Geen Kodi streams meer, foutmeldingen

Als je deze straks wilt terugzetten nadat je LibreElec opnieuw hebt geïnstalleerd dan kan het zijn dat je ook de problemen terug zet.
Ik heb hard reset gedaan
Alles opnieuw geïnstalleerd zoals WiFi etc.
Nu nog add ons toevoegen.
Dan kijken hij het doet.
Ik betwijfel het.
Er is iets mis met de koppeling tussen mijn real-debrid en apparaat thuis.

En inderdaad met een back up kan het xijn dat ik bugs en andere problemen terugzet

Maar ik dacht voor het geval van nood toch effe back up.

Hij was toch al helemaal fuckt up.
Ik kon er niks meer mee

Mijn zwager regelt altijd de betaling dor heeft hem ook geïnstalleerd

• Like
Reacties: Shaman
Persoonlijk zou ik zeggen Umbrella en Homelander.
Ja maar bij Umbrella kwam ik niet verder als installeer via prository
Eerst zip daarna de volgende stap maar ik kreeg geen video button te zien.

Ik heb ooit een update gedaan met de Crew of Exodus en het werkte niet meer.
Nu al best lang Seren geen enkel probleem gehad.

Maar jij hebt waarschijnlijk Kodi of een ander apparaat

Ik heb Kodi op verschillende apparaten staan. Android en Android TV. Totaal geen probleem met Umbrella. Ik neem aan dat je de github url voor Umbrella gebruikt hebt? Kan natuurlijk ook een je oude en misschien wel corrupte installatie liggen. Mogelijk gaat het beter op een schone installatie.

Ik heb Kodi op verschillende apparaten staan. Android en Android TV. Totaal geen probleem met Umbrella. Ik neem aan dat je de github url voor Umbrella gebruikt hebt? Kan natuurlijk ook een je oude en misschien wel corrupte installatie liggen. Mogelijk gaat het beter op een schone installatie.
Foutmelding weer met Umbrella.
The Crew pakt ie ook niet.
Ik krijg geen melding installatie voltooid.

Hier word hé toch gek van
[automerge]1692477508[/automerge]
Heb zelf weinig kennis van raspberry. Maar volgens mij wordt de sd kaart gewist / overschreven. Hier wat oudere info: https://kodi-forum.nl/threads/kodi-op-de-raspberry-pi-installeren-met-libreelec.2751/
Of even Googlen op 'LibreElec installeren' voor recentere handleiding.
Ik heb waarschijnlijk de oude versie.
Kijk op de foto

Ik kan hem ook niet aanklikken

Bijlagen

• 20230819_222453.jpg
    20230819_222453.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 7
  • Screenshot_20230819_223509_Chrome.jpg
    Screenshot_20230819_223509_Chrome.jpg
    305,4 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Ik probeer nu een URL revolver te installeren maar ook hier krijg ik deze fout code.
Zie foto

Bijlagen

• 20230819_225603.jpg
    20230819_225603.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 10
Kan geen lokatie informatie ontvangen betekend dat er een fout in de URL zit. Of dat de URL verlopen is. Om dit te testen plak ik altijd de URL naar een repository eerst in de zoekbalk van mijn browser. Krijg je dan een foutmelding dan werkt de URL niet. Hoef je hem ook niet in Kodi te plakken.

Verder lijkt het erop dat er een oude Kodi versie op jou Raspberry draait. Vandaar dat de Umbrella addon ook niet zichtbaar is. Nou heeft Kodi op LibreElec de optie om vanuit Kodi een update uit te voeren via het instellingen menu. Moet je alleen het juiste updatekanaal kiezen. LibreElec 11.0.3 is de meest recente. Is alleen een tijd geleden dat ik met LibreElec gewerkt heb dus weet ik niet precies waar je dat kunt vinden. Maar wellicht dat een beetje snuffelen door het instellingen menu van Kodi dat vanzelf laat zien.

Laatst bewerkt:
Kan geen lokatie informatie ontvangen betekend dat er een fout in de URL zit. Of dat de URL verlopen is. Om dit te testen plak ik altijd de URL naar een repository eerst in de zoekbalk van mijn browser. Krijg je dan een foutmelding dan werkt de URL niet. Hoef je hem ook niet in Kodi te plakken.

Verder lijkt het erop dat er een oude Kodi versie op jou Raspberry draait. Vandaar dat de Umbrella addon ook niet zichtbaar is. Nou heeft Kodi op LibreElec de optie om vanuit Kodi een update uit te voeren via het instellingen menu. Moet je alleen het juiste updatekanaal kiezen. LibreElec 11.0.3 is de meest recente. Is alleen een tijd geleden dat ik met LibreElec gewerkt heb dus weet ik niet precies waar je dat kunt vinden. Maar wellicht dat een beetje snuffelen door het instellingen menu van Kodi dat vanzelf laat zien.
Waar kan ik de software updaten ?
Ik krijg die niet gevonden in mijn instellingen

Deze heb ik gister al bekeken.
Maar ik kan er maar een paar aanklikken.
Vervolgens download hij het bestand en ik kan ik hem niet openen.
Het is een klote zooi.
Niets lukt hier thuis
[automerge]1692523607[/automerge]
Er staat ook Kernel bij .ijn software en hier zie ik andere namen m.b.t software.
Dus kan ik die dan wel installeren?
[automerge]1692523875[/automerge]
Dan heb je nog Pi4
Ram
Raspberry 1,2,3 of 4

Dus weet niet wat gaat werken.

Kan alles erop gezet worden.

En hoe kan het zijn dat hij het vandeweek nog deed ?

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 9006
Kun je deze versie dan niet op de sd kaart zetten en dan installeren ?
Ja maar hoe dan ?
Hoe kom ik bij m'n SD kaart.
Hoe installeer ik het erop.
Allemaal via pc of laptop of kan het ook handmatig.

Ik kan geen bestanden downloaden omdat ik geen app heb die deze bestanden Jan openen.
Dus dan ook nog een app downloaden...
Maar welke .?????

Moedeloos

Wel belangrijk dat je weet welke versie van de Raspberry Pi je hebt. Elke versie heeft z'n eigen software/image. Via de tool op de site van LibreElec kun je dan, via je Windows PC of Laptop een SD kaartje klaarmaken voor je Raspberry.

Wel belangrijk dat je weet welke versie van de Raspberry Pi je hebt. Elke versie heeft z'n eigen software/image. Via de tool op de site van LibreElec kun je dan, via je Windows PC of Laptop een SD kaartje klaarmaken voor je Raspberry.

SD kaart in je pc, Libreelec downloaden en op de kaart zetten, dan kaart in de pi plaatsen.

Heb je hier wat aan?

Ik heb overal wat aan maar in principe met een hard reset doet hij het ook, is bijna hetzelfde toch maar ik kan nog steeds geen add ons laten werken

Ik weet ik niet wat voor Pi software ik heb

Welke van Pi heb ik ???

Ik kan alles ol de SD kaart zetten naar misschien zijn is de verkeerde software

Zoals ik al zei ik heb er geen verstand van.
En ik kan wel dingen in mijn files zetten enzo maar welke software ik moet hebben i don't know

Wat staat er bij Instellingen - systeeminformatie in Kodi? Mogelijk dat we daar iets wijzer worden over welke versie je nodig hebt. Want zoals je bij LibreElec kunt lezen, bijna alle versies van de Pi hebben hun eigen software nodig.

Heb jij trouwens in je instellingenmenu in Kodi een tabblad "LibreElec "?

Laatst bewerkt:
Wat staat er bij Instellingen - systeeminformatie in Kodi? Mogelijk dat we daar iets wijzer worden over welke versie je nodig hebt. Want zoals je bij LibreElec kunt lezen, bijna alle versies van de Pi hebben hun eigen software nodig.
Kodi 18.9
Linux Kernel
4.19.x

Maar die kon ik niet downloaden van een link die ik kreeg hier van iemand.
Er stond ok bij: oude versie 2020

Dus weet niet eens of ik iet kan downloaden

Maar is een hard reset niet genoeg dan ?
Kan er dan nog steeds een fout met de server zijn of verbinding en/of met mijn kodi device en met mijn
real-debrid account?

Ik kan in ieder geval gedeeltelijk add ons installeren maar dan moet je naar repository bestand gaan en dan zie ik geen video add ons wat ik 'moet' aanklikken om te installeren.

Daar sla ik steeds vast.

Nu weer hard reset gedaan.
Onbekende bronnen aangezet.
En bij LibreELEC onderaan iets met
URL revolver aangezet.
Daar krijg je 2 opties.
Ik heb de 2e gepakt..
Maar ze leken op elkaar

Hier vind je de meest recente versies van LibreElec. Versie 11 met Kodi 20.2. Want Kodi 18 is best wel oud. Vandaar dat nieuwe addons ook niet geïnstalleerd kunnen worden. Da's ook de reden dat jij ze niet ziet.

Nu alleen nog uitvissen welke versie van de Pi jij hebt.

Dus nogmaals, heb jij in je instellingenmenu in Kodi een Tabblad "LibreElec "?

Hier vind je de meest recente versies van LibreElec. Versie 11 met Kodi 20.2. Want Kodi 18 is best wel oud. Vandaar dat nieuwe addons ook niet geïnstalleerd kunnen worden. Da's ook de reden dat jij ze niet ziet.

Nu alleen nog uitvissen welke versie van de Pi jij hebt.

Dus nogmaals, heb jij in je instellingenmenu in Kodi een Tabblad "LibreElec "?
Ja maar de add on van Seren werkte perfect vorige week snap hé

Toen moest ik betalen en ineens deed niks het meer

Exodus Redux en The Crew werkte al langer niet meer na een laatste update een jaar of 1,5 jaar terug

Seren deed het wl.

Erg raar toch

Na een hard reset moet je toch weer die add on kunnen installeren als hij het vorige week nog deed.

En waar kan ik zien waar er staat dat er veranderingen zijn m.b.t add ons en compabiliteit en werking ?

Sorry voor alle vragen maar ik vind het gewoon erg raar.

Ik kan niks meer installeren, zelfs geen URL Resolver