[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een refund aangevraagd, en ontvangen, van Homebee via Sellix.io omdat ik de beeldkwaliteit aanzienlijk slechter vond dan die van Soonjus (4kott) via Aliexpress en bovendien m3u4u.com niet werkte. Het aanbod was wel hetzelfde.

Heeft iemand nog een goed alternatief?
 
Gisteren de vergelijking kunnen maken met de Homebee 4KOTT en de MAXHD.
MaxHD heeft 11.5K zenders, heeft niet alle NL aanbod en mist bijvoorbeeld het PPV (Pay Per View stuk).

4KOTT is precies wat ik al had - heeft ook het PPV en Viaplay in 50fps. Totaal aanbod is echt fors meer dan bij MAXHD - 16K zenders en 2.5x meer VOD/ Content van de bekende diensten.
 
Gisteren de vergelijking kunnen maken met de Homebee 4KOTT en de MAXHD.
MaxHD heeft 11.5K zenders, heeft niet alle NL aanbod en mist bijvoorbeeld het PPV (Pay Per View stuk).

4KOTT is precies wat ik al had - heeft ook het PPV en Viaplay in 50fps. Totaal aanbod is echt fors meer dan bij MAXHD - 16K zenders en 2.5x meer VOD/ Content van de bekende diensten.
Behalve Viaplay geen 50fps op de Nederlanders?
 
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Ik heb voorheen met mijn vorige abo op de 4K-ott-server een eigen lijst aangemaakt op m3u4u.com, maar als ik de inloggegevens gebruik van mijn nieuwe abo via Sellix.io geeft ie een foutmelding ('we couldn't download the file').
Post automatically merged:


Ik lees op de wiki dat de aanbieder m3u4u waarschijnlijk blokkeert, dus heb ff een bericht gestuurd.
Hoe heb je dit opgelost want ik krijg dezelfde foutmelding. Ik gebruik line.4k-feast.com
 
Huidige soonjus account is via de uhd url. Vraag nu een test aan voor vrienden om te testen krijg je de 4k lijn. Hopen dat soonjus blijft, de communicatie gaat meer via de mail in de chat van alieexpress zeggen ze er nog weinig over.
 
Huidige soonjus account is via de uhd url. Vraag nu een test aan voor vrienden om te testen krijg je de 4k lijn. Hopen dat soonjus blijft, de communicatie gaat meer via de mail in de chat van alieexpress zeggen ze er nog weinig over.
Je krijgt een lijn aangeboden maar de rest werkt ook allemaal is gewoon 4kott server.
 
Korte vraag, ik heb Soonjus IPTV en ga binnenkort op vakantie naar Kroatië. Kan ik daar ook gebruik maken van IPTV of is het geolocked in Nederland? If so, kan ik er dan iets aan doen door hem een bericht te sturen?
Soon lockt je op het land waar je het eerste keer gebruikt. Met een VPN werkt het zeer moeizaam, hij zegt zelf dat het niet kan
Post automatically merged:

Vragen of je abbo op VPN gezet kan worden. Dan je atijd en overal kijken!
Soon werkt zeer moeizaam met VPN. Hij zegt zelf dat het niet kan. Achter de VPN zijn er maar een paar IP's waar het op draait, en soms krijg je die dus gewoon niet toegewezen van je VPN. Het beste resultaat kreeg ik nog door de 1ste installatie te doen zonder VPN zodat hij goed kan locken op jouw land. Daarna VPN gebruiken als je wilt kijken. Maar soms moet je heel erg zoeken om een IP te vinden waar hij het dan op doet. Laatst lukte dat helemaal nietmeer....VPN uit en gelijk perfect beeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.