Exodus TV

Welkom op Kodi-Forum!
We zien dat je nog geen lid bent van Kodi-Forum.nl, registreren is volledig gratis en kost slechts enkele seconden.
Registreren

SterckxHans

Forumlid
29 mrt 2017
19
5
Exodus ook al een tijdje weer kapot hier
Eigenlijk bizar deze situatie, hier werkt dat dus perfect. Misschien perceptie omdat we andere kanalen kijken ?
Nu ik ben ook niet van plan om te verlengen want ik krijg hun support team maar niet te pakken. En na al wat ik hier gelezen heb pas ik er ook voor.
 

erikzijl

Actief
29 dec 2016
35
4
Eigenlijk bizar deze situatie, hier werkt dat dus perfect. Misschien perceptie omdat we andere kanalen kijken ?
Nu ik ben ook niet van plan om te verlengen want ik krijg hun support team maar niet te pakken. En na al wat ik hier gelezen heb pas ik er ook voor.
Vreemd.. bij mij werkt de Exodus-lijn ook niet meer. Ik heb uiteraard niets aangepast in de m3u-link en mijn abonnement (oorspronkelijk HIPTV) loopt nog tot medio juni. Overigens, ik kijk zonder VPN.
 

SterckxHans

Forumlid
29 mrt 2017
19
5
Vreemd.. bij mij werkt de Exodus-lijn ook niet meer. Ik heb uiteraard niets aangepast in de m3u-link en mijn abonnement (oorspronkelijk HIPTV) loopt nog tot medio juni. Overigens, ik kijk zonder VPN.
Hmm, ja ik heb wel de lijn naam aangepast naar wat ergens in dit topic staat.
 

karma

Forumlid
14 mei 2018
10
1
Ik heb ook de lijn naam aangepast zoals hier en in hun email beschreven staat. De M3U is ook gewoon bereikbaar. Ook worden kanalen getoond met EPG etc. Maar afspelen gaat gewoon niet. Niet in KODI, niet op de Shield TV en niet in VLC. Allemaal op verschillende apparaten en verbindingen geprobeerd. Support is niet heel vlot en zegt gewoon "het moet werken".

Weet iemand trouwens van welke boer exodus hun resellerdiesnten afneemt? Misschien dat ik daar even ga kijken voor een lijntje. Want het pakket zelf, indeling en epc etc beviel mij wel.
 

karma

Forumlid
14 mei 2018
10
1
Na lang wachten krijg ik dit als reactie en sluiten ze het ticket: "No ban or problem on our side"
 

SterckxHans

Forumlid
29 mrt 2017
19
5
Na lang wachten krijg ik dit als reactie en sluiten ze het ticket: "No ban or problem on our side"
Tja, jij krijgt tenminste nog antwoord. Maar ik snap uw frustratie :( . Bij mij is dit en afgelopen verhaal einde maart. Zoals ik al zei, het werkt maar het bestaat niet dat ik daar ga verlengen.
Heb gisteren Bale iptv afgesloten voor 3 maanden (25€) en ik denk dat dit een waardige vervanger is.
 

erikzijl

Actief
29 dec 2016
35
4
Na heel wat e-mailtjes met "Exodus", en controle van mijn IP-adres (mogelijke ban?), kan ik sinds vandaag zowaar weer kijken naar Exodus TV. Vreemd genoeg heb ik (eerder) niets aangepast in mijn instellingen..
 

SterckxHans

Forumlid
29 mrt 2017
19
5
Na heel wat e-mailtjes met "Exodus", en controle van mijn IP-adres (mogelijke ban?), kan ik sinds vandaag zowaar weer kijken naar Exodus TV. Vreemd genoeg heb ik (eerder) niets aangepast in mijn instellingen..
Tja, wat moet je nog zeggen. Ik heb persoonlijk nu een lijn lopen bij wesopro (45 per jaar) en Bales (80 per jaar).Persoonlijk vind ik wesopro zelfs beter.
Maar exodus is niet meer wat hiptv was, toen was het hier bijna het huismerk.
Het is zonde, maar die tijd is voorbij :(
Ik zou zeggen stap over en neem uw verlies op. Het kan enkel beter zijn.
 
  • Like
Reacties: BenBem

erikzijl

Actief
29 dec 2016
35
4
Tja, wat moet je nog zeggen. Ik heb persoonlijk nu een lijn lopen bij wesopro (45 per jaar) en Bales (80 per jaar).Persoonlijk vind ik wesopro zelfs beter.
Maar exodus is niet meer wat hiptv was, toen was het hier bijna het huismerk.
Het is zonde, maar die tijd is voorbij :(
Ik zou zeggen stap over en neem uw verlies op. Het kan enkel beter zijn.
Ik stam ook nog uit het oude tijdperk van HIPTV.. mijn eerste kennismaking met iptv. Inmiddels is het voor mij gewoon een leuke hobby en heb lijnen lopen bij verschillende aanbieders. Dan heb ik altijd een back-up 😉
 
  • Like
Reacties: SterckxHans

ZeroZorro

Forumlid
28 feb 2016
9
0
Lijkt erop dat 'ze' aan de voorjaarsschoonmaak zijn begonnen. Exodus lijkt iig momenteel niet te werken, website onbereikbaar....ik weet nog niet hoe het met de overige aanbieders gesteld is.
 

Vasqure

VIP
17 jan 2018
274
145
Lijkt erop dat 'ze' aan de voorjaarsschoonmaak zijn begonnen. Exodus lijkt iig momenteel niet te werken, website onbereikbaar....ik weet nog niet hoe het met de overige aanbieders gesteld is.
Zal waarschijnlijk te maken hebben met dit:
 

bluesman63

Forumlid
11 feb 2018
14
4
Ik moet zeggen, dat ik al weer lange tijd zonder problemen Exodus TV kan kijken. Maar, communicatie met de aanbieder is nog wel een dingetje..
Ik heb diverse aanbieders getest. En ze hebben allemaal communicatie problemen. Erg laat reageren. Korte antwoorden. Antwoorden waar je nog niets aan hebt. Ik heb het vermoeden dat het een pre is voor een sollicitatie.