Exodus werkt niet meer

MMarjolein

Forumlid
23 sep 2019
13
5
6
33
Goedemorgen allemaal!!

Heb al een aantal topics gelezen, maar not sure of dit hier mag...
Mijn Kodi, Exodus werkt niet meer. Ook genesis werkt niet meer.

Heb al via dit forum en youtube wat oplossingen proberen te zoeken.
Maar niets helpt.

De add-on opent netjes en als ik iets wil zoeken zie je ook het wieltje draaien dus hij loopt niet vast.
Maar hij vindt gewoon niets..
Krijg elke keer dit scherm (zie bijlage) of dit scherm maar dan met 3 puntjes ... als je daar op klikt ga je terug naar de vorige pagina.
Dus heb ik alsnog niets.

Iemand enig idee hoe ik dit weer werkend kan krijgen?

Alvast bedankt!!
Post automatically merged:

Ps. heb een MXQ Pro Android TV box 4K met Kodi 17 en een goede internet verbinding. Geen VPN.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-09-23 at 08.26.29.jpeg
    WhatsApp Image 2019-09-23 at 08.26.29.jpeg
    150,9 KB · Weergaven: 13
Exodus... Genesis...
Deze addons worden al een hele tijd niet meer onderhouden. Tijd voor jou om de boel eens flink op te schonen. Even snuffelen hier op het forum levert je een schat aan informatie op over welke addons nu gangbaar zijn en vergelijkbaar met Genesis of Exodus. Denk dan aan Venom of Scrubs V2.
 
Exodus... Genesis...
Deze addons worden al een hele tijd niet meer onderhouden. Tijd voor jou om de boel eens flink op te schonen. Even snuffelen hier op het forum levert je een schat aan informatie op over welke addons nu gangbaar zijn en vergelijkbaar met Genesis of Exodus. Denk dan aan Venom of Scrubs V2.
Bedankt voor je reactie! Ga me eens verdiepen in Venom en Scrubs V2.
 
Misschien ook slim om dan meteen door te gaan naar kodi 18 ;)
Yes inderdaad, gisterenavond meteen geregeld! :)
Post automatically merged:

Ik gebruik al maanden de addon Tempest, met Kodi 18.4 en Real Debrid, ik ben daar zeer tevreden mee.
Beste Joost, heb gisteren Real Debrid geïnstalleerd maar helaas krijg ik ook daar alleen maar ... te zien. Heb het idee dat er ergens een instelling niet meer goed staat waardoor ik geen streams kan vinden.
 
Krijg je alleen geen streams van real-debrid bedoel je of helemaal geen streams.
Je hebt wel alles vers geinstalleerd want anders willen er nog weleens problemen blijven hangen.
 
  • Like
Reacties: Shaman
Krijg je alleen geen streams van real-debrid bedoel je of helemaal geen streams.
Je hebt wel alles vers geinstalleerd want anders willen er nog weleens problemen blijven hangen.
Nee krijg helemaal geen streams meer bij geen enkele add-on. Heb gisteren dus Kodi geüpdatet naar 18.4. Dacht dat, dat misschien zou helpen, maar helaas.
De add-on werkt netjes, opent en ik zie alle "mapjes" staan. Als ik dan op search klik en een willekeurige serie zoek, gaat hij ook zoeken maar uiteindelijk vindt hij niets. Alleen die 3 puntjes om weer terug te gaan naar het vorige scherm.
 
Toch nog even de opmerking van @mrmiyagi herhalend, heb je een update gedaan naar versie 18.4 of een nieuwe, schone installatie. Want het kan inderdaad zijn dat je de problemen die je had meeneemt. Uithuilen en overnieuw beginnen werkt dan vaak het beste.
 
Toch nog even de opmerking van @mrmiyagi herhalend, heb je een update gedaan naar versie 18.4 of een nieuwe, schone installatie. Want het kan inderdaad zijn dat je de problemen die je had meeneemt. Uithuilen en overnieuw beginnen werkt dan vaak het beste.
Ja heb de update gedaan. Maar zal vanavond KODI verwijderen en opnieuw de 18.4 versie installeren. Wellicht dat, dat helpt.
 
Ja heb de update gedaan. Maar zal vanavond KODI verwijderen en opnieuw de 18.4 versie installeren. Wellicht dat, dat helpt.
Dat zal jouw problemen oplossen normaal gesproken verse instal is toch wat anders dan updaten van een box die problemen veroorzaakt dit is al vaker voorbij gekomen op het forum dus komt goed ?
En begin dan rustig zet er eerst 1 addon op kijk wat die doet.
Ga daarna verder met RD.
 
  • Like
Reacties: Arjan E. en Shaman
We gaan het afwachten. De 3 addons die je nu nieuw geïnstalleerd hebt, kun je dan ook gebruiken. Daarmee moet je in ieder geval streams kunnen vinden. Houdt het in het begin simpel. Uitbreiden kan later altijd nog.

Succes en laat ons weten hoe het afloopt.
 
We gaan het afwachten. De 3 addons die je nu nieuw geïnstalleerd hebt, kun je dan ook gebruiken. Daarmee moet je in ieder geval streams kunnen vinden. Houdt het in het begin simpel. Uitbreiden kan later altijd nog.

Succes en laat ons weten hoe het afloopt.
Bedankt voor de tip! Zal ik zeker doen! :)
 
Goedemorgen allemaal!!

Gisteren het gehele KODI programma gewist en opnieuw geïnstalleerd.
Helaas was dat niet de oplossing.

Heb namelijk getracht Exodus Redux te downloaden, maar krijg de melding: "Couldn't Connect to network server".
Volgens de systeem info, netwerk, is er "connected" met het internet.

Waar kan ik nog meer kijken naar het internet probleem?

Alvast bedankt!
 
Of je connected bent weet je zelf ook heb je een kabel ingeplugd of de wifi code ingevoerd.
Je kan ook gewoon de zips op usb zetten dat heb je geen last van type fouten in de link bijvoorbeeld.
Dus de github link van exodus redux even in je browser en dan de zip downloaden en op stickie plaatsen.
Al zou het ook moeten gaan zoals jij wilt via bestandsbeheer maar dan wel elke streepje en puntje juist invoeren!
 
Of je connected bent weet je zelf ook heb je een kabel ingeplugd of de wifi code ingevoerd.
Je kan ook gewoon de zips op usb zetten dat heb je geen last van type fouten in de link bijvoorbeeld.
Dus de github link van exodus redux even in je browser en dan de zip downloaden en op stickie plaatsen.
Al zou het ook moeten gaan zoals jij wilt via bestandsbeheer maar dan wel elke streepje en puntje juist invoeren!
Dat dat klopt dat je dat zelf ook wel kan weten :).. maar het zou allemaal moeten kloppen en toch krijg ik deze foutmelding.
Zal hem als zip downloaden en op usb zetten.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
.

Zal hem als zip downloaden en op usb zetten.
Is meestal het gemakkelijkste. Kan zijn dat de URL die jij gebruikt verouderd is.
Heb je trouwens Venom of Scrubs al geïnstalleerd? Werd niet duidelijk uit je antwoord.