Panadero
Expert
- 14 mrt 2017
- 294
- 353
- 16
- 64
Voel een testje aankomen
Hahaha,, count me in too

Kun je al iets van je ideeen of plannen onthullen @fransalmighty ?
Voel een testje aankomen

Als je een film afspeelt dan heb je boven in de balk met de play knop enzo...dan ga je naar het geluids icoontje en daar zul je zien dat je de ondertiteling kan synchroniserenMooie en fijnwerkende build!
Hoe kan ik in de build de ondertiteling synchroniseren met het beeld. Zonder de build kon je dat verschuiven zodat het met elkaar gelijk liep. Hier vind ik daar geen optie voor.

Hahaha duurt nog wel even hoor...misschien bij de huisarts alvast wat pilletjes halen danZolang als ik nog niet van al dat moois kan genieten .... doe ik geen oog meer dicht![]()
Ik doe m'n best jos ik doe m'n bestWauw @fransalmighty wat ziet het er weer schitterend mooi uit.
Iedere keer denk je, nou zal ie wel af zijn, blijk je toch weer wat gevonden te hebben wat anders, beter of mooier kan.
Top Frans, ik ben heel benieuwd !
![]()
het probleem is opgelost dank jeIk had dit probleem ook. Ik heb het opgelost door te gaan naar; Libreelec, netwerk, netwerkserver1 en daar in vullen: pool.ntp.org
Succes!
Welke skin is dit Frans?Als je een film afspeelt dan heb je boven in de balk met de play knop enzo...dan ga je naar het geluids icoontje en daar zul je zien dat je de ondertiteling kan synchroniseren
Bekijk bijlage 1440 Bekijk bijlage 1441 Bekijk bijlage 1442
hier alvast een paar voorbeelden![]()
Zeg ik lekker nietWelke skin is dit Frans?
Ik heb zojuist aande hand van onderstaand filmpje Specto geïnstalleerd in je build @fransalmighty Haha graagZeg ik lekker niet
Wil je wel een pm sturen hoor
Maar zoals de vorige build...als er 1 is... volgen er 100...en gaan ze allemaal een beetje op elkaar lijken dus hou het nog even geheim hahahaha