FEN gestopt?

Ik las net op Reddit dat zowel Fen als Venom en TheOath ermee stoppen om een rechtszaak tegen te gaan. ☹️
 
Nee toch....

hopelijk komt er dan snel een fork voor bovenstaande addons
had eigenlijk niet verwacht dat de FEN addon er zo maar mee zou stoppen terwijl hij reeds geinstalleerd was, hmmmm
 
Laatst bewerkt:
Dat is het voordeel van het installeren van een build die elke 2 mnd update met nog werkende addons, huidige addons:
Asgard
The Crew
Venom
Seren
Fen (werkt nog steeds)
Nightwing

en nog enkele sport addons, mss een beetje overkill maar ik vind het prima.
 
had eigenlijk niet verwacht dat de FEN addon er zo maar mee zou stoppen terwijl hij reeds geinstalleerd was, hmmmm

Nee, gisteren deed hij het nog, maar nu ook niet meer,
Volgende aflevering kiezen van een lopende serie doet het nog wel... 🤔

Venom doet het nog wel, alleen opnieuw installeren zal niet meer gaan.

Misschien komen ze terug met losse scraperpakketten zodat ze geen inbreuk meer maken op de rechten.
Zoals Seren.
 
Venom en TheOath werken alleen nog voor films, series werken niet meer?
Dan maar een andere addon installeren?
 
Venom en TheOath werken alleen nog voor films, series werken niet meer?
Dan maar een andere addon installeren?
Ja hier ook geen series meer met the Oath, heel jammer, begint lastig te worden met aanbod
 
Ik heb momenteel alleen Seren in gebruik.
Ik ben er geen fan van, maar je moet toch wat.

Tot nu toe blijft hij het goed doen.
 
The promise is een nieuwe fork van The Oath lees ik zo her en der. Ga deze asap eens testen.
 
Er is overigens een heel handig lijstje (addons) verschenen op een nieuwe sub Reddit.

Google eens: r/Kodi_Helpers😉
 
Nee toch....

hopelijk komt er dan snel een fork voor bovenstaande addons
had eigenlijk niet verwacht dat de FEN addon er zo maar mee zou stoppen terwijl hij reeds geinstalleerd was, hmmmm
Er zijn twee nieuwe addons, de eerste is the promised (dit is een fork van the oath) en scrubs vs2 is nu in testfase, vooral de laatste is intressant
 
Er zijn twee nieuwe addons, de eerste is the promised (dit is een fork van the oath) en scrubs vs2 is nu in testfase, vooral de laatste is intressant
Scrubs V2 geïnstalleerd, gekoppeld aan premiumize, maar krijg geen betere links dan 720p, meestal SD. Ja, zal door de testfase zijn, heb jewbmx een mail gestuurd.