Geen Kodi streams meer, foutmeldingen

Hier vind je de meest recente versies van LibreElec. Versie 11 met Kodi 20.2. Want Kodi 18 is best wel oud. Vandaar dat nieuwe addons ook niet geïnstalleerd kunnen worden. Da's ook de reden dat jij ze niet ziet.

Nu alleen nog uitvissen welke versie van de Pi jij hebt.

Dus nogmaals, heb jij in je instellingenmenu in Kodi een Tabblad "LibreElec "?
Ja ik heb in mijn instellingen de optie libreELEC

Bijlagen

• 20230821_123215.jpg
    20230821_123215.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 8
  • 20230821_123133.jpg
    20230821_123133.jpg
    4,1 MB · Weergaven: 8
Vor de meeste addons heb je nu minimaal Kodi 19 nodig. Daarom lukt het installeren niet meer.

Heb je in dat menu LibreElec tabblad ook ergens de optie updaten welke je op automatisch of handmatig kunt zetten? Zo ja, zet hem op handmatig, kies updatekanaal 11 en kijk bij updaten welke versie je aangeboden krijgt. Scheelt je mogelijk een handmatige update zoals @Maxpuk hierboven voorstelt.

Kun je proberen met het risico dat het dan nog niet werkt.
Je herinnert je vast nog de update van 19 naar 20 waarbij kodi ook opnieuw moest worden geïnstalleerd omdat het anders niet goed zou gaan.(Python upgrade)

Nou, RPi2 dus en daarom deze ook downloaden van de site van Libreelec en met je pc installeren op dat sd kaartje.

Gedaan.

Gedownload op een 32gb sd kaartje
Zat een 16gb sd kaartje in

En ik sluit hem aan en hij geeft aan: geen netwerk

Precies die heb ik gedownload

Dus zeg het maar

Ben ik nou zo dom of heb ik gewoon domme pech ?????

Het probleem ligt gewoon bij het autoriseren van mijn Real debrid naar mijn kodi Seren

Ik geef de code in maar hij reageert niet

Het kan aan mijn IP adres liggen dat die is geblokkeerd maar ik heb hard reset gedaan en hij geeft gewoon netjes aan dat alles okay is

Het autoriseren tussen beide lukt niet

Dus wat kan dat zijn

Het probleem ligt gewoon bij het autoriseren van mijn Real debrid naar mijn kodi Seren

Het kan aan mijn IP adres liggen dat die is geblokkeerd maar ik heb hard reset gedaan en hij geeft gewoon netjes aan dat alles okay is

Dus wat kan dat zijn
Account verlopen?

Dus wat kan dat zijn
Is dit je oude of nieuwe SD kaartje?
Anders even een schone Kodi op telefoon, laptop of PC zetten. 1 addon installeren en kijken of je daar RD wel kunt autoriseren. Gewoon even om te testen of het op een ander apparaat met een recente Kodi wel werkt.

Seren gewoon helemaal verwijderen. Fen en Umbrella erop
Ik krijg net exodus redux er niet op.
Ik krijg foutmelding: kan niet verbinden met opslag

Dus ik kan er zoveel add ons opzetten maar dat doe ik al dagen.
Maar overal andere dingen die fout gaan of foutmeldingen geven

Het is ongelooflijk

Vorige week deed hij het nog

Zelfs na een hard reset krijg ik er niks op gezet
[automerge]1692634231[/automerge]
Anders even een schone Kodi op telefoon, laptop of PC zetten. 1 addon installeren en kijken of je daar RD wel kunt autoriseren. Gewoon even om te testen of het op een ander apparaat met een recente Kodi wel werkt.
Oude SD kaartje

Ik heb een nieuwere versie op een nieuw kaartjes gezet maar dan werkt mijn kodi niet

Alleen met het oude kaartje

De oude is 16 gb de nieuwe 32gb

Het is ongelooflijk dat niks werkt
[automerge]1692634263[/automerge]
Ik heb geen kodi op telefoon ofzo

Ik hen zo'n kastje

Deze melding krijg je als de URL niet juist is. Heeft dan weer niets met wel of geen netwerk te maken.

Als je dat nieuwe kaartje er in stopt en vanaf dat kaartje boot, dan moet je natuurlijk wel eerst je wifi activeren.
Dus ssid en ww invoeren.

Als je dat nieuwe kaartje er in stopt en vanaf dat kaartje boot, dan moet je natuurlijk wel eerst je wifi activeren.
Dus ssid en ww invoeren.
Ja maar hij gaat niet eens aan.
Hij geeft aan: geen netwerk en met de oude gaat de kodi wel aan
[automerge]1692635374[/automerge]
Deze melding krijg je als de URL niet juist is. Heeft dan weer niets met wel of geen netwerk te maken.
Klopt ik maakte een type fout verder door naar installeer vanuit repository maar krijg WÉÉR deze melding: zie foto

Dit is de Fen add on
[automerge]1692635686[/automerge]
Dat betekent dat je

Ik maakte inderdaad een type fout

Maar dan ga ik door naar installeer van repository en ik krijg deze melding

Zie foto

Er niet toch iets zijn waar het mis gaat

Ik denk tussen real debrid account en kodi device

Of met m'n ip adres is iets

Bijlagen

• 20230821_182733.jpg
    20230821_182733.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 7
  • 20230821_182733.jpg
    20230821_182733.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Waar haal je de URL weg? Misschien loop je met een verouderde url te klooien.

Google eens op "kodi trending addons"
[automerge]1692636339[/automerge]
Trouwens hier de URL niet posten