(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie en fijnwerkende build!
Hoe kan ik in de build de ondertiteling synchroniseren met het beeld. Zonder de build kon je dat verschuiven zodat het met elkaar gelijk liep. Hier vind ik daar geen optie voor.
Als je een film afspeelt dan heb je boven in de balk met de play knop enzo...dan ga je naar het geluids icoontje en daar zul je zien dat je de ondertiteling kan synchroniseren
Hahaha,, count me in too :banaan:
Kun je al iets van je ideeen of plannen onthullen @fransalmighty ?

screenshot003.png screenshot005.png screenshot007.png

hier alvast een paar voorbeelden :P

Zolang als ik nog niet van al dat moois kan genieten .... doe ik geen oog meer dicht :threesome:

• Like
Reacties: Hoodlums
Zolang als ik nog niet van al dat moois kan genieten .... doe ik geen oog meer dicht :threesome:
Hahaha duurt nog wel even hoor...misschien bij de huisarts alvast wat pilletjes halen dan :p
Wauw @fransalmighty wat ziet het er weer schitterend mooi uit.
Iedere keer denk je, nou zal ie wel af zijn, blijk je toch weer wat gevonden te hebben wat anders, beter of mooier kan.
Top Frans, ik ben heel benieuwd !

:superman2:
Ik doe m'n best jos ik doe m'n best ;)

• Like
Reacties: Lex en Plenkske
Wellicht is de addon Superfavorites een goede addon om in de lijst van indien gewenst, persoonlijk te installeren iop te nemen @fransalmighty
Heb net het filmpje bekeken en kan me voorstellen dat iemand dat zou willen hebben.
Tis maar een idee he, geen moet ;)

Ja, denk dat idd Superfavorites wel een goede is. Dan kun je bijvb ook als je bij series of films in het submenu in de balk van je homescreen bijvb zoeken hebt gezet er voor zorgen dat je dan meteen in Zoeken van Exodus komt waar je de Title in kunt voeren.
Nu kan het ook wel zonder die addon maar wil het bijvb bij de Raspberry gebeuren dat als je de Title invoert hij gaat zoeken er voor springt en dan terug gaat naar het scherm van bestanden en addons.
Met Superfavorites heb je dat probleem niet;)

Laatst bewerkt:
Aan allemaal ik ben totaal niet bekend met super favorites daar zou ik me eerst even in moeten verdiepen

IMG_0461.JPG Ik heb zojuist aande hand van onderstaand filmpje Specto geïnstalleerd in je build @fransalmighty

Het hoofdmenu wordt vanzelf aangepast, daar hoef je zelf niets voor te doen en in mijn geval zijn de items FILMSHDD & SERIESHDD aan toegevoegd, zie foto.
Als je het filmpje bekijkt zie je ook de werking van Specto.
Ik denk wel handig, want je hebt alles wat je volgt op serie gebied en alle films die je nog wilt zien meteen in je hoofdmenu staan.
Een soort super Favorits dus :)

Nee @HereIsTom die zit er niet in. Wel het programma gemist gedeelte waar je veel series terug kunt vinden, maar dus niet een specifieke addon.

Status
Niet open voor verdere reacties.