Opgelost Frank kodi werkt bij mij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

funcard66

Forumlid
1 okt 2016
6
0
1
57
Probeer al een paar dagen Frank kodi te installeren op mij xiaomi mi box 3 s met Android 5,1.
Maar het lukt mij maar niet,elke keer een heleboel fouten geeft die aan en installeeerd hem dus niet.
Alle andere builds die ik heb geprobeerd via ares wizard installeert die allemaal zonder problemen.
Wie heeft hier meer last van of een oplossing hier voor.
Alvast bedankt.
 
Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie, dit is enkele dagen geleden ook behandeld maar voor dit keer.
Je kunt daar kiezen uit twee versies de 16.1 die goed werkt ,en de 17 waar Frank nog een keer naar moet kijken om daar de problemen te verhelpen

Dus succes met de 16.1 of een andere build keuze :)
 
Beter lezen dan,want dat was ik zelf enkele dagen geleden.als je dan goed leest heb ik ze allebei uitgeprobeerd en de 17 heb ik maar laten vallen.
De 16 heb ik het ook over dat ik daar allemaal fouten bij krijg en bij andere builds geen last van heb.
En de zoek functie heeft weinig nut als daar nog geen antwoord op is gegeven.
Misschien dat meer mensen hier last van hebben.
Alvast bedankt.
 
Nou sorry hoor ,als je had aangegeven dat dit je tweede topic al was over dit onderwerp, en de info die je nu geeft in je tweede bijdrage TOEN al verstrekt had ..dan had je deze hulpverlener vermoedelijk niet geadviseerd een cursus lezen te volgen.
 
Info was volgens mij toch voldoende.
Maar wie kan mij uitleggen dat bijna alle Jarvis 16.1 builds bij ares wizard wel gewoon werken,en die vanfrank kodi heel veel fouten geeft.
Kan je Frank kodi ook ergens anders vandaan halen dan bij ares wizard.
Alvast bedankt.
Fijne zondag allemaal
 
Nou daar verschillen we dan van mening in.
Volgens mij is deze build alleen daar verkrijgbaar ..of je moet Frank persoonlijk via pm benaderen voor een passende oplossing

Ook een fijne Zondag
 
Ik vind het alleen raar dat die van Frank niet werkt en de rest wel,en ik heb er aardig wat getest.
Die van Frank is ook wel een stuk groter dan de meesten,maar misschien dat hij mij zal kunnen helpen.
Zal hem graag eens willen testen.
Iemand nog een tip over een goede Nederlandse repo of addon.
 
Dit begint aardig een onderonsje te worden tussen ons twee haha

Een goede Nederlandse build die je vindt waar je build van Frank ook zocht is Creatieve TV box dutch. . een beknopte beschijving van deze build, vindt je elders op dit forum.

Wederom een goede Zondag toegewenst
 
Heb bij de Frankodi ook 1 x foutmeldingen gehad maar dat kwam omdat ik vergeten was
een schone install te doen.
Heb m gister nog op een boxje gezet en geen enkel probleem.
Er staat op areswizard trouwens nog een nl build
weet niet meer exact de plaats maar dacht ergens tussen de 240-250
de naam is Hellra1serNL
 
Bij mij gaf die wel meer als 1 fout geloof 33 met schone installatie,en kon hem daarom ook niet installeren.
Maar bedankt voor de tip zal straks als ik thuis ben even kijken naar die build.
 
even voor de duidelijkheid, er zijn meerdere topics op dit forum die 2 dingen behandelen:

A ) Hoe installeer je Frankodi via Ares Wizard
B ) Wat als het niet lukt

m.a.w. ik gooi hier een slotje op :slotje:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.