[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
wesopro en acebird hebben de prijzen opgevoerd zouden ze vanuit nederland opdracht hebben gekregen ?
Vandaag nog even ... Wesopro gecheckt.........
zijn nog ongeveer de zelfde prijs ( als 10 maanden geleden ) .....+/- € 33,00 euries. "Jaar Abbootje" .
?? ?
 
Beste,

Ik heb een abbo lopen voor half jaartje, ik heb wat kleine problemen.
Mijn link werkt niet, kan geen verbinding maken met de server.
Ook werkt mijn loging niet voor android, maar nu komt het.
Als ik een VPN gebruik dan werkt gewoon alles.

Heb al mijn modem full reset gedaan, maar helpt niet.
Zijn er nog andere acties die ik moet doen ?
Volgens de seller mocht een vpn niet.

Enige idee hoe ik het zonder vpn werkende kan krijgen ?
Voor dat ik alles testige met vpn had de seller gezegd dat ik mijn codes moet resetten.
Heb nog altijd geen idee waar en hoe ik dit moet doen. Op dat antwoord wacht ik wel nog.
 
Lijkt op een IP blok, kijk na wat je ip is met bv


Verzoekje reseller te controleren of er een block op je ip zit
 
Ik heb een vraag ik gebruik de iptv smarters pro maar krijg bij b.v History, Discovery geen Nederlandse ondertiteling werkend maar bij filmnet staat het er wel automatisch bij.
Ik heb bij instellingen al de mx speler pro en de VLC speler (staan allebei op Nederlandse ondertiteling) geprobeerd maar zonder resultaat.
Ligt het aan de provider of moet ik nog iets erbij downloaden.
Ik ben een leek dus alle hulp is welkom
Als deze vraag al is gesteld kan iemand mij dan naar dit topic verwijzen.
 
wat voor provider heb je, bij de meeste alie aanbieders word dat niet meegeleverd bij bv mytvonline gofast enz. wel zijn nederlandse aanbieders
 
  • Like
Reacties: Tommie65
Ik heb een vraag ik gebruik de iptv smarters pro maar krijg bij b.v History, Discovery geen Nederlandse ondertiteling werkend maar bij filmnet staat het er wel automatisch bij.
Ik heb bij instellingen al de mx speler pro en de VLC speler (staan allebei op Nederlandse ondertiteling) geprobeerd maar zonder resultaat.
Ligt het aan de provider of moet ik nog iets erbij downloaden.
Ik ben een leek dus alle hulp is welkom
Als deze vraag al is gesteld kan iemand mij dan naar dit topic verwijzen.
Discovery HD: Nederlandse ondertitels.
Discovery World: Geen ondertitels
Discovery Science: Geen ondertitels
History HD: Geen ondertitels
Bij Film 1 inderdaad overal ondertitels.
Kijk ik History HD via CI module heb ik ook geen ondertitels.

Volgens mij heeft en en ander te maken met ingebakken ondertitels en los "bijgeleverde"ondertitels.
 
  • Like
Reacties: Tommie65
Discovery HD: Nederlandse ondertitels.
Discovery World: Geen ondertitels
Discovery Science: Geen ondertitels
History HD: Geen ondertitels
Bij Film 1 inderdaad overal ondertitels.
Kijk ik History HD via CI module heb ik ook geen ondertitels.

Volgens mij heeft en en ander te maken met ingebakken ondertitels en los "bijgeleverde"ondertitels.
dat klopt filmnet en een paar discovery's hebben ingebakken ondertitels bij de nederlandse aanbieders worden ze vaak wel erbij geleverd maar die van onze chinese vrienden niet
 
dat klopt filmnet en een paar discovery's hebben ingebakken ondertitels bij de nederlandse aanbieders worden ze vaak wel erbij geleverd maar die van onze chinese vrienden niet
History HD via Ziggo (CI module) dus ook niet hier, wel vreemd dan eigenlijk.
 
Hallo ik ben aan het uitzoeken voor een 2e lijntje iptv die ik graag onder kodi met epg wil laten draaien nu heeft wesopro wel m3u maar geen groepen in kodi iemand een idee welke provider ik moet hebben.
 
Hallo ik ben aan het uitzoeken voor een 2e lijntje iptv die ik graag onder kodi met epg wil laten draaien nu heeft wesopro wel m3u maar geen groepen in kodi iemand een idee welke provider ik moet hebben.
Je zou kunnen informeren bij Bales digital services. Je krijgt heel snel reactie als je een mail stuurt en je kan een 24 uurs test lijn aanvragen. Even zoeken op google want een link plaatsen mag hier niet.
 
Vandaag nog even ... Wesopro gecheckt.........
zijn nog ongeveer de zelfde prijs ( als 10 maanden geleden ) .....+/- € 33,00 euries. "Jaar Abbootje" .
?? ?
Dan heeft "Patrick" het weer verlaagd inmiddels was toen ik het melde 46 euro ;)
Post automatically merged:

Beste,

Ik heb een abbo lopen voor half jaartje, ik heb wat kleine problemen.
Mijn link werkt niet, kan geen verbinding maken met de server.
Ook werkt mijn loging niet voor android, maar nu komt het.
Als ik een VPN gebruik dan werkt gewoon alles.

Heb al mijn modem full reset gedaan, maar helpt niet.
Zijn er nog andere acties die ik moet doen ?
Volgens de seller mocht een vpn niet.

Enige idee hoe ik het zonder vpn werkende kan krijgen ?
Voor dat ik alles testige met vpn had de seller gezegd dat ik mijn codes moet resetten.
Heb nog altijd geen idee waar en hoe ik dit moet doen. Op dat antwoord wacht ik wel nog.
Hebben we het hier over een alie lijntje of andere provider ?
 
Thanks de groepen werken ondertussen maar nu hoe krijg ik een EPG. Bij Kodi.
Aanbieders met een epg hebben een aparte EPG link die je moet opnemen is kodi.
Hoor dat veel aanbieders de EPG op dit moment niet op orde hebben en alle aandacht nodig hebben voor herstel van hun kanalen.
 
Zag al eerder een campagne van je ben je reseller? of heb je aandelen in deze toko!
Nee hoor, gewoon een geinteresseerde gebruiker die dagelijks de ontwikkelingen volgt bij Alie
Post automatically merged:

Nee hoor, gewoon een geinteresseerde gebruiker die dagelijks de ontwikkelingen volgt bij Alie

Doet niet onder voor Weso Pro!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.