- 25 jan 2017
- 2.168
- 1.386
- 216
- 45
Snap je punt wel hoor en ergens heb je zeker gelijk... Maar denk dat iets wat bijvoorbeeld 1€ kost de verwachtingen minder hoog liggen as iets wat 5€ kost...En dat is nou het gene wat ik nooit snap omdat het maar 46 euro per jaar kost dan maakt het geen zak uit af en toe een storing meer of minder en een duurdere leverancier wordt bijna afgebrand omdat er een storing is. En heel vaak ligt de storing bij degene die de streams aanleverd. En persoonlijk betaal ik liever wat meer voor een goede service en dat het probleem snel opgelost wordt dan dat ik 3uur moet wachten voor een of andere Chinees is reageert.
Toch mag je hetzelfde verwachten eigenlijk betaald is betaald...
Maar ik klaag niet zo snel bij de action over iets wat niet werkt wat een euro kost als iets wat bij bijvoorbeeld de mediamarkt 20 euro kost..
Maar goed eigenlijk moet ik dan wel doen....
Maar dat is mens eigen... Iets wat niet duur is kan eigenlijk niet wat wezen... (dus verwacht niet te veel)
Maar dit terzijde ik heb gewoon contact met mn alie lijntje aanbieder... En is er een probleem wordt dit gewoon opgelost..
Bel ik met ziggo krijg ik te horen "ja maar meneer ligt het niet aan uw apparatuur?" ja vanzelf ik verander dagelijks wat aan mn instellingen.. Maak ik een dagtaak van.. Gewoon voor de leuk...