[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou deze dus misschien niet werken in het buitenland omdat er die : in zitten.
En als je dat zelf veranderd in zou het dan wel in het buitenland werken?
Post automatically merged:

Dan zou deze dus misschien niet werken in het buitenland omdat er die : in zitten.
En als je dat zelf veranderd in zou het dan wel in het buitenland werken?
Net berichtje terug gekregen van de IPTV aanbieder Tech-store van Ali en mijn link zou ook buiten Nederland werken.
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand me vertellen of je bij 1 van deze chinese aanbieders ook programmas vanaf het begin kunt starten?
Kun je hier wat meer over vertellen wat je precies wilt? Wil je een soort uitzending gemist of gewoon Video on Demand (VOD). Dit laatste kan ook bij de Chinees.
 
Dan zou deze dus misschien niet werken in het buitenland omdat er die : in zitten.
En als je dat zelf veranderd in zou het dan wel in het buitenland werken?
Post automatically merged:


Net berichtje terug gekregen van de aanbieder IPTV Tech-store van Ali en mijn link zou ook buiten Nederland werken.
Dat werkt ook niet.
Bedankt voor alle hulp maar die WesoPro gaat net niet worden voor mij.
Beeld is prima maar de support vind ik erg matig. DIe Patrick waar iedereen het hier over heeft reageert op geen enkele van mijn vragen.
Ik vind de support persoonlijk maar matig dus.
 
Dat werkt ook niet.
Bedankt voor alle hulp maar die WesoPro gaat net niet worden voor mij.
Beeld is prima maar de support vind ik erg matig. DIe Patrick waar iedereen het hier over heeft reageert op geen enkele van mijn vragen.
Ik vind de support persoonlijk maar matig dus.
Jammer dat je slechte support ervaart met hem. Ik ben vol lof over hem te spreken. Goede support. Helpt je van A tot Z. Hij heeft mij geholpen toen het bij hem al half 3 's nachts was. Hij wilde zo lang door gaan totdat iptv op mijn ontvanger werkte. Top service.
Heb je hem ook al benaderd via Whatsapp?
 
Jammer dat je slechte support ervaart met hem. Ik ben vol lof over hem te spreken. Goede support. Helpt je van A tot Z. Hij heeft mij geholpen toen het bij hem al half 3 's nachts was. Hij wilde zo lang door gaan totdat iptv op mijn ontvanger werkte. Top service.
Heb je hem ook al benaderd via Whatsapp?
Ik heb bij hem blijkbaar IPTV2 gekocht ipv IPTV6. En bij IPTV2 zit geen EPG hoor ik nu..................
Tja, geen wonder dat het niet werkt dus.
 
O dat is het verschil. Heb ook IPTV6. Ik kon de verschillen niet zien op de pagina. Epg heb ik dus ook. Is vrij goed.
 
ja ik vraag mij ook af wat de verschillen zijn tussen iptv 1, iptv 2 enz
Ik heb het eens nagevraagd en iptv1 was alleen voor Frankerijk bestemd...

.
Ik heb bij hem blijkbaar IPTV2 gekocht ipv IPTV6. En bij IPTV2 zit geen EPG hoor ik nu..................
Tja, geen wonder dat het niet werkt dus.
Laat je het toch overzetten naar IPTV6 ? want ik zie dat de prijzen van IPTV2 en IPTV6 gelijk zijn...



PS:
Bij de eerste contact vroeg Patrick naar de voorkeur van welk land (en) ik wou kijken ,
en toen raadde hij mij dan ook IPTV6 aan.!
 
Dat werkt ook niet.
Bedankt voor alle hulp maar die WesoPro gaat net niet worden voor mij.
Beeld is prima maar de support vind ik erg matig. DIe Patrick waar iedereen het hier over heeft reageert op geen enkele van mijn vragen.
Ik vind de support persoonlijk maar matig dus.
De sjenees wat bij mij reageerde zij dat de link Van hem wel werkt in het buitenland, zal het eens uitproberen als ik in belgie of duitsland ben
woon toch aan de grens.
 
en is dat beeld dan evengoed als de nederlandse aanbieders? Of iets slechter?
Ik vind de IPTV6 zeer goed van beeld ik ga zelfs meer zeggen het is de beste server die ik al heb gehad voor Playsports van 1 tot 6 heb je in kabelbox zuiverheid zonder wazig groene vlekken wat ik op alle andere heb (2 bekende aanbieders)
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Mijn alie lijntje werkt inmiddels weer...

Hello my friend, code is working now,Reset and refresh channel list..

En nu nog beter ook.. Had paar zenders die het niet deden.. Nu wel..
 
Ik vind de IPTV6 zeer goed van beeld ik ga zelfs meer zeggen het is de beste server die ik al heb gehad voor Playsports van 1 tot 6 heb je in kabelbox zuiverheid zonder wazig groene vlekken wat ik op alle andere heb (2 bekende aanbieders)
aha, en zelfs al 6 play sports kanalen. Ja dan kan het niet beter é
 
Welke app gebruik je?
Het meest IPTV extreme pro, maar ook IPTV pro en en IPTV smarters. Maar het liefst EPTV extreme pro dus.

PS. Voor IPTV extreme pro heb ik intussen ontdekt wat je moet doen. ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.