niets. Ook kun je daar geen epg koppelen.

Ik gebruik trouwens ook de 4kott app op mijn Firestick. Daar heb ik Live alle voor mij belangrijke kanalen werken inclusief epg.
Bij mij op tivimate krijg ik nog geen logo's
 
bevy ziet maar 8 kanalen, welke kanalen weet ik ook niet, dus da werkt niet of ik die iets niet goed
 
Misschien een simpele oplossing, misschien dat er iets over het hoofd wordt gezien.
Als je een epg wilt wijzen, ga dan helemaal naar rechts naar het vergrootglas, typ de naam van de zender in. Misschien was dat vergeten.
Wat ook nog zo kunnen is in je Afspeellijst, en dan EPG bronnen je de Bevy lijst als de standaard lijst instelt. Of onder Prioriteiten van bronnen aanpassen.
 
  • Like
Reacties: Shaman
Ik heb het op een tweede Shield met TiviMate geprobeerd en daar werkt het perfect.
Wellicht dat ik op eerste ergens iets fout heb gedaan.
Thanks for de tip.
 
Instellingen
EPG
EPG bronnen
Bron Toevoegen
Land(en).xml toevoegen

Dan terug naar Instellingen
Afspeellijsten
Kies je provider
EPG Bronnen
De nieuwe epg bron aanklikken

Dan EPG updaten

Dan ga je naar een zender die geen epg heeft, en kies je EPG toewijzen en zoek je naar de zender in de lijst.
Hoe plaats je dan je guide.xml file in Tivimate bij epg bronnen, daar kan je toch alleen een epg url invullen, waar host jij je guide.xml file dan.
 
Als je naar die Bevy site gaat, dan zie je de url per land, de landen waarvan je epg wilt voeg je toe in de bronnen in Tivimate.
 
  • Like
Reacties: Shanoaks