Add-on Fen Light AM

kappa84

Gevorderd
25 aug 2017
114
31
16
41
Naam
fen light am
Categorie
Video add-on
vraagje wie weet hoe ik real debrid er in krijg want als ik bij settings kijk en dan accounts en kies real debrid authorize krijg ik een heel andere iets wat niks met gewoon real debrid te maken heeft want het verwijst dan naar tiny echt vaag

wie weet de oplossing

Fen Light AM is een fork van de originele Fen Light. De tiny url verwijst gewoon door naar real debrid. Dus je kan of de url gebruiken of met je smartphone de QR code scannen om op de website van Real debrid te komen.
Wil je liever de originele Fen Light dan kan je die onder andere vinden in de Umbrella repository.

Fen Light AM is een fork van de originele Fen Light. De tiny url verwijst gewoon door naar real debrid. Dus je kan of de url gebruiken of met je smartphone de QR code scannen om op de website van Real debrid te komen.
Wil je liever de originele Fen Light dan kan je die onder andere vinden in de Umbrella repository.
ik geen ook op de pc naar de website van real debrid en de die code overnemen die er stond maar jammer genoeg real ze nee ken ik niet

dus ik veder zoeken en ik vond een ouwe plugin.video.fenlight-2.0.04 en toen die eerst gedaan maar en toen kreeg ik wel de juiste voor real debrid en toen dat klaar was toen de fen am plugin.video.fenlight-2.1.21 gedaan en toen wet die bij gewerkt en hij nam mijn real over dus hier is het nu klaar

maar wat u ze met tiny dat kreeg ik niet klaar

Ik heb die tiny url link even in een browser op pc ingevoerd en dan kom ik rechtstreeks op de real debrid website. Maar de originele Fen light werkt ook nog prima. 2.0.04 is een oude versie. De 2.0.07 versie kan je halen uit de Umbrella repository, even googlen op "Best Kodi Addons".

bedankt voor de tip . zo veer ik weet wet fen light 2.0.0.7 veder toch niet meer bij gewerkt om dat de makker er mee is gestopt ? dat daarom er nu fen light am is . of heb ik dat fout

• Like
Reacties: B. web
@mrmiyagi Een nieuwe anonieme ontwikkelaar volgens een bericht op Reddit. Met een nieuwe repository kun je de vorige versie van Fen Light updaten.
Fen Light werkt nog goed en Fen Light AM is er nog maar net als nieuwe Fork. Misschien beter even afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen en of de Fork versie populair gaat worden.

• Like
Reacties: mrmiyagi
@mrmiyagi Een nieuwe anonieme ontwikkelaar volgens een bericht op Reddit. Met een nieuwe repository kun je de vorige versie van Fen Light updaten.
Fen Light werkt nog goed en Fen Light AM is er nog maar net als nieuwe Fork. Misschien beter even afwachten hoe het zich verder gaat ontwikkelen en of de Fork versie populair gaat worden.

bedankt voor alles ik heb de AM versie er toch maar af gehaald en heb er eerst maar gewoon fen light 2.0.0.7 op gezet samen met seren dan zit ik eerst wel even goed weer

en dan wachten we af wat de AM versie gaat doen

• Like
Reacties: B. web