[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Homebee is wellicht te vinden door er sellix.io achter te zetten. Ikzelf vind de 4kott wel een aanrader.
Bedankt. Mijn bericht is verwijderd zie ik. Geen idee waarom. Ik heb bij homebee een 24 uur test aangevraagd. Schappelijke prijzen. Ze hebben aardig wat opties die me allemaal niets zeggen (cobra, maxHD, 4kott), maar 4kott hoor ik vaker voorbij komen dus ga daar maar voor denk ik. 😊
 
Is
Homebee is wellicht te vinden door er sellix.io achter te zetten. Ikzelf vind de 4kott wel een aanrader.
Ik doe wat verkeerd denk of snap het niet, maar lukt mij niet om het te vinden. Is misschien tv show hetzelfde als Homebee.
 
Nou ik was eerst wel echt super fan van 4kott maar laaste tijd vind ik ze echt slecht...
Film update idem ga op zoek naar een andere server
 
Succes met de zoektoch! Hoor graag naar wie je gaat overstappen.
Je hebt tegenwoordig verschillende en beter dan 4k ott trex bijvoorbeeld.. iets duurder maar veel meer aanbod een snellere releases van films vind het op 4kott laaste tijd ook veel minder
 
Je hebt tegenwoordig verschillende en beter dan 4k ott trex bijvoorbeeld.. iets duurder maar veel meer aanbod een snellere releases van films vind het op 4kott laaste tijd ook veel minder
Net een maandje TREX genomen. Is even vergelijken met 4KOTT. Ze zeggen dat ze 4K zenders hebben, maar zie al die dat ge-upscaled is van FHD naar 4K.
 
Net een maandje TREX genomen. Is even vergelijken met 4KOTT. Ze zeggen dat ze 4K zenders hebben, maar zie al die dat ge-upscaled is van FHD naar 4K.
Hoeveel echte 4k zenders zijn er die zijn ook op 1 hand te tellen.
Blijft een verkooppraatje uit eindelijk 😉

Hoeveel fps zijn de zenders?
 
Ik heb gisteren nog de speelfilm Prey gekeken, dus SoonJus werkt hier gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.