[GEEN ONDERSTEUNING MEER] Dit is TV Seven APK voor Android (Voor Telefoons, Android Boxen etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.204
216
25
You must be registered for see medias

You must be registered for see images


Nu nog gemakkelijker, sneller & stijlvoller.

Uiterlijk
Een geheel nieuw, fris uiterlijk. Vanaf NU kijk je binnen 3 stappen de film, series, sportwedstrijd of livestream die jij wilt zien!

Films & Series
  • Automatisch afspelen; kies, klik, kijk!
  • In één oogopslag jouw film of serie
  • Met één druk op de knop trailers bekijken van een film of serie
  • Optimale 3D ondersteuning

Live TV

Een nieuw overzichtelijker menu, handige "one-touch" zapfunctie, overzicht per land, een vernieuwde favorieten functie en meer

Sport
Volledige live sport ondersteuning, real-time overzicht per sport, wedstrijd en nog veel meer

XXX
Vanavond geen DIT is TV & chill? Bekijk dan nu full-lengt natuurfilms, met volledige weergave van alle genres en zoekopdrachten. Iedereen komt aan zijn/haar trekken! Natuurlijk voorzien van een kinderslot.


Extra
Uitzending gemist bekijken van alle Nederlandse commeciele en publieke omroepen, Youtube, Vevo, TED talks, Dumpert, Alle denkbare muzieknummers streamen en nog veel meer.

Download:
Voordat je de download kunt zien moet je eerst een bedankje achter laten in dit topic. Wil je ook graag dat we je eventueel helpen bij fouten of problemen? Stel je zelf dan eerst netjes voor.
[hide]
http://addons.kodi-forum.nl/Android/DITisTV/DITisTVSeven.apk

Houd het forum goed in de gaten voor eventuele updates, en bug fixes zo loop je nooit de kans dat straks niks meer werkt!
[/hide]

Installatie handleiding:


Als je Kodi al geïnstalleerd hebt, verwijder deze dan eerst. Open daarna deze app. Voor meer informatie moet je de installatie handleiding bekijken.

Veel kijk plezier!

!!!!!!! Heb je vragen, problemen of lukt iets niet? Maak dan a.u.b HIER een topic. HULP VRAGEN VIA DIT TOPIC WORDEN VERWIJDERD & GENEGEERD !!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Kan je hem aub uploaded zoals de alive dat we via kodi kunnen installeren zonder de apk?
 
Superrrrrrrr, bedankt...word echt gewaardeerd mannen Arjan en Beschier "Keep them rolling"
 
  • Like
Reacties: Eric Hebs
Hallo, ik krijg dit niet van mijn TV blijft zichtbaar tijdens afspelen enz...aangezien mijn TV geen Touchscreen is!
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: A1A
Hallo, ik krijg dit niet van mijn TV blijft zichtbaar tijdens afspelen enz...aangezien mijn TV geen Touchscreen is!
You must be registered for see images attach
Heb je al gewoon met de pijltjes toetsen naar oke proberen te gaan? Of op exit gedrukt?
 
  • Like
Reacties: k1bkc
Heb je al gewoon met de pijltjes toetsen naar oke proberen te gaan? Of op exit gedrukt?
Ja, merkwaardig...voorheen geen probleem nu is het er en gaat niet weg...ook bij instelling osd gekeken en lost ook niets op!! Ik zie dat pijltjes enof exit ook geen reactie.
 
Ja, merkwaardig...voorheen geen probleem nu is het er en gaat niet weg...ook bij instelling osd gekeken en lost ook niets op!! Ik zie dat pijltjes enof exit ook geen reactie.
Neem anders even contact op met dit is tv zelf dat je die melding krijgt. Misschien weten zij er meer van.
 
Je zou ook de APK nog een keer opnieuw kunnen runnen, eerst kodi verwijderen natuurlijk.
Ik denk dat het door jouw android box komt die tegen kodi zegt dat je over een touchscreen beschikt. Wat je trouwens ook kunt doen (!) een muis aansluiten op je android box, meestal kun je hem daarmee wel weg klikken. Succes!
 
  • Like
Reacties: Hans
Je zou ook de APK nog een keer opnieuw kunnen runnen, eerst kodi verwijderen natuurlijk.
Ik denk dat het door jouw android box komt die tegen kodi zegt dat je over een touchscreen beschikt. Wat je trouwens ook kunt doen (!) een muis aansluiten op je android box, meestal kun je hem daarmee wel weg klikken. Succes!
Arjan, t'is gelukt...stom dat ik er zelf niet aan had gedacht om met een muis het weg te klikken! Alweer een tevreden gebruiker, bedankt voor je hulp!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.