Geen Kodi streams meer, foutmeldingen

@stone747 Goed om te horen dat het geen Minix X8 is maar de iets nieuwere Minix UH9. Een Minix UH9 heeft Android 6. Daar kan wel een nieuwe kodi op draaien. Dat een en ander niet meer werkt is op te lossen door de oude Kodi geheel te verwijderen.

Even Kodi helemaal verwijderen via Instellingen > Apps en nieuwe Kodi uit de Google playstore halen.

Taal instellen op Nederlands. Via instellingen (tandwieltje) > Interface > Regional > Language > Dutch.

Daarna kan je naar wens een add on installeren. Even googlen op "Best Kodi Addons" en gebruik er 1 of 2 uit de actuele top 10. Scrubs V2 is bijvoorbeeld nu het populairst.

En voor ondertiteling kan je hier even kijken:
Daar staat ook hoe je dit kan installeren.

@stone747 Goed om te horen dat het geen Minix X8 is maar de iets nieuwere Minix UH9. Een Minix UH9 heeft Android 6. Daar kan wel een nieuwe kodi op draaien. Dat een en ander niet meer werkt is op te lossen door de oude Kodi geheel te verwijderen.

Even Kodi helemaal verwijderen via Instellingen > Apps en nieuwe Kodi uit de Google playstore halen.

Taal instellen op Nederlands. Via instellingen (tandwieltje) > Interface > Regional > Language > Dutch.

Daarna kan je naar wens een add on installeren. Even googlen op "Best Kodi Addons" en gebruik er 1 of 2 uit de actuele top 10. Scrubs V2 is bijvoorbeeld nu het populairst.

En voor ondertiteling kan je hier even kijken:
Daar staat ook hoe je dit kan installeren.
Kodi verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar de rest krijg ik helaas niet voor elkaar ,is het mogelijk om langs iemand te komen om dit op te lossen in de buurt van Breda uiteraard tegen betaling.Je mag mij een mail sturen ,mijn zoons zouden dit ook kunnen waarderen.Hij heeft alle addons verwijderd.

Laatst bewerkt:
@stone747 Dit forum is bedoeld voor gratis online hulp en antwoord op je vragen. Als je het zelf probeert dan leer je ook meteen hoe het werkt voor een volgende keer.
Heb je het wel geprobeerd? en op welk moment loop je vast?

Taal instellen staat hier ook beeld voor beeld uitgelegd:

En voor een add on: Als je hebt gegoogeld wat ik eerder heb geschreven, dan zie je dat het stap voor stap en beeld voor beeld wordt uitgelegd hoe je een add-on kan installeren.

@stone747 Dit forum is bedoeld voor gratis online hulp en antwoord op je vragen. Als je het zelf probeert dan leer je ook meteen hoe het werkt voor een volgende keer.
Heb je het wel geprobeerd? en op welk moment loop je vast?

Taal instellen staat hier ook beeld voor beeld uitgelegd:

En voor een add on: Als je hebt gegoogeld wat ik eerder heb geschreven, dan zie je dat het stap voor stap en beeld voor beeld wordt uitgelegd hoe je een add-on kan installeren.
Zeker heb ik het geprobeerd kodi nexus staat er nu op kon geen echte addons vinden ,diverse sites bezocht zoals best working kodi addons tenslotte geprobeerd via zip extractor stappen opgevolgd bij stap 11 of 12 gaat hij gewoon niet verder.Ik ben gewend net als bij je telefoon een app te downloaden maar ik zie niet echt hier addon downloaden.

Je was al goed op weg en had de juiste site gevonden. Handig om dat even op een laptop of pc te bekijken en dan stap voor stap op je mediaspeler in te voeren. Probeer dan bijvoorbeeld de add on Scrubs V2 en volg de instrukties beeld voor beeld. Na een paar pogingen gaat dat vast lukken.

• Like
Reacties: mrmiyagi
Allen bedankt het is mij gelukt om mijn minix UH9 te upgraden en nieuwe addons erop te zetten ,bedankt voor het advies.
En weet je wat nou het mooie is in dit verhaal, je hebt A: geld bespaard door het zelf te doen, en B: geleerd door het zelf te doen, waardoor je de volgende keer het zelf kunt oplossen en niet direct de portemonee te trekken om het door anderen te laten oplossen.

en dat is de insteek die we hier hebben, elkaar helpen zonder daar financiële bedoelingen bij te hebben.😉

ik heb bewust niet gereageerd, omdat ik zag dat je al goed geholpen werd door mijn collega en andere gerespecteerde leden.

mocht je je er voor interesseren, je zou eens kunnen rondneuzen in de verschillende topics, waarbij de tutorial sectie erg handig is.

er staat een schat aan informatie op.😁

fijn dat het je gelukt is, en veel kijkplezier👍🏼