[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals, ik heb tivimate. Daar wordt automatisch aangegeven of iets 1080 of 720 pixels heeft.
Tivimate geeft aan 4096x2160. Dat heeft hij nooit gedaan. Dus het is niet zo dat er gezegd wordt 4k terwijl het eigenlijk 1080 of 720 is.
 
Nogmaals, ik heb tivimate. Daar wordt automatisch aangegeven of iets 1080 of 720 pixels heeft.
Tivimate geeft aan 4096x2160. Dat heeft hij nooit gedaan. Dus het is niet zo dat er gezegd wordt 4k terwijl het eigenlijk 1080 of 720 is.
Ok, interresant, ik ga vanaf september toch nog een lijntje van wesopro kopen. Moet ik dan een bepaalde server aanvragen?
 
Nogmaals, ik heb tivimate. Daar wordt automatisch aangegeven of iets 1080 of 720 pixels heeft.
Tivimate geeft aan 4096x2160. Dat heeft hij nooit gedaan. Dus het is niet zo dat er gezegd wordt 4k terwijl het eigenlijk 1080 of 720 is.
Is dat niet gewoon geupscale'de 1080HD? Zo kan je alle zenders op 4K resolutie zetten; maar als de bron geen 4K is - gaat het niets verschil maken met een 1080HD bron die je eigen tv upscaled naar 4K..
 
Dat wou ik weten. Begreep niet dat tivimate het anders zo zou aangeven. Maakt me overigens niet zoveel uit omdat het beeld al verbeterd wordt maar vroeg me alleen af.
 
Nav jullie reacties maar eens esun getest. Gebruik al datoo wat je onder allerlei namen tegenkomt. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de kwaliteit. Het enige dat mist is de EPG. Ben bezig met de aanbieder die het doorgezet heeft naar "de technische dienst"" 🥱 Ik weet dat ik een externe epg kan gebruiken. Doe ik al als backup. Maar native vind ik beter en vollediger.
 
Nav jullie reacties maar eens esun getest. Gebruik al datoo wat je onder allerlei namen tegenkomt. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de kwaliteit. Het enige dat mist is de EPG. Ben bezig met de aanbieder die het doorgezet heeft naar "de technische dienst"" 🥱 Ik weet dat ik een externe epg kan gebruiken. Doe ik al als backup. Maar native vind ik beter en vollediger.
Bij mij werkt de EPG gewoon hoor met tivimate
 
IPTV van Esun vindt ik nergens op Ali of kopen jullie dat via een andere side.
 
Wel daar vragen achter ; line.4k-eu server ofwel het 8k+ pakket. Kost 40-50 euro. Want de goedkopere van esun (20 euro) die is niet goed!
 
Films en series is VOD geen kanalen.
Maar hoe meer kanalen hoe beter toch kun je zelf een mooie selectie uit halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.