(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahaha nou heb wel meer hoor, maar wil je niet met al te veel werk opzadelen voor je straks overspannen raakt:lol:
Ik raak niet zo snel overspannen hoor :p
Er moet ook niet te veel in deze build komen.
Anders wordt het een opgeblazen "pleur alle addons er maar in" build en daar kan je als gebruiker niets mee.
Juist hij moet niet te vol worden daar zijn er al genoeg van ;)
 
Is dat auto install of moet je hem opnieuw instaleren En gooi er een paar tv kanalen bij haha thanks en fijn weekend
 
Is dat auto install of moet je hem opnieuw instaleren En gooi er een paar tv kanalen bij haha thanks en fijn weekend
Ik denk dat je gewoon de plugin weer kan downloaden en over de huidige NL Build kan installeren maar dat moet ik nog even uitzoeken...ben ook op zoek hoe ik een repository kan maken zodat mensen hem daaruit kunnen halen maar dat duurt nog wel even hoor is niet zo makkelijk ;)
 
Nou dan hoef jij je niet vervelen verlopig haha
mwoah valt wel mee hoor hahaha

De XXX addons zitten er bij mij al in ze zijn nu verborgen en beveiligd met een pin
Ga nu nog even een addon toevoegen die aangevraagd is door 1 van mijn testers :p

en dan even kijken of je de nieuwe plugin en wizard over de bestaande build heen kan zetten en of dan alles behouden blijft
dus nog even geduld ;)
 
Hallo Frans,
Heb net bij iemand Kodi 17 erop gezet en natuurlijk ook jouw nieuwe skin.
Ziet er zeer goed uit, ook onder Windows 7.
Grt. Erik

enne...
Maak eric ook weer blij met een abbo:angelmusic:
 
Hallo Frans,
Heb net bij iemand Kodi 17 erop gezet en natuurlijk ook jouw nieuwe skin.
Ziet er zeer goed uit, ook onder Windows 7.
Grt. Erik

enne...
Maak eric ook weer blij met een abbo:angelmusic:
helemaal fijn om te horen

heb nu eindelijk de manier gevonden om een repository te maken dus binnenkort hoef je de plugin niet meer los te downloaden dat kan dan gewoon uit de repo gehaald worden
 
helemaal fijn om te horen

heb nu eindelijk de manier gevonden om een repository te maken dus binnenkort hoef je de plugin niet meer los te downloaden dat kan dan gewoon uit de repo gehaald worden

Ben benieuwd zou wel erg handig zijn.
Zitten daar dan ook de adons ingebakken?
En schrijft hij dan alles over de eerder skin heen.

Gr Peter
 
Ben benieuwd zou wel erg handig zijn.
Zitten daar dan ook de adons ingebakken?
En schrijft hij dan alles over de eerder skin heen.

Gr Peter
he peter

tot nu toe staat alleen de plugin voor de wizard erin maar ga nog wel even kijken of ik daar ook gewoon addons in kan zetten dat zou wel moeten kunnen zou je zo zeggen he ;)
deze kan je gewoon over je huidige skin zetten hoewel ik een clean install adviseer :)
 
Bedankt fransalmyghty,

Wacht nieuwsgierig af hoor wel waneer de mooie skin klaar is en hoe deze geplaatst moet worden.
Begrijp van jou eerst kodi verwijderen daarna weer instaleren en de nieuwe skin plaatsen.

Gr Peter
 
Ik heb vanmiddag vanuit repository de laatste update over de bestaande Kodi ( met een eerdere versie van Frans zijn build) heen gezet, geforceerd afgesloten, daarna opnieuw gestart en tataa, werkt als een speer. Daarna even de m3u link er opnieuw ingezet en oook HIPTV is weer gebruiksklaar. Je hebt weer top werk afgeleverd Frans :klappen:

:thanks:
 
Bedankt fransalmyghty,

Wacht nieuwsgierig af hoor wel waneer de mooie skin klaar is en hoe deze geplaatst moet worden.
Begrijp van jou eerst kodi verwijderen daarna weer instaleren en de nieuwe skin plaatsen.

Gr Peter
Als je de stappen volgt zoals hier staat beschreven dan moet het jou ook lukken ;)

https://kodi-forum.nl/threads/kodi-17-nl-build-by-kodi-forum-nl.2323/

Als je nog vragen hebt stel ze gerust en ik help je daarbij

succes
Ik heb vanmiddag vanuit repository de laatste update over de bestaande Kodi ( met een eerdere versie van Frans zijn build) heen gezet, geforceerd afgesloten, daarna opnieuw gestart en tataa, werkt als een speer. Daarna even de m3u link er opnieuw ingezet en oook HIPTV is weer gebruiksklaar. Je hebt weer top werk afgeleverd Frans :klappen:

:thanks:
Thanx kerel ben blij dat je er blij mee bent :p
Ik doe mn best ;)
 
  • Like
Reacties: spooks en Baseman
Status
Niet open voor verdere reacties.