even hallo zeggen

dutch249

Actief
3 mrt 2021
25
1
6
80
Ben een man van 77 en nu bezig met IPTV vooral vanwege echtgenote uit China die haar land steeds meer mist. Ik gebruik Smaerters en heb daar wat problemen mee. Ver heb ik SIPTV maar dat lukt nog niet goed.
Ervaring: Weinig , alleen rommel ik wat met Ghost, software die alleen datgene biedt wat ik echt nodig heb.
 
Welkom @dutch249

Wat apps voor IPTV betreft, daar is hier wel wat over te vinden. Abonnementen, da's een ander dingetje hier op het forum. Er zijn hier verschillende reviews te vinden van diverse IPTV aanbieders, maar we zijn geen verlengstuk van een of meerdere IPTV providers. We helpen je dus niet bij het afsluiten van een abonnement. Sterker nog, bij dat soort vragen loop je kans dat onze waakhond @Lex in je kuiten bijt. 😉

Maar snuffel rustig effe rond. Mogelijk dat de problemen die jij met jouw IPTV app hebt hier al een keer gesteld zijn. Of je vind er ideeën voor een andere, meer geschiktere app.

Succes
 
  • Grappig
Reacties: Lex
Welkom @dutch249 het forum voorziet hier in wel zoekfunctie en iptv sectie eens bekijken ;)
Vooral rustig lezen en leren dan moet het helemaal goed komen!
 
Welkom @dutch249

Wat apps voor IPTV betreft, daar is hier wel wat over te vinden. Abonnementen, da's een ander dingetje hier op het forum. Er zijn hier verschillende reviews te vinden van diverse IPTV aanbieders, maar we zijn geen verlengstuk van een of meerdere IPTV providers. We helpen je dus niet bij het afsluiten van een abonnement. Sterker nog, bij dat soort vragen loop je kans dat onze waakhond @Lex in je kuiten bijt. 😉

Maar snuffel rustig effe rond. Mogelijk dat de problemen die jij met jouw IPTV app hebt hier al een keer gesteld zijn. Of je vind er ideeën voor een andere, meer geschiktere app.

Succes
dag @Lex,
Dank je voor je antwoord, ik ben niet op zoek naar IPTV aanbieders, echter veel meer op welke wijze ik een certificaat kan hangen aan b.v. Smarters.
En ja ik ben blij dit forum in mijn zoektocht te zijn tegen gekomen.