Formuler z10 werkt slecht met nieuwe tv Lg g3 serie

John142

Forumlid
29 jan 2017
14
3
6
72
Dag allemaal,
ik heb een z10 Formuler werkte prima met vorige tv van LG nu heb ik een nieuwe Lg de g3 serie en bij het zappen op de formuler gaat het beeld eerst op zwart voordat hij de zender laat zien. Dat doet hij overigens alleen als ik wissel tussen bv uk en usa, blijf ik zappen op usa, niks aan de hand, wissel ik naar Belgie, gaat hij eerst op zwart.

ik hoop dat iemand een idee heeft aan welke instellingen dat kan liggen
 
Heb zelf geen formular, maar heeft het niet te maken met framerate switching. Weet het niet zeker.
 
Ik heb absoluut geen idee of ik dat kan wijzigen en of dat in de Formuler of in de tv moet gebeuren, dank voor je reactie
 
Dave, dank je wel. Je hebt me heel erg geholpen want het bleek inderdaad met afr te maken te hebben, het zat hem in de A van automatisch.
mijn formuler stond ingesteld op Automatische frame rate, toen ik die op uit gezet had, was het probleem over.

nogmaals mijn dank
 
  • Like
Reacties: davevanduffelen
Dat klopt dat het te maken heeft met AFR maar wat je nu krijgt wanneer je het uit hebt gedaan is dat bij sommige IPTV providers bij bijvoorbeeld Ziggo of ESPN kanalen je bij een voetbalwedstrijd kleine haperingen gaat zien in het beeld van een miliseconde als het ware maar je ziet het wel.

Overigens ook bij normale zenders als RTL4 maar daar moet je je extra concentreren om het te zien.
 
Dat klopt dat het te maken heeft met AFR maar wat je nu krijgt wanneer je het uit hebt gedaan is dat bij sommige IPTV providers bij bijvoorbeeld Ziggo of ESPN kanalen je bij een voetbalwedstrijd kleine haperingen gaat zien in het beeld van een miliseconde als het ware maar je ziet het wel.

Overigens ook bij normale zenders als RTL4 maar daar moet je je extra concentreren om het te zien.
Dank voor je reactie, hopelijk verhelpt de update van vandaag voor de formuler het probleem